çiftlik

6 0 0
                                    

( Orman)
Hava iyice kararmaya başlamıştı. burasi karanlikken cok daha korkunçtu.
Ama ellerinden bir şey gelmiyordu.durmaksızın koşmak zorundalardi.
Acelya:
- nolur artık duralım. Çok yoruldum.

Cemşid :
- daha o kadar uzaklasmadik, olmaz!

Koşmaya devam ediyorlardir. Önlerinde bir anda pelerinli adamlar belirir. Verdiği korkuyla birkaç adım geriye giderler.kiyafetlerinden acımasız köylülerden olmadıkları belliydi.ama iyi olup olmadıklarını bilmiyorlardi

Adamlardan biri:
-görüşmeyeli nasılsınız

Bu ses...bi yerden tanıdık gelir.sankii yıllardır duydukları bir sestir.
Adamın pelerinin şapkasını indirmesiyle yüzü açığa çıktı. Bu, babalarının en yakın dostuydu Babaları hayattayken sürekli bi yerlere gidip bi kac gün sonra gelirdiler.babalarının ölümünden sonra hiç gormemislerdi.

- yoksa beni unuttunuz mu?

Adamın sesiyle irkilip daldıklari dünyadan çıkarlar.

Benna:
-hiç olur mu? Nasil unutalım.

-buna sevindim. Sizi bi yere goturucez.ama Oraya varana kadar hiçbir şey sormak yok! Anlaşıldı ?

Üçü de tamam dercesine başını sallar ve arabalari koydukları yere giderler
Yolun kenarında iki tane at arabası vardır. birine üçü ve babalarinin arkadasi,
Diğer ikisine ise diğer adamlar biner.ve yola koyulurlar.

Yol boyunca farklı sokaklardan geçerler. Bitiminde ise değişik, tek düze giyinimli insanlarin olduğu bi çiftliğe gelirler.bu arazide;Üç tane tek katli kerpiç ev , bir tane ahşap kulübe ve iki katlı, geniş ve büyük bi ev vardır. Büyük evin etrafında; köpek kulübeleri,kümesler ve içinde atların olduğu bi ahır vardır.
Arabadan inerler ve onları başında cicekli basortusu olan yaşlı bi teyze karşılar. Onları büyük evin salonuna buyur eder .
Evin salonu ahşap tonlarındadir .girerler ve büyük, eski bi kanepeye otururlar.

#"STVORENJES"#@Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin