Jeongin ile Hyunjin'in beraber uyuduğu geceden 2 gün geçmişti. Bugün evleniyorlardı ikili.Jeongin evlilik için değil, gece için endişeleniyor ve heyecanlanıyordu. Belki de çocuk sahibi olacaktı bu gece.
İkili erken kalkıp giyindiler ve kahvaltı için aşağı indiler. Hyunjin'in anne ve babası karşı karşıya oturmuş düğün hakkında ki son detayları konuşuyorlardı.
İkili masaya oturdu ve sohbete katıldılar. "Jeongin, oğlum takımlarınız hazır, kahvaltıdan sonra da kuaför gelecek sizin için. Güzelce yiyin olur mu? 4'de tamamen hazır olun. Geç kalmayalım." Dedi bay Seojun.
"Tamam baba, biz hazır oluruz Jeonginle."
Sohbet böylece son bulmuş ve dörtlü kahvaltılarını yapıp hazırlanmak için odalarına çekilmişlerdi.
Hyunjin ve Jeongin beraber giyinme odasına girmiş ve takımları giymişlerdi. Tabii Hyunjin hızla giyinip Jeongin'i seyretmişti ama olsun.

(Kırmızı saç)

(Mavi saç)
Hazır olduklarında çıkıp kuaförün yanına gittiler ve saçları da yapıldı.
İkili hazır olduğunda çoktan giyinmiş olan anne ve babalarının peşinden gidip arabaya bindiler ve düğün salonuna gittiler.
Salona vardıklarında içeride ki Jisung ve Seungmin'i görünce adeta fırlamıştı Jeongin.
"Hyung! Sizi çok özledim."
Jeongin ikisini de öpücük manyağı yaparken ikisi igrenerek bakıyordu ona. Ama içten içe hoşlarına gidiyordu küçük kardeşlerinin sevgi dolu öpücükleri.
(Jeongin)
Hyunglarım benim için çok özeldi. Ailemin yeri başka, hyunglarımın yeri başkaydı. Aşklarım benim.
Biz buluşamadığımız anların kritiğini yaparken Hyunjin gelip belime sarıldı ve çenesini omzuma koydu.
"Güzelim, zamanı geldi."
"Ah, hyung gitmemiz lazım, gelin hadi."
Hyunjin ile yeminlerimisi ettikten sonra düğün bitmişti. Oldukça fazla konuk vardı ve hepsi ile tekere teker konuşmuştuk. Epeyce yorulduğumuzdan hemen eve gidip yatmak istiyordum.
"Çocuklar! Hadi gidiyoruz."
"Allah'ım sonundaaaa!"
Hyunjin kıkırdayınca umursamadan hızla koluna girip annemlerin yanına gittik.
Arabaya bindiğimiz de uykuma yenik düşüp başımı Hyunjin'e yasladım ve gözlerimi kapattım.
...........
"Ihh..."
"Ahm~"
Gözlerim şokla açıldığında üstümde tamamen çıplak olan -bende öyleydim?- Hyunjin çatılı kaşlarıma ve şokla büyümüş gözlerime sırıttığın da gözlerim yavaşça aşağı doğru inmişti.
Gördüğüm büyük şey içime girecekse, yok. Ben almıyayım.
"Sonunda uyandın bebeğim, içine girince uyanmanı istemezdim."
Dudaklarıma yönelmeden önce söylemişti bunu. Hırçınca öpüyordu beni. Ben yeni yeni karşılık vermeye başlamışken alt tarafını bana bastırdı ve ağzına inlememi sağladı.
Daha fazlası için belimi kaldırırken eli ile karnımı tutarak indirdi ve çekmeceden koruyucu aldı. Çok şükür, erken yaşta nasıl çocuk bakacağım diye düşünüyordum bende.
Koruyucuyu kendine takmasını beklerken bana takınca şaşırmıştım. Üstte ben mi olacaktım?
"Ne yapıyorsun Hyunjin? Kendine takman gerekirdi."
"Bir dakika, üstte olacağını mı düşündün? HAH! Ben varken mi? Rüyanda zor görürsün karıcığım."
"Peki neden bana taktın? Şaşırtmak için miydi yani?"
"Hayır, benimkiler içine girecek...
İçimde hissettiğim parmaklar ile çığlık atarken cümlesine devam etti.
Ve ardından küçük Jeonginlerimiz ve Hyunjinlerimiz olacak. Ama, senin ki yatağı kirletecek. Bunun yerine kondoma girsin daha iyi. Hem anı olarak saklarım. Hm?"
Parmakları içimde hareketlerini hızlandırırken ben konuşacak gücü kendimde bulamıyordum. Çok acı vericiydi.
"Yeterli sanırım. Sıra bende."
"Lütfen, yavaş ol. Bu benim ilk seferim!"
"Owe ilk demek. O zaman daha sert olalım değil mi?!"
Hızla içime girerken acı ve zevkin verdiği karışık his gözlerimi yukarı kaydırırken, ben günün en yüksek inlemesini bırakmıştım.
Hiç beklemeden içimde sert hareketlerine başlarken git geller hızlandıkça acı yerini zevke bırakmıştı.
"Ah, ahm- devam, devam et Hyunjin-ah!"
"Bana emir verme! Yalvar!"
"Lütfen, devam et kocacığım! Ahhm ıh!"
"Aferin miniğime."
İçimden çıkıp beni yüz üstü yatırdı ve aynı hızla içime girip hareketlerine devam etti. Zevkle inlerken kimin duyup duymayacağını önemsemiyordum. Kalçam uyuşurken patlayacak gibi duran penisim hızla boşaldığında çok geçmeden Hyunjin de içime boşalmıştı.
Beni kucağına alıp kapıyı kilitledikten sonra içimden çıkmadan yatağa geri uzandı ve beni de üstüne yatırdı. İçimdeki penis dışın da oldukça rahattı yerim.
Yorganı da üstümüzde örttükten sonra yorgunluğun ve uykunun ortasında uyandırılmanın etkisiyle hızla uyuya kalmıştım. Hyunjin de saçlarımı okşarken uyumuştu.
...
Hi
Beklemiyordunuz dimi <:
Smut en sevdiğim şey ehehehhehehehehehhe
Neyse dün bölüm atamadığım için bir bölüm daha yazıp atacağım. Kısa olacak .Bu arada bir şiir yazıyordum da devamını getiremedim yardım edin pilis.
Gözlerimiz buluştu,
Tüm bedenim uyuştuTenim sıcak tenine değerken
Kiraz renkli dudakların boynumu emerken,(Devamı yok)
Bu arada işteyken aklıma geldi skskksksksksk
Öptüm
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Fire and water~
FanficHyunin, mpreg, rahatsız olabileceğiniz sahneler... KikisUniverse8 ~ kim kysou