özel bölüm

547 59 44
                                    

"Felix,bebeğim ne oldu?"

Changbine döndü yavaşça Felix gözleri doluydu ve elinde telefonu vardı. Changbini gördüğünde elindeki telefonu acele acele kapattı.

"Yok birşey Kkami nerede?"

Kkami köpeğiydi onun. Köpeğine Hyunjin'in köpeğinin adını koymuştu fakat Changbin'in bundan haberi yoktu.

"Bahçede dolanıyordu. Yürüyelimmi biraz sevgilim? Hem kafanı dağıtmış olursun"

Felix yüzündeki sahte bir gülümseme ile oturduğu yerden kalktı ve Changbin'in elini tuttu.

Changbin'le beraber Felix'in evinde oturuyorlardı hala.

Felix çıkış kapısını aralayıp ayakkabılarını giymek için eğildiğinde Hyunjinin kapının önüne bıraktığı çikolatalar gelmişti aklına. Yine gözleri dolmuştu. Herşey,heryer ona Hyunjin'i hatırlatıyordu. Demek olmayacaktı yarım kalacaklardı hep neden olur gibi olmuştu ki?

Felix ne zaman Changbinin yüzüne baksa Hyunjinle Changbinin kavgası geliyordu aklına. Şimdi geriye bakıp hatırladığında saçma ve gülünecek bir kavgaydı ama Hyunjini hatırlamak ona acı veriyordu. Bir ara bu yüzden Changbin onu psikologoda götürmüştü ama hiçbir işe yaramamıştı. Hyunjin herzaman Felixin aklının bir köşesinde duracaktı.

Herşey çok hızlı olmuştu. Birden görmüştü Felix onu,birden kalbi onun için atmaya başlamıştı,birden ondan nefret etmeye başlamıştı,birden gitmişti. Birden onu bu hayatta tek başına bırakıp gitmişti. Ve bu Felixin suçuydu Felix bunun kendi suçu olduğunu düşünüyordu. Kalbi acıyordu reklamlarda,mağazalarda o H sembolünü gördüğünde kötü oluyordu,başı dönüyordu.

Felix ayakkabısının bağcığını bağlarken birden kafasını kaldırdı,gözleri doluydu hala.

"Changbin o benim yüzümdenmi gitti? O kaza benim yüzümdenmi oldu?"

Changbin eğildi ve Felix'in ellerini tuttu,gülümseyerek Felixin gözlerinin içine baktı.

"Hayır bebeğim,hiçbirşey senin yüzünden olmadı. O çocuk kendini öldürdü,kendi canına kendi kıydı,sinirine yenik düştü. Senin hiçbir suçun yoktu"

Felix ellerini Changbinin ellerinden çekti ve ayakkabılarını çıkartıp evin içine geri girdi.

"Ben yürümiycem sen git istersen"

Changbin Felixin arkasından gitti.

"Meleğim yapma böyle gerçekten üzülüyorum. Kendini suçlamayı bırak artık. Kendini evin içine kapattın. Çık artık şu evden hiçbirşey olmamış gibi davranmaya çalışma oldu ve bitti kendini eve kapatarak onu geri getiremezsin. Anlıyormusun? Eğer böyle yapmaya devam edersen benim sonumda onun gibi olacak"

Felix Changbinin son cümlesinden sonra hızlıca arkasını döndü ve koşarak Changbinin boynuna sarıldı. Hıçkırıyordu,hıçkıra hıçkıra ağlıyordu. Atlatamıyordu o günü. Atlatamıyordu o günkü Minhoyla konuşmasını.

"Ben çok özür dilerim Changbin,sana böyle hissettirdiğim için özür dilerim. Eğer sanada birşey olursa dayanamam."

Changbin kollarını Felix'in beline sardı.

"Felix biliyorsun çok güzel yazıyorsun arkadaşım Eunwoo'ya söyliyeyim bir kitap yaz onlarda yayınlasın hm? Hem bu şeyleride unutturur sana."

Felix Changbinden ayrıldı ve kafasını olur anlamında salladı.

O gün Changbin Eunwoo ile konuştu. Eunwoo'da Felixin ne kadar iyi yazdığını biliyordu bu yüzden bu teklifi hemen kabul etti. Felix o günden sonra 1 yıl boyunca o kitap için uğraştı ve çok iyi iş çıkardı. Kitabının bütün dübyada çevirilerı yapıldı butün dünyaya ulaştı bu kitap. Felix 1 yıl gibi kısa hir süre içerisinde fazlasıyla ünlendi ve hayalini kuramayacağı paraları kazandı.

Kitabının konusu eski zamanlarda gay bir aşk yaşayan bir prens ve bir köylüyü anlatıyordu. Köylü olan sarışındı,çilleri vardı,kakaoya alerjisi vardı. Prens ise resim çizmeyi çok seven ve zorba bir kişiliğe sahipti. İkilinin aşkı ifşa olduktan sonra prens bütün halkın önünde acı bir şekilde idam ediliyordu ve kitap burada bitiyordu. Kitabın son sözü bütün sosyal medyada ünlü olmuştu herkes o cünleyi paylasıyor biyografisine yazıyordu. Ve biz oyduk biz ne kadar birbirimizden farklı olsakta bir bütündük onu bana gösteren hayat aynı zamanda bütün kötülüğüyle onu elimden almış ve uzaklara götürmüştü. Biz oyduk biz yarım kalan aşktık.

°•°

Off aglaya aglaya yazdim. Normalde minhoyla bay Hwang'ida eklicektim ama burda bırakırsam daha anlamli olur diye dusundum. Minhoyla Bah Hwang'a ne oldugunu ben soyliyeyim siz kafanizda tamamlayin. Minhonun ailesi Hyunjinin olumjnden 1 ay sonra ayni Hyunjin gibi bir araba kazasinda oldu ve Bay Hwang ona sahip cikti. Minhoyla Bay Hwang'ın sonunuda boyle dusundum. Umarim begenmissinizdir diger ficimide el atarsiniz artik hepinizi cok seviyorum bu hayatta kendinizden baska kimseye deger vermeyin. BU ARADA HEP BERABER SU FELIXIN KITABINDAKI SOZU TIKTOK BIOMUZA MI YAZSAK BEN YAZICAM CUNKUU. Neyse cok uzun oldu gorusuruuuk duger ficimide okumayi jnutmayin seviliyosunuuz tiktokum dufi_308 bi sorun oldugunda yazabilirsiniiz

Ağlıyorsam Yaşıyorum Ben • HyunlixHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin