{Don't You Know What You Do To Me?/Bana Ne Yaptığını Bilmiyor musun?}
~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~
Gerçekten senin hatandı .
Hiç kimse Choso'yu suçlayamaz ve suçlamamalı; ne kadar zamandır onunla dalga geçtiğin göz önüne alındığında.
Ve tabi ki, belki ona ne yaptığın hakkında hiçbir fikrin olmadığı, sadece masum olduğun, onun ilerlemelerine yenik düşmüş bir av olduğun söylenebilir, ama Choso buna saçmalık der.
Ne yaptığını biliyordun. Seni ne kadar istediğini uzun zamandır biliyordun, ama sonunda seni alacak cesareti bulduğuna göre kötü adam mı olması gerekiyor? Evet, doğru.
Seni köşeye sıkıştırdığını söylüyorsun, aslında ağlıyorsun ama Choso için bunların hepsi beyaz gürültü. Statik. Yatak odanızın zifiri boşluğunda size yaklaşıyor, karanlıkta en ufak bir değişiklikte saldırmaya hazır uzun bir gölge gibi beliriyor.
"Choso? Choso, sakin ol, sen-"
Geriye doğru sendeliyorsun, neredeyse kıçının üzerine düşüyorsun, geri çekilmeye çalışırken görünmeyen bir şeye takılıyorsun.
" Beni korkutuyorsun. "
"Korkacak bir şey yok tatlım,"
diyor, içini sızlatacak kadar nazik bir sesle
" Sadece seni ne kadar sevdiğimi göstermek istiyorum sana... şimdi"
gözleri parlıyor,
"sakin ol. "
O hareket eder ve sen korkarak geri çekilirsin, kendi ayaklarına takılıp zarafetle yatağının üzerine düşersin. Ayağa kalkmaya çalışırken göğsünüz inip kalkıyor, gözleriniz genişliyor ve paniğe kapılıyorsunuz ama artık çok geç.
Choso, gözünüzü kırpmadan sizi yatağa çiviliyor ve bacaklarınızı geniş ve açık bir şekilde açarak boynunuza saldırırken kolayca bacaklarınızın arasında kayabilmesini, mümkün olan her et parçasını öpüp ısırmasını, istenmeyen karıncalanmaları ve ürpertileri kaçmaya zorlayabilmesini sağlıyor. senin aracılığınla.
"Choso!"
Çığlık atıyorsun, çabalıyorsun, ama ağlaman sadece lanetten memnun bir homurtuya neden oluyor, boynundaki hassas bir noktaya tutunup emerken bile dudaklarında bir gülümseme kıvrılıyor. Keskin, titriyor, dizleriniz titriyor ve gözleriniz kapanıyor, içinize akan kör edici korkuyu delmekle tehdit eden dokunaklı zevki görmezden gelmeye çalışıyorsunuz.
"Choso, dur! Lütfen!"
Seni görmezden geliyor, sana karşı saldırırken inliyor, seni kolayca sabit tuttuğu yerde izler ve morluklar bırakıyor.
"Senin için kendimi ne kadar geride tuttuğum hakkında hiçbir fikrin yok."
Boynunuza doğru, yanağınızdan yukarı doğru öpüyor, ta ki dudaklarınızın üzerinde gezinene kadar, sımsıkı kapalı, ve görünüşte dünyadaki tüm sevgiyle size bakıyor.
"Ve artık sana sahibim, asla bırakmayacağım."
~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~
Jjk sonunda bitirdim. Bunu bitirmem sadece 7 günümü aldı. Derhal 3 sezon çıkmasını bekliyorum. Çünkü devamını çok merak ediyorum...
Bu arada mahito ilk sezonda sevsem de 2 sezonda çabuk ölmesini diledim ya. Çünkü sinirimi bozdu. Toji nin Megumi nin babası olduğunu öğrendiğimde şok oldum...
İstek karekter alıyorum..
Oy ve yorum yaparsan sevinirim...
375 kelime...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yandere Jujutsu Kaisen
FanfictionYeni yandere kitabım. Jujutsu Kaisen. Yandere, kaçırılma, Smut, Kan gibi şeyler içerir.. İngilizce den Türkçe çevrilmiştir. Okumadan önce bunu iki gezek düşünün. Eğer rahatsız olacaksan okuma..Bölümler kalitelidir.