•|Jujutsu Kaisen Yandere Mahito|•1

84 7 19
                                    

{With Your Heartbeat Next to Mine/Senin Kalp Atışın Benimkinin Yanındayken.}

  Konu: Mahito'nun öpücüklerden ve gece yarısı kanepede sarılmaktan memnun olacağını iddia ediyorsan kendine yalan söylüyordun.

  Notlar: yandere, sahiplenme, zımni dubcon, bekaretten bahsetme, istenmeyen ilerlemeler için kendini suçlama, genel olarak Mahito.

~•~•~•~•~•~•~•~•~•~

Mahito öne çıkıyor ve onun vücudunun alışılmadık serinliği ile yatak odanızın duvarı arasında sıkışıp kalıyorsunuz. Posterlerinizden biri, okul yıllarınızdan kalan, güneşte solmuş bir şey, sırtınızda kırışıyor. Yırtılmamasını umarsınız ve sonra daha önemli şeyler hakkında endişelenmeye geri dönersiniz.

  Mahito'nun seks yapmanı istemesi gibi. Bu akşam. Bugün. Şu anda. 

  "Sadece... hazır değilim" diyorsun, dudakların kuru ve aptalca kekeliyorsun. 

 "Ben... yani, ben hiç... yapmadım..."

  Mahito başını salladı ve sonra tüm dişlerini ve müstehcenliğini göstererek sırıttı.

 "Ohhh. Bakiresin yani?" Cevap vermeyince parmağıyla burnunuzun ucunu dürtüyor. 

 "Bunu okudum. Benim için önemli değil. İnsanlar aptalca şeylere önem veriyorlar, değil mi?"

  İçinizde aşağılanma ve incinme gibi bir şey kabarıyor. Hiçbir şeyi ciddiye almaz, en azından konu sana geldiğinde. Bu seni hiçbir zaman çok fazla rahatsız etmedi. Onun gibi biriyle birlikte olmanın cazibesinin, oyununun bir parçasıydı bu.

  Ama bu... farklı. Değil mi? Ve kelimenin tam anlamıyla bir laneti isteyerek öptüğünüz anda, her türlü normal ilişki beklentisinin tüm haklarını gerçekten kaybetmiş olsanız bile, bu sizi derinden rahatsız ediyor. 

  "Saçma değil." 

  Kaşlarınız çatılır ve Mahito'dan önceki beceriksiz aşkları düşünürsünüz. Her zaman randevularınıza o kadar ileri gitmeye hazır olmadığınızı söylemenizle sonuçlanan kanepede garip sevişme seansları ve onlar ya bunu sorunsuzca kabul ettiler ve özensiz öpücükler ve ellemelerle zamanlarının karşılığını aldılar ya da kaçmayı başardılar ve sonuçta hangisinin daha incitici olduğundan emin değilsiniz. 

  Daha sonra Mahito geldi. Ve o farklıydı.  Ve bir lanet. Siz de onunla benzer bir ilişki içindeydiniz ama görüştüğünüz kişi etrafınızdaki kimseler tarafından görülemeyince ve insanlara (ölünceye kadar) işkenceler yapınca buna ne isim vereceğinizi bilemediniz. ve bu durumda hangisinin daha kötü olduğunu kesinlikle biliyordun) eğlence ve "bilim" adına ve sen, hasta ve bencil şey, onun kalp atışlarını hissetmek için boynuna öpücükler koymasını ya da altındakini tatmak için kalçalarını aşağıya çekmesini hâlâ seviyordun ya da film izlerken bütün gece sizi tuttu. 

  Ve şimdi seni yatağına itip sikmek istiyor ve sen ne yapacağını ya da söyleyeceğini bilmiyorsun.  İstemiyorsun ama her ilişkide olduğu gibi geleceğini biliyordun. Bunun da bu sefer gelmesi şaşırtıcı mıydı? 

  Mahito yüzünüze hava üfler ve ürkerek düşüncelerinizden sıyrılırsınız. 

  "Nereye gittin, hım?" Parmaklarını çenenizde hissediyorsunuz ve bir tanesi dudaklarınız boyunca kaydığında ne olacağını anlıyorsunuz.  Mahito'nun parmaklarından biri ağzınızın kenarına takılıyor ve eğer onun vücudunuzla sanki bir kil yığınıymış gibi oynamasına alışık olmasaydınız, bu sizi rahatsız ederdi. Bunun yerine, dudağınızı yukarı doğru uzatırken bile, yarım bir gülümsemeyle alay konusu olsa bile, en son ne zaman ellerini yıkadığını merak ediyorsunuz.

Yandere Jujutsu KaisenHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin