TEKRARDAN MERHABA KEYİFLER NASİL .KORKUNC BİR BOLUMLE GELECEGİM ASLA OLMAYAN OKUYUCULARİM
–jungkook eğer bir an önce uyanıp bahçeye gitmezsen o çilekleri bizden önce böcekler yiyecek.
Lanet olsun bugün babamla beraber ektigimiz çileklerin hasat günüydü bu gün çilekler tam olarak olgundu çilekleri toplayacaktım babamsız . Ama babam yerine ikizim hyunjin vardı onunla beraber bahçeyle ilgilenmek keyifliydi tabi hyunjin çilekleri yemediği sürece.
Yataktan çikip saate bakmak için telefonu elime aldım saat 11:24 du
Omega kardeşler (namjoon hariç):)Jisoo
Jungkookla hyunjin ne zaman bahçeye gecip çilekleri toplamayı düşünüyorsunuz.
Hyunjin
Hiçbir zaman jisoo.Görüldü
Jungkook
Hyunjin uyandıysan neden bahçeye gidip işe başlamadın?
//Bendekide soruNamjoon
Neden olacak keyfi çatmadı.Hyunjin
Hayır ondan değil.
Ondan//Jungkook
NedenHyunjin
Uykum vardı uyudum hem seni bekledim kötü mü oldu?
Ayrıca bence bahçeyle ilgilenmeyi bu saatlerde yapmayalım .
Akşama doğru yaparız.jungkook
Tamam zaten saat geç olmuştu akşam toplayalım .Jisoo
Şimdi herkes buraya toplansın akşam rosé ve kuzeni jimin birkaç günlüğüne ziyarete geliyorlarmis ne pisirmeliyim.Namjoon
Neden uğraşıyorsun ki hızlı birşeyler yap tanıdık zaten bişey olmaz.Hyunjin
Katılıyorum.Jungkook
Ne pisiriyorsan çok acılı olsun öyle güzel oluyo.Jisoo
Deli misin sen çocukkende böyleydin ne bu senin acıyla derdin .Jungkook
Hoşuma gidiyoSaat akşama yakın olur
Hyunjin dediği gibi gibi çilekleri hava soğuduktan sonra toplayacaktık o yüzden bahçe işleri için hazırlandım çilekleri ben toplayacaktım cünkü hyunjin çilekleri toplama bahanesiyle yarısını yerdi köklerini sökerdi ben çilekleri toplarken o bahçeyi sulayacaktı bence gayet iyi bir anlaşmaydı.
Hyunjin i arkamda bırakarak kücük yaz çilek serasina girdim çilekler gerçekle çok büyük olmuşlardı çok güzel gorunuyorlardi .
Çok iyidi çilekler hastalık kapmamış veya istilaya uğraşmıştı.
Elime oradaki ahşap raftan büyük örme bir sepet aldım ordan bir eldivende aldım çilekleri yolarsam kökler zarar görebilir ve ikinci bir hasadı yapamam bitkiyi sarsmamak adına makasla kesiyordum çilekleri babamla beraber ekmistim en azından ikinci bir hasadı yapabilmeliydim .
Çilekler beklediğimden çok daha fazlaydı taşımak yorucu olurdu namjoonu aramalı miyim .
BipBip
Bip
–alo
ŞİMDİ OKUDUĞUN
TAEKOOK
DiversosFic in adı iki embesil bir araya gelip bir isim bulamadigimiz içindir lütfen garipsemeyin