Ölmeyecek Gerizekalı

207 12 80
                                    

Merhabiss nabarsınızzz yazmayalı şimdi bu şarkı ne alaka amk diyeceksiniz JDHKGKHLGO yaa incim beni bu şarkıya benzetti ve biraz moreli yükseltelim diye bölüme geçmeden 117 TAKİPÇİM OLDU ÇOOK TEŞEKKÜR EDERİM çok boş yaptım whuuu bölüme geçek

Yorum sayısı:50
Şarkı adı: nerdesin






27. Bölüm


Bu laf benim kalbimin ta direklerine kadar ağrımasını sağlamıştı. Bu acıyla yere çöktüm Alaz hemen kolumu tuttu ve kalkmama yardım etti. Naz ölmeyecekti değil mi? Naz ı sedyetle götürüyorlardı Yiğit başında durmuş ağlıyordu. Efe ye ağlama lan erkek adam ağlamaz diyen Yiğit.






Ölmemeliydi naz o bizim süslümüzdü. Ölse ona musallat olurdum zaten. Iy dur bir dakika ona musallat olursam hortlak gibi bişi olurdum o pis hortlağa benzemek istemiyordum. Sahi en son odayı yakmıştım ölmüş müdür?







Naz ı ameliyathaneye götürdüler. Uzun bir zamandır bekliyorduk lakin çıt sesi bile yoktu sadece efe ve Yiğit in birbirine yaslanıp ağlatmış sesi geliyordu birde bizi iç çekmişlerimiz. Hakan ilk konuşmaya açan oldu mutlu olmaya çalışan bir sesle







- benim fotoğraf makinem nerde şu şu sözde adam olan Yiğit ile efe yi çekip naz a göstercem kocasını.
Yiğit sanki kimse duymasın dercesine kısık bir sesle konuştu







- İnşallah gösterebileceğin naz kalır
Sinirlenmiştim naz üç kere naz demişti üç sinirlenip konuştum.






- kes sesini naz naz da demeyi kes yeter be kız ölmedi ölmedi neden ölmüş gibi davranıyorsun yaşayacak bizim süslümüz anlıyor musun o bizim süslümüz başkasının değil şimdi o boş çeneni kapat.
Kapı açılma sesiyle o tarafa döndük doktor çıkmıştı.







- naz hanımın yakınları sizler misiniz?







- evet biziz
Dedik toplu bir sesle doktor gülümseyip bize baktı.







- naz hanımı kurtardık ama bu 24 saat çok kritik yani bu 24 saat içinde komaya girebilir ya da ölebilir. Belki de hiç bir şey olmadan bu 24 saati atlatır.







Dua ettim bu 24 saat içinde süslüme bir şey olmadı diye kalbim gide gide ağlaya ağlaya ettim duamı o yaşayacaktı komaya girip bizi bırakmayacak ya da ölüp bırakmayacaktı. Onun yaşaması için kendi canımı direkmen ortaya atardım.







Naz ı yoğum bakım odasına aldılar camdan ona bakıyorduk. Uykum geliyordu lakin bu 24 saat asla uyumayacaktım. Asla. Yiğit durmuş bakıyordu aslında hepimiz topluca bakıyorduk. 10 saat olmuştu tamı tamına 10 saat ve hiç bir şey olmamıştı.







Şu anda 20. Saateydik hiç birimiz konuşmamıştık sadece naz a bakmıştık sadece ona... Sonra bir ses duydum naz ın kalbini atmayı bırakma sesi Yiğit bağırdı o an ne oldu hiç hatırlamıyordum naz ın atmayı bırakmaya başlayan kalbini sesini duyuyordum.







Doktorlar koşarak geldi. Yere çöküp ağlamaya başladım düzene girmiyordu o lanet olası kalbi. Girmiyordu neden girmiyordu. Hüngür hüngür ağlıyordum. Doktorun tek bir sesi ağlamamı şiddetlendirmeyi başarmıştı.







- hastayı kaybedebiliriz elektro şoku 150 yap kızım







- efendim 150 den sonrası yok napıcağız.
Ölme lütfen ölme naz lütfen ölme seni çok seviyorum bana arıza demeni bile. Yiğit kapıyı yumruklama yumruklaya yere çöktü. Sonra hepimize hayatta bağlayacak sesi duyduk. Düzene giren kalp sesi.







Ölmemişti. Doktorların rahatlayan sesini duydum sonra. Ağladığım için buğulu olan gözlerimle naz a baktım çok huzurlu uyuyordu bizdiz acaba mutlu muydu? Merak ediyorum naz bu soruyu. Hem de çok cidden bizdiz mutluysan seni gebertirim naz ciddiyim.







24 saat dolmuştu kritik zaman bitmişti. Laki hepimizi de bitirmişti Allah kritik zamanıbda belasını versin bir daha kritik zaman diye bir şey duymak istemiyordum. Doktor hepimizi sevindirecek bir şey söylemişti naz ı normal odaya alacaklardı. Buda cidden naz a bir şey olmayacağını gösteriyordu.







Hepimiz naz ın olduğu odaya çat diye girdik uyuyordu uyansa bu mal ondan çok kötü intikam alacaktım benim önüme atlamak nedir kardeş pislik süslü bir daha önüme atla olucak görürüz naz hanımefendi. Yiğit naz a yaklaştı ve yatağının yanına oturdu naz a öyle bir bakıyordu ki gerçekten çok aşıktı naz a







Biz yine kavga etmeye başlamıştık kuzey ile hakan kavga ediyordu.







- sen alacaksın çikolatayı oğlum
Yiğit o kadar büyük bir sesle bağırmışım ki kulaklarım sağır olmuştu ama söylediği şey hayatıma neşenin gerş gelmesini sağlamıştı.







Bölüm bitti!!







Ayy elim ağrıyor uzu bölüm yazdım lo 100 olduk diye bide 50 yorum yazınca bir bölüm daha atcam yarrabim ayy o kadar elim ağrıdı ki ha bu arada YİĞİT OLMAYIN LN BENİM ZATEN YİĞİTİM VAR HADİ SİZİ SEVİYOREHHH









YARALASAR 5 Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin