Kaybettim En Kötü Şekilde

262 11 42
                                    

Kim geldi sizce bennn ee nabarsınız bu arada yorum sayısı azaldı gözümden kaçmıyor FJGIYKHKJKGJ şaka kız bişi Olmaz çok boş yaptım whuuu bölüme geçek

Şarkı adı: hatamı dansa kaldırdım

26. Bölüm




Naz vurulmuştu. Benim yüzümden ölürse ben de ölürdüm olamazdı naz ölemezdi. Ölürse ben hayatta kalamazdım. Yere çöktüm.




Belki de son çöküşümdü. Ölüme kendime çağırmanın en iyi yolunu yaşıyordum aramızdan birine benim yüzümden bir şey olmasaydı. Kapı çat diye açılması bile oraya bakmamı sağlamadı. Ancak Yiğit in sesini duymamla ona baktım bana baktı noldu dercesine daha naz ı farketmemişti.




Ona naz ı gösterdim o ise oraya bakması ile dehşete uğramış gözlerini açtı hayır uğramış gibi değil uğramıştı. Naz a sahip çıkamam gerekirdi ben bir daha naz a nasıl bakacaktım benim dalgınlığıma yüzünden önüme geçmişti bu, bu çok kötüydü değil mi?




Tek bir muırıldanışı herkesi susturmaya yetmişti Yiğit in.




- hayır... Hayır olamaz! Ben.. Benim yüzümden o adamlara kanmasaydım Naz
Naz mı? Yiğit in naz a ikinci kez naz diyişiydi bu ama bunu naz duymamamıştı. İlki de duymamamıştı. Duysaydı bunu düşünmek istemiyordum.




- nurdaneme hiç bir şey olmayacaktı ona naz dediğimi duysa ne yapardı acaba kuzey in kediciği
Diyerek yanıma çökmüştü. İşte bu iki üzgün bedenin birbirinde moral almaya çalışıyıydı ama üzgünken nasıl birbirmize moral verecektik? Ve kendimden beklemeyeceğim bir şey dedim





- geçecek bu da geçecek...
Kısık sesle dediklerimi bir tek Yiğit duymuştu. Başka kimseninde duymasını istemezdim neden duysunlarda ki duymasınlardı.





- geçmiyebilir... Çünkü bende bunun asla ama asla vicdan azabı geçmeyecek diğerlerinin kanmasını ve kendimin kanmasını sağlayan bendim...
Sustum çünkü diyecek bir şeyim yoktu. Konuşsamda konuşabileceğim bir şey yoktu. Çok değişikti hemde çok. Herkes naz ı gördü Yiğit ise erkek adam bunu şunu yapmaz diyen Yiğit şu an erkeklik kurallarının dışına çıkıyordu. Ağlıyordu.







- Nilim sen yaşa sana sadece bir yıl değil istersen şu kısacık ömrümün hepsini köle yaparım sen yaşa beni çocuğumuzu bırakma güzeller güzeli nekratım.







Ama naz da sıfır haraket vardı. Naz yaşayacaktı değil mi? Yaşayacaktı yaşayacaktı beni süslü bizi böyle bırakmazdı bırakamazdı değil mi? Bırakırsa asla ama asla kendime bakamazdım çünkü bir katil olarak hemde kardeşim olarak saydığım birinin katili olacaktım eğer ki naz bizi bırakırsa ondan geriye iki pişman beden kalacaktı.







Naz ı Yiğit aldı ağlaya ağlaya naz ın yüzüne göz yaşları düşüyordu ama uyanmıyordu. İşte bu yüzden masallara inanmıyordum masallarda yaralı kişileri bir göz yaşı kendisine getiriyordu peki ya şimdi naz neden kendine gelmiyordu. Neden...







Arabaya binip Yiğit i takip etmeye çalıştık çalışıyorduk çünkü Yiğit arabayı çok hızlı sürüyordu bu naz ı kötü etkliredi arasının mikrop almasını sağlardı. Kuzey hemen Yiğit i aradı ama cevapsız düştü herkes yiğit i arıyordu lakin kimseye açmıyordu bende şansımı deneyip arayım diyip Yiğit i aradım sonunda telefonu açmıştı.







- alo Yiğit







- ne oldu hemen söyleyin nekrahımı yetiştircem



- Yiğit Allah belanı versin kızın yarası senin yüzünden mikrop kapacak şu arabayı yavaşlat naz a zarar veriyorsun
Bunu dememle Yiğit in arabası yavaşlamıştı.







- oldu mu?







- oldu gerizekalı bide bize trip atıyor yerini bil Yiğit asabımı boz-
Dıt Dıt sesiyle karşılaşmam bir oldu bir telefona bir Yiğit in arabasına bakıyordum pislik.






Sonunda hastaneyi gelmiştik sonunda naz a baktığımda rengi daha da solmuştu ölmeyecekti değil mi? Gözlerim dolmaya başladı Yiğit bir hışımla doktoru çağırdı doktorun dedikleri vicdan azabım yüzünden bayılmama yetmişti.







- hastanın durumu ağır.







Bölüm bitti!!







Helloğğ ıı Bayadır bölüm atmıyordum ama artık attım da öff sıkılıyom gelin konuşak çok sıkıldım çünkü Yiğit olmayın ln çünkü zaten var GDGFBCBCBV BUNU SÖYLEMEKTEN ASLA VAZGEÇMEM sizi seviyorehhh hadi byss





YARALASAR 5 Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin