თიკა მანქანიდან გადავიდა...
ენი- მძღოლო ჩემი იარათი მომეცი! მძხოლმა ენს იარაღი გაუწოდა, ენმაც გამოართვა, ჩანთაში ჩაიდო და მანქანიდან გადავიდა...
თიკა- წამო ენ წვეულებაზე
ენი- გოგო არცმიკითხავს ვინები აწყობდნენ წვეულებას უფფ გოგო ჰარი და დანარჩენები, ეუბნება თიკა.
ენი- ააკაიიი წამო შევიდეთ,
გოგონები წვეულებაზე შევიდნენ, რომელიც
დიდ ვილაში იმართებოდა, შესვლისთანავე იფრძნეს დაჟინებული მზერები მათი მიმართულებით.
თიკა- წამო სასმელი ავიღოთ ენ.
ენიცც გაყვა თიკას, მივიდნენ სასმლის ასაღებათ ბართანნ და ბარმენს უბდალოდ ორი ლუდი სთხოვეს ყინულებით.თიკა და ენი უკვე მესამე ჭიკას სვამდნენ, თიკა ჰარის ელოდა მაგრამ არც ის და არც დანარჩენები არ ჩანდნენ.
ორივე უაზროდ იჯდა როდესაც მათთკენ სამი ბიჭი დაიძრა.
თიკა- აუუ ოღონდდ ესენი არა(ამოიხვნეშა
ენი- რახდება ვინები არიან ესენი?
თიკა- ასეცთქვათ ჰარის და დეიმონის
მტრები! ძალიან ცუდი უხეში გაუზრდელი დაიდიოტები არიან! თან მაქედან ერთერთი რომელსაც კიმი ქვია ჩემი ყოფილია! აუუუ აუუუუ...
ენი- კაი დაწყნარდი, თუ უნდათ მოვიდნენ ფეხები არავის წაჭამონ!
თიკა- გითხარი საშიშები არიან ჯობს გავერიდოთ!
ენი- კაირა რა მშიშარახარ . ენისგან ამისთქმა და იმსამეულის მოსმა ერთი იყო.
კიმი- სალამი თიკა როგორხარ?
ენი- სალამი მეთიკას მეგობარივარ!
კიმი-ამმ ანუ თიკას მეგობარი? ახალი მეგობატი ალათ ჰო?
ენი- აიი ზუსტად! აქ რა დაგრჩენია? კიმმმ?!
კიმი-შენთან საქმეარმა ამიტომ წყნარად!
ენმა ლუდით სავსე ჭიკა მთლიანად ერთი მოსმით ჩაცალა...
კიმი- თიკა ის შენი ბიჭი სადაა რატომ ვერ ვხედავ?
თიკა- მალე მოვა და გირჩევ აქ არ დახვდე!
კიმი- ნუ გამავინე რა რამის ტრაკიტოქონდეს აქ არდაგტოვებდაა მარტოდ მარტო ჩემს ხელში. და კიმმა მხარზე გადახვია თიკას ხელი.
ენი- ჰეიი სამაგიეროდ მე აქვარ!
კიმი- და შენ რასმიზამ თუნდაც რომ მას შევეხო! და კიმმმა ტრაკზე წამოარტყა
თიკას.
თიკა- გთხოვ არგინდა თავი დამანებე...
ენი- რასგიზამ?
კიმი- ჰო მაინტერესებს!
ენი-ხელს მოგამტვრევ შე ახვარო!
კიმი - ტყუილა ნუ იჭიმები შე კახპა განანებ როგორც მესაუბრები!
ენი- დავინახოთ ვინ იჭიმწბა ტყუილა? გამოდი უკანა ეზოში გავიდეთ! თქვენ სამივე
და მე მარტო... გინდა? თუ შეგეშინდა?
კიმი- კარგი აბა გამოეთრიეე ნახავ რასაც გიზამ ძროხა!
ენს აღარაფერი უთქვამს თიკას გადაეხვია და ყურში ჩაჩურჩულა აქაურობს სასწრაფოდ გასცლოდა და იქაურობა დატოვა, მას უკან კიმი და დანარჩენი სამიც გაჰყვა.
სახლის უკანა ნაწლიში გადავიდნენ.
კიმი- შენს თავს სასიკვდილო განაჩენი გამოუტანე იცი მე ვინვარ? საკმაოდ ცნობილიი მაფიოზის შვილი! ისე გიხმარ ხვალ ალვათ ნორმალურად ვერც გაივლი!
ენმა ჩაიცინა და პასუხი არდააყოვნა.
ენი- მოდი ვნახოთ რაშეგიძლიაა ბატონო კიმ!
კიმი ენისკენ დიდი სისწრაფით გაიწია რომ თმებში წდომოდა, ენმა ხელი დაუჩირა, მკლავში ძლიერად ჩაავლო და მიწაზე წამებში დაახეთქა რადროსაც ტკაცუნის ხმა იყო, ენმა კიმს ხელი მოსტეხა...განერვიულებულმა თიკამ ენის გასვლის მერე სწრაფად დარეკა ჰარისთან და უთხრა რომ გოგონები საფრთხეში იყვნენ და სწრაფად მოსულიყვნენ, ბიჭდბივ მალევე მოვიდნენ, ჰარი თიკას აწყნარებდა რომ სწორად ეთქვა საით წავიდნენ ისინი, განერვიყლებული თიკა გაუძღვა მათ სახლის უკანა ეზოსკენ მაგრამ, სანამ გავიდოდნენ დიდი შუშის ფანჯტიდან ნამდვილად არ გავდა იმას რასაც ელოდნენ, ენის კარგდ მოეგერიებინა კიმი.
ენმა იგრძნო ზურგიდან იმ ორის მოახლივება უცბადშებრუნდა, ჯერ ერთ უთავაზა მუშტი სახეში, მეორეს კი იდაყვი მუცელში, შემდეგ ცხვირდი რისგამოც სისხლი წასკდა და ძირს დაეცა, შემდეგ მეორეს მიუბრუნდა და თავი სახეში ჩაარტყა ისიც მალე მიწაზე უგონოდ დაეცა, ამყველაფერს კი შორიდან დაიმონი, თიკა და დანარჩენები უყურებდნენ. თიკას დანახვისას ენს თავიდან გაახსენდა ყველაფერი, თუ როგორ მოეწცა მას კიმი ამისგამო ორმაგად მკვლელი სახე მიიღო ენი მათ უყურებდა და ძალიან შემზარავად იღიმოდა.
ენი- თიკა შეგიძლია მოხვიდე?
თიკა მასთან აკანკალებული მივიდა.
ენმა კიმი მუხლებზე წამოაყენა და ჩანთიდან იარაღი ამოიღო, კიმს დაუმიზნა. ამ ყველაფერს ბიჭები გაოცებულები უყურებდნენ, უბრალოდ ვერაფერს ამბობდნენ...
ენი- კიმმ ეხლავე პატიება სთხოვე თიკას ყველაფრისთვის დროზე!
კიმი- თიკა გთხოვ ასე აღარასდროს მოვიქცევი მაპატიიეე გგთხოვვვ.
კიმს სახეც ჩასისხლიანებული ქონდა ძლივს საუბრობდა.
ენი- მას ვეღარასდროს შეეხები ამის უფლებას მე აღარმოქცემ გესმის ნაბიჭვარო? ჩქარა აქედან აეთესე სანამ ყვერებიც არ ჩაგილუღჯე და ბოლოს ტვინიც არ გაგასხმევინე! გგგააჯჯვვიიი!