Merhaba ben eflin hayatımda bu zamana kadar yanlızdım ve hala yanlızım.
Şimdi hikayeme geçelim
Ben 5 yaşındayken annem ile babam ayrılmış ben bilmiyordum ben çok küçükken yetimhaneye getirildim ama size bir şey söyleyim ben şuan çok ünlü bir kadın doktorum.
İlkokul 3. sınıfta bir aileye teslim edildim(aynı kargo gibi) ailem çok zengindi bana herşeyi yaptılar çok mutluydum. Ama bir sorun vardıki ben 5 yaşıdan beri çok kilolu içene kapanık kötü bir kızdım.
Ortaokul yıllarımda kimse beni sevmezdi ama bir yakın arkadaşım vardı. ZEYNEP bu yaşıma kadar beni hiç bırakmadı ben onun kusurlarını kapattım oda benimkilerini liseye geçicektim 15 yaş doğum vardı bütün sınıfı davet etmiştim.
Ama sadece ZEYNEP geldi. Ben lise 2 ye geçtiğimde annem ile babam(üvey) vefat ettiler. Ben mutluluğumu huzurum güzel anılarımın olduğu insanları kaybettim.
Onları çok özlüyorum miras kalan şeyler ise: lamborgine(yanlış yazmışım olabilirim) 20 trilyon para 3 villa 2 ev ve bir tog. Bunlar var diye herkes mutlu olur herhalde demi?
Ben ise hiç mutlu olmadım.
Lise hayatımda ilk defa bir çocuğa aşık oldum. Ona açılmaya karar verdim vermez olaydım ben hala kilolu iğrenç bir kızdım sınıfın ortasında beni rezil duruma getirdi herkes benle dalga geçiyordu.
Eve geliyordum çok ve çok kötüydüm
Zeynepe ne mi oldu? Zeynep beni başka arkadaşlarına sattı.Ben zayıflamaya karar verdim. Herkes beni sevsin bana yetsinler diye kilo vermeye başladım lise 3te 110 kilodan 45 kiloya düştüm.
Sevdiğim çocuk peşimde dolanıyordu.
Üniversite ye geçtim, sevdiğim çocuk bana açıldı ama benim gözümden düşmüştü bile sınıfın ortasında onla dalga geçtim. Alay konusu yaptım çocuğu.Ve benim hikayem bu kadardı bu hayat bana çok yüklendi.
SON....
İyi akşamlar inşallah beğenmişsindir. 🎀🎀💋💋