1

6 1 1
                                    

Viimeinen viikko koulussa alkaa. Mulla on vielä yks kerta koulupsykalla. Ehkä saan tänään vastaukset siihen mitä olen odottanut.
Tai en ole, mutta Riina on. Hän laittoi minut koulupsykalle koska en muka pystynyt keskittymään, olin vaisu, tai omassa kuplassa. En oikeen tajunnut mitä hän meinasi. Kai mä olen vähän erilainen. Mutta eikö me kaikki? Tai sillee. Mulla on aina ollu vähän sellast et ei mulla oo paljon kamuja, mutta oon pärjännyt hyvin mun liskojen ja öttiäisten kanssa.
Mun huone on täynnä terraarioita ja akvaarioita. Mä tiiän että akvaariot on huono juttu mut mulla on sellasii kaloja jotka ei pärjäis meressä.
Mulla on sellanen sirkka.
Sellanen kepin näkönen. Riina pelkää niitä. Ainiin, äiti. Nii.
Aika kivaa kun alkaa kesäloma.
Pääsee vihdoin olemaan kokopäivän ulkona eikä tarvii olla sisällä. Sisällä on nii tylsää ja lämmintä.

Mulla on tulossa ihan hyvät numerot. Ärsyttää ku köksä jäi kutoseen.
Enhän mä sille mitään voi? Pitää koskee kaikkiin kulhoihin ja kauhoihin josta joku on syönyt.
Ja sit miks pitää olla tiskivuorot? Ja et hihatkin pitäis kääriä?
Kaikki muut pääs aina välkälle ja se ope kidutti mua kunnes olin saanu tiskattua.
Mieti.
Aika epäreilua et mä jouduin 3 tunnin jälkeen aina jäädä tiskaamaan.
Aika ärsyttävää??

No mut. Riina alkaa aina valittamaan jos en onnistu jossain. Aina jos mun huone on "sotkunen" mut se on mukavaa. Mun lemmikit tykkää että on piilopaikkoja ja mäkin tykkään siitä. Joskus äiti pöllii mun suitsukkeet koska ne tuo muka jonkun nepalilaisen hajun sinne??? vitun rasisti! Onhan isäkin korealainen??? Nepali on myös aasiassa! Jotenki se ei vaan tykkää siitä.

Ainii. Mä oon Sine.
Mulla on ruskee tukka, siniset silmät ja lasit. Mulla on semi random tyyli. Et otan vaa kirppikselt sen mikä tuntuu hyvältä. Usein mulla on päällä joku villapaita. Välillä mä käytän hametta eikä Riina tykkää siitä YHTÄÄN. Sellasta pitkää hametta. En sellasta uwu anime vekkihametta.
Mun nimi lausutaan "sain" .
Mulla on semi pitkä tukka. Sellanen butterfly-cut.
Aika usein se on ponnarilla koska Riinan mielestä se on parempi.
Se haluais leikata sen koska oon muka poika eikä pojat käytä hametta vaan housuja. Miten toi edes liittyy pitkään tukkaan?
Mä en todellakaan käyttäis mitään skinny jeanseja, ne tuntuu niin kamalilta jalassa.

vapaa artistinen akustinenWhere stories live. Discover now