יום למחרת,אליסון נכנסה לשער בית הספר,לבושה בחולצת בטן לבנה,ג'ינס קרעים צמוד ווסט שחור רגיל. שיערה היה מפוזר,חוץ מחלק קטן שאספה אותו בצורת פפיון מאחוריי שיערה.
היא נעלה אולסטאר שחורות והג'ינס שלה היה תלוי עליה. ידיה היו בכיסים שהיא נכנסה,התיק שלה על כתף אחת.
היא שלחה חיוך למייק,שהבחין בה מרחוק ונופפה לג'יי-החבר היחידי של מייק שהיא זוכרת את שמו.השעה הראשונה שלה הייתה שעה חופשית,אז היא החליטה לצפות באימון של נבחרת השחייה של בית הספר.
כלומר,חתיכים בבגדי ים שוחים במים? מי יירצה לפספס כזה דבר?
ולפי מה שידוע לה,ג'יי בנבחרת השחייה ומייק תמיד בא לאימונים שלו. אז על סמך המידע הזה,היא חזרה אחורה,מתייצבת מול ג'יי ומייק."האימון של נבחרת השחייה,הוא עכשיו?" אליסון שאלה וחייכה לשניהם. ג'יי הנהן ומייק הטה את ראשו לצד בסקרנות.
"את עומדת להבריז מהשעה הראשונה?" שפתיו נמתחו לחיוך קטן. היא חייכה בתחמנות.
"לא,גאון שכמוך,השעה הראשונה שלי היא שעה חופשית. אני יכולה לבחור לעשות מה שבא לי,רק אם זה בתוך הבית ספר. אז,הולכים?" היא חייכה.
אחריי חיוכים שמייק וג'יי החליפו ביניהם,הם נכנסו אל תוך הבריכה הבית ספרית.ברגע שג'יי הלך למלתחות,מייק ואליסון התיישבו בספסלים והשקיפו על שאר השחיינים שכבר היו מוכנים לאימון ממזמן.
"אז מייק," מייק הניח את ידו הימנית על הברך שלו,והסתובב אליה עם חצי גוף. "באיזה נבחרת אתה נמצא?"
"בנבחרת השחייה לא,זה בטוח." הוא גיחך. "אני לא יודע לשחות."
היא צחקה. "אתה באמת לא יודע לשחות?"
"לא.""אז בוא נחשוב:יש את נבחרת הפוטבול,אבל אתה לא נראה לי אחד שייתעסק עם רק מעודדות אז זה נפסל."
"רגע רגע," הוא עצר אותה והסתובב אליה לחלוטין. "את רומזת שאני מתעסק עם בנות?"
"אה אז אתה לא מתעסק איתי?" היא הרימה גבה בחצי חיוך. הוא חייך והשפיל את ראשו."את יכולה להמשיך." הוא לא אמר כלום כי זה באמת היה נכון שהוא מתעסק איתה.
"אתה לא נראה אחד שיישחק כדורסל,אם כן היית,היית מרגיש יותר בנוח להסתובב עם מכנסיים קצרים.""תמשיכי לפסול נבחרות,בסוף את תגיעי לתשובה." הוא חייך אליה. היא הניחה את האצבע שלה על הסנטר שלה וחשבה.
"נבחרת הטניס לא,כי הרגליים שלך שריריות מידי בשביל שתהיה שחקן טניס." הוא צחק מדבריה.
"אם ככה,תפסלי גם את הבדמינטון." היא צחקקה מדבריו."הדבר היחיד שאני יכולה לחשוב עליו זה..." היא תהתה לשנייה ספורה,ואז הקישה באצבעותיה כשמצאה.
"נבחרת הכדורגל!"מייק צחק. "טובה את. חשבת על להיות בלשית פרטית או משהו כזה?"
"חשבת ללכת לשיעורי לשון? כי אני לא בטוחה ש'טובה את' נחשב כצירוף תקין."שריקת ההתחלה של המאמן מנעה ממייק לענות לה. תשומת הלב של שניהם הופנתה לבריכה,מייק מצביע על המסלול שבו ג'יי.
ג'יי הוביל על שאר הנבחרת,והוא עשה 10 בריכות אולימפיות בזמן הקצר ביותר משאר הנבחרת.
אחריי חצי שעה האימון נגמר,ומייק ואליסון חיכו לג'יי ליד המלתחות."הוא מדהים." היא אמרה. מייק הסכים איתה במהירות.
"הוא פעם הציע ללמד אותי לשחות,אבל לא הסכמתי. יש לי פוביה ממים." מייק התוודה. סוף סוף הוא חשף פרט אחד על עצמו."איך מ'לא יודע לשחות' זה הפך ל'פוביה ממים'?" אליסון שאלה,לא מבינה.
"כשאני אסמוך עלייך יותר,אולי אני אספר לך." צג האייפון של מייק נדלק ובו התקשרו אליו."אני דקה אבוא." והוא הלך לצד,מדבר בפלאפון.
כל נבחרת השחייה כבר יצאה,שום סימן לג'יי. אליסון נכנסה לבפנים."ג'יי?" היא קראה בשמו. היא חזרה על שמו כמה פעמים אחר כך,ליבה הולם כשהיא שומעת דלת לוקר נטרקת. הקול מגיע מאחוריי גבה.
נשימתה נעצרה,היא פחדה להסתובב. היא הסתובבה לאט לאט,היא נאנחת ומוציאה את האוויר שכלוא בריאותיה כשמבחינה שזה ג'יי.
ואז היא מבחינה בפרט אחר. סביב מותניו של ג'יי רק מגבת,השיער הכהה שלו נופל על מצחו ועייניו הירוקות בוהקות. גופו נשען על הלוקר הכחול שלו.
"הקפצת לי את הלב-אומייגאד ג'יי אני כל כך מצטערת!" היא כיסתה את פניה בעזרת התיק שלה.ג'יי,בתגובה,צחק. "היי זה בסדר. לקח לי קצת זמן להתקלח,מישהו מחק את המספרים מהמנעול של הלוקר,אז התקשיתי לפתוח אותו ולהוציא את הכלי רחצה שלי."
אליסון השאירה את התיק מול פניה. ג'יי הושיט את ידו והוריד את התיק מפניה. " זה בסדר. לא כאילו זה הפריע לך שאני במגבת שבהית בי מקודם." הוא קרץ אליה וצחק. היא האדימה.
"טוב,אני אחכה לך בחוץ עם מייק." היא עברה אותו,והוא מסתכל עליה כשהיא הולכת. מבטו נודד מהשיער שלה שגולש על גבה,דרומה יותר.
היא נעצרה במקומה ונשמה עמוק."אכפת לך לא להסתכל לי על התחת?"
"אני מצטער,אבל הג'ינס האלו יושבים עלייך מדהים ומבליטים לך אותו בצורה מושלמת."
אליסון הסתובבה אליו,סמוקה כולה,שלחה לו מבט מובך. הוא,בתגובה,קרץ לה בשובבות. היא המשיכה ללכת וכשיצא מהמלתחות היא נשפה אוויר החוצה.
מייק הרים את גבותיו,תוהה מה קרה כבר בפנים.
"למה את כל כך סמוקה?""זה כלום,פשוט תזרז אותו כבר." היא האדימה יותר. מייק חייך,כאילו מבין מה קרה.
"יש מצב,אולי סיכוי קטנטן,שהוא היה בלי מגבת או שהיא נפלה לו?""לא! אלוהים אדירים מייק,אתה כל כך נורא." היא כיסתה את פניה בידיה,נבוכה. הוא צחק והניח את ידיו על שלה,מוריד אותן מפניה בעדינות.
"צחקתי,תנשמי קצת."היא נשמה עמוק,מחכה שג'יי ייצא מהמלתחות. היא במילא מרגישה לא בנוח ליד שניהם,ועכשיו זה נהיה אפילו מוזר ומביך יותר.
כשג'יי סוף סוף ייצא,הוא הביט באליסון במבט פלרטטני,וזה בהחלט לא מצא חן בעיניה.
שיערו הכהה היה עדיין מעט רטוב והיה דבוק למצחו בצורה מדהימה.אם כמה שהוא חתיך,היא לא רואה בו יותר מידיד שלה. אבל ג'יי באמת נראה מדהים.
"אליסון? את איתנו?" היא התנערה מהמחשבות שלה כשהיא הבינה שהיא עומדת במקומה בזמן שהשניים התקדמו."כן," היא נאנחה, "כבר מאחורייכם."
YOU ARE READING
The Babysitter
Romance"את מעוניינת בו...רואים עלייך." "אני לא." "אז למה את נושאת תמונה שלו איתך כל הזמן,לכל מקום?"