-5

1 0 0
                                    

Yazim yanlışları olabilir.Hikayede kufur vardir rahatsiz olanlar okumasin♡İyi okumalar~
_______________________________________________

T:Tanismak ister misin,sinif arkadasiyiz sonucta.
J:Seni taniyorum zaten,kim sevgilisini tanimaz ki?
T:Ne?
J:Olur diyorum
T:19 yasindayim,bir sevgilim vardi ama intihar etti iste seni benzettigim kisi de o.
J:Ben Jungkook'um zaten.
T:Anlamadim?
J:Allah rahmet eylesin dedim
T:Sağ ol

...

Jeon kisa surede okula iyice alismisti,oluldaki butun kizlar ona asikti ve okulda populer olmustu.Ona onceden zorbalik yapan herkesten intikam almisti ve okuldan attirmisti.Amaci da buydu zaten.Erkeklerle de arasi iyiydi.

Taehyung ile Jeon cok yakin arkadas olmustu.Aslinda Taehyung Jeon'a asik olmaya baslamisti ama akli halen Jungkooktaydi onu birakmak ona ihanet etmek istemiyordu.Ancak bilmiyordu ki ikisi de ayni kisilerdi.

Jeon okula ilk adimi attigi sirada butun kizlar basina toplandi ancak Jeon umursamadan aralarindan gecip Taehyung'un yanina gitti.Kizlar Taehyung'a garip garip bakip aralaeinda birseyler konustular ve kahkaha attilar.

..

Dersler su gibi geciyordu ve hoca da serbest birakiyordu.Herkes telefonla oynarken Taehyung ve Jungkook konusuyorlardi ve birbirleri hakkinda merak ettikleri seyleri soruyorlardi.

J:Taehyung,
T:Bekliyorum
J:Jungkook'a gercekten cok mu asiktin?
T:Kimseye olmadigim kadar..
J:Anladim.

Taehyung'dan..
Jeon'a bunu soyledigimde garip bir agri hissetmistim.Evet ona yavas yavas asik oluyordum ancak Jungkook..
Aslinda bence digerleri hakliydi evet ona cok asigim onun her gun mezarina gidiyorum ama o bir ölü.
Onu artik unutup onun hakkinda uzulmemem lazim.

Okul cikisinda Jeon siniftan cikinca kizlar yine Jeon'un yanina toplandi ancak Taehyung arkasindan gelip Jeonla beraber cikinca kizlarin cinleri tepesine cikti ve sabahki plani uygulamaya karar verdiler.

Kizlar hemen erkekleri arayip gelmelerini istedi.Erkekler bunu duyunca sok oldu ama eger hocalara taciz ettikleri aciga cikarsa yanarlardi o yuzden kabul ettiler.(vay oc erkekler)

Jeon,Taehyungla beraber giderken erkekler ikilinin etrafini sardi ve konusmaya basladilar.

X:Taehyung Jeonu birak yoksa kotu olur.
T:Ne alaka arkad-
J:Bekle Taehyung.Hayir beni birakmayacak.Birakmassa ne olur?
X²:Sizi oldurene kadar döveriz.
T:Tamam Jeon ben gideyim.
J:Hicbir yere gitmiyorsun burdan bir adimini atarsan feristahini sikerim.Sen sadece kenara gec bunlari sal bana
T:Tamam
X³:Vaay sevgilini korumaya da baslamissin

Jeon yumruk atti ve hepsi beraber saldirmaya basladilar.Yaklasik 5 dakika sonra hepsi yerdeydi.

T:Jeon gel hastaneye gidelim basin kaniyor!
J:Ben iyiyim gel seni eve birakayim guvenli degil buralar
T:Yok gerek yok gel hastaneye gidelim
J:Tae hayir dedim
T:T-Tae mi?
J:Rahatsiz mi oldun?
T:Yok yok
J:Pekii


Diger bolumm

(Bana kizip sandalye firlatmayin ama ben bunlari sevgili yapmam istiyomm)

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jun 12 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

You Left Me..-Taekook(TÜRKÇE)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin