\10/

132 7 2
                                    

მეის POV*

როდესაც გავიგე რომ მამაჩემი ავარიაში მოყვა ძალიან შემეშინდა, რადგან იგივე ტკივილს ვერ გადავიტანდი რაც დედის დაკარგვის შედეგად გადავიტანე.

-ღმერთო გთხოვ მამაჩემი გადამირჩინე.

ვამბობდი და თან მასწავლებლის მანქანაში ვჯდებოდი, რომელიც დროებით გვათხოვა როდესაც ეს ამბავი გაიგო.

-მეი დამშვიდდი მამაშენი კარგად იქნება, გთხოვ არ იტირო ასეთს ვერ გიყურებ.

-როგორ არ ვინერვიულო როდესაც შეიძლება მამაჩემი ვერ გადარჩეს. მის მეტი არავინ დამრჩა.

-კარგი დაწყნარდი რაც შეიძლება სწრაფად ვატარებ, მალე მივალთ.

—————-

როგოეც იქნა მივედით მე მაშინვე გადმოვედი მანქანიდან და მიმღებში ვიკითხე.

-გამარჯობა, ლი ჯიჰუნის რომელ პალატაშია?

-მისი ვინ ბრძანდებით?

-შვილი.

-იგი საოპერაციოშია. წინ წაბრძანდით და მერე ხელ მარჯვნივ და იქ არის საოპერაციო.

-მადლიბა.

მე და თეჰიონი მთელი სისწრაფით გავექანეთ საოპერაციოსკენ.
————
ორი საათის მერე.

-უკვე ორი საათი გავიდა რას აკეთებენ ასეთს.

-დამშვიდდი მეი მალე მორჩებიან და მამაშენიც კარგად იქნება.

-იმედია.

უცებ საოპერაციოდან ექიმი გამოვიდა.

-ექიმო როგორ არის?

-რთული სიტუაცია იყო მაგრამ გავუმკლავდით. მძიმედაა, არ ვიცით კომიდან როდის გამოვა.
24 საათი ექიმების მეთვალყურეობაში უნდა იყოს. შეიძლება ვერ გადარჩეს ყველაფერს უნდა მოველოდოთ.

ამის გაგონებისას თავზარი დამეცა არ ვიცოდი რა მექნა მის გარეშე. უცებ თვალებში დამიბნელდა და უეცრად დავეცი

-მეი! დაგვეხმარეთ!

—————————

თეჰიონის POV*

როდესაც მეიმ ეს გაიგო გონება დაკარგა, ძალიან შემეშინდა და ექიმს დავუძახე მათ მეი პალატაში გადაიყვანეს და დამამშვიდებელი გაუკეთეს.

მის გამო თავს ძალიან ცუდად ვგრძნობდი ჯერ დედა დაკარგა ეხლა კი მამას კარგავს იმედი მაქვს მალე გამოჯანმრთელდება.

——————-

მეის POV*

თვალებს ვახელ და პირველი რასაც ვხედავ თეჰიონოს სახეა.

-გაიღვიძე? ხომ კარგად ხარ?

-რა მომივიდა?

-გული წაგივიდა, რამე ხომ არ გჭირდება?

-არა მადლიბა მამა როგორა?

-ექიმმა თქვა რომ 24 საათი წარმატებით დასრულდა ახლა მასზეა დამოკიდებული ყველაფერი.

-მადლიბა ღმერთს.

-რამე ხომ არ გჭირდება? წყალი ან რამე.

-წყალი გთხოვ.

-ახლავე.

თეჰიმ წყალი მომაწოდა იგი ძალიან ზრუნავდა ჩემზე ნამდვილად ნამდვილი მამაკაცი გახდა.

-მადლობა, მიყვარხარ.

-მეც მიყვარხარ, არ უნერვიულო ყ ელაფერი მოგვარდება.

-მეიიიიი!

უცებ კარებში  სარა შემოვიდა ჯიმინი და ჯონქუქიც  შემოყვნენ.

-აუუ რა გაწიკვინებს.

-უი ბოდიში თავი ხომ არ აგტკივდა?

-არა დაიკიდე, როგორ გამოხვრდით?

-ჭრელად, რადგან ცოტა დრო იყო დარჩენილი მასწმა ადრე გამოგვიშვა თქვენს გამო.

-კარგია.

-მამაშენი როგორაა?

-თან კარგად თან ცუდად, ეხლა ყველაფერი მასზეა დამოკიდებული.

-ნუ ნერვიულობ ყველაფერი კარგად იქნება.

-მადლიბა სარა საუკეთესო ხარ, შენს გარეშე რა მეშველებოდა.

-არც არაფერი.

____________________________________
დავტოვო მეის მამა ცოცხალი?🧐

ბიჭი ბანაკიდან K.THWhere stories live. Discover now