Kazuma Kawamura/Hokuto Yoshino
Kazuma Kawamura
Hokuhokuuu
Bugün evde misinHokuto Yoshino
Kazukazuuu
Evett ama tekimKazuma Kawamura
Ben ne fark ettim biliyor musunHokuto Yoshino
Ne fark ettinKazuma Kawamura
Hani
Geçen gün bana nasıl aşık olduğunu anlatmıştın ya
Şimdi buradan çıkardığım şey şu
Sen benim o esmer çocuk olduğumu biliyordun
Ve numaramı sallamadın
Doğru muyum?Hokuto Yoshino
NE
HAYIR
ASLINDA ŞÖYLE
Ya ben aslında senin hakkında bilgi öğrendiğim çocuklarla dc oynuyordum
Sonra senin numaranı verdiler
Bu çocuğa mesaj at dediler
Öyle başladı
Yoksa ben bilsem senin olduğunu
Sana seni över miyim
Tam rezillikKazuma Kawamura
Ne yani sen bana beni övmez miydinHokuto Yoshino
YA SEN NERENLE ANLIYORSUNKazuma Kawamura
Ldhwlxhekzhdld
Tamam tamam kızmaHokuto Yoshino
Kızmadım 🙄
Neyse bize gelseneKazuma Kawamura
Annenler rahatsız olmasınHokuto Yoshino
Onlar teyzemlere gitti
Yarın gece gelirlerKazuma Kawamura
Geliyorum o halde🗝️
Hokuto Yoshino
Kazuma geleceği için yatağımdan kalkıp pijamalarımı değiştirdim ve yatağımı topladım ardından salona oturup beklemeye başladım.Kısa bir süre sonra kapının çaldığını duydum. Koşar adımlarla kapıya ilerledim ve kapıyı açarak karşımdaki Kazuma'ya baktım. Bana gülümseyerek baktığında bende aynı şekilde karşılık verdim. İçeriye girdiğinde kapıyı kapattım ve tam arkamı döndüğümde belime sarılan eller ile gözlerimi kırpıştırarak Kazumaya baktım.
Ellerimi boynuna sararken başımı kaldırıp gözlerine baktım. Bakışları yoğun bir şekilde yüzümde ve vücudumda geziniyordu. Belimdeki elleri sıkılaşırken dudaklarını dudaklarımın üzerinde hissettim. Yumuşak dolgun dudakları sertçe dudaklarımı öperken tırnaklarımı ensesine geçirdim. Dudaklarını bir saniyeliğine ayırdığında sırıtarak ona bakıyordum. Bi anda kalçalarımda hissettiğim acıyla yüzümü buruşturarak Kazuma'ya bakmıştım. O da sırıtırken tekrar dudaklarıma yapıştı bu seferki öncekine göre daha sert ve arzuluydu. Alt dudağımı dudaklarının arasına alarak emdiğinde bende üst dudağını emerek çekiştirmeye başladım. Alt dudağımı dişlerinin arasına alarak ısırıyor, çekiştiriyor ve tekrar emiyordu. Bu sırada ayaklarım yerden kesildiğinde bacaklarımı hızla beline doladım. İlerlemeye başladığında geriye çekilmiyor aksine dilini dudaklarımın arasından ağızımın içine gönderip daha tutkulu bir şekilde öpüyordu beni. Dilimi diliyle kavrıyor sertçe emiyordu. Dudaklarımızın arasından çıkan ıslak ve tahrik edici sesler kasıklarımı sızlatırken sert öpüşüne karşılık vermeye çalışıyordum. Sırtım yumuşak bir zemine değdiğinde Kazuma dudaklarını dudaklarımdan ayırmış ve alnını alnıma yaslamıştı. Nefes nefese birbirimize bakıyorken Kazuma gülümseyerek dudaklarıma küçük bir öpücük kondurdu.