Normalde bu bölüm planımda yoktu; sonradan aklıma geldi ve senaryoya ekledim. Ama şimdi senaryonun gerisiyle bağlantısı yok, çünkü geçen bölüm Al'in yokluğunda geçen olayları anlatıyor.
(Az önce ne anlattığım hakkında gram fikrim yok.)
Her neyse, iyi okumalar ördekçikler! :)
*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*
*Lucifer'ın ağızından*
Alastor gittikten sonra salonda 15-20 dakika oturdum. Sonra aklıma odama çıkıp cenneti tekrar rahatsız etmek geldi.
Onları sürekli rahatsız edersen sonunda bizimle toplantı yapmak zorunda kalacaklardı, ya da ben öyle düşünüyordum. İnşallah öyle olur... (İmana dönüş nsdkjghk)
Ben bunları düşünürken odama doğru çıkıyordum, Charlie önüme geçti. (Charlie bi sal a-)
C: Baba, Niffty bize gösteri yapacakmış. İzleyecek misin?
L: Ne gösterisi?
C: Hamam böceği kuklalarından.
L: Peki, kaç dakika sürer?
C: Genelde 1-1,5 saat sürüyor.
O kadar bekleyemezdim. Bugünkü klasik rahatsız etmemi yapmam lazımdı.
L: Tatlım, ben sonra izlerim. Şimdi cennetle konuşmam lazım.
C: Ha... Tamam, o zaman bol şans.
L: Sağ ol, elmalı turtam. Hadi şimdi git, Niffty'nin gösterisini kaçıracaksın.
N: CHARLİE, GELMİYOR MUSUN? BAŞLIYORUM!
C: Geldim, geldim! Görüşürüz baba.
L: Görüşürüz balım.
Charlie, koşarak Niffty'nin yanına gitti ve gösterisini izlemeye başladı. Ben de odama ışınlandım.
Her zamanki gibi cenneti aradım. -21 kere- ancak açıyorlar, KALTAKLAR!
S: Yine ne var, Lucifer?
L: Ne olduğunu gayet iyi biliyorsun, Sera.
S: Kaçıncı defa söyleyeceğiz, SİZİNLE TOPLANTI YAPMI-
Sözünü bitirmeden biri ona seslendi. Ne dediyse...
S: Tamam... ama kızın ve arkadaşları 2 hafta, sen ve o kırmızı çocuk 1 hafta. Hazırlanmak için yarım saatiniz var, çabuk olun.
L: Tamam...
Telefonu kapattıktan sonra sevinçten çığlık attım. Artık ne kadar yüksek sesle attıysam herkes
kapının önüne toplandı.
C: BABA, İYİ MİSİN?
L: CHARLIE, CENNET BİZİ TOPLANTIYA ÇAĞIRDI!
C: NE... Baba, *mutluluk göz yaşları döker* çok mutluyum. Çok teşekkürler!
Herkes bize güler yüzle bakıyordu.