Yataktan düşerek kalktı Mina.
"Ah popom!"
Sızlanarak tuvalete gidip işlerini halletti. Tuvaletten çıkınca dolabına gelip boş gözlerle dolabı izledi. Aklı hâlâ Chaeyoung'taydı. Acaba kendisi ile seviştiğini biliyor muydu?
꧁꧂
Mina sahil barındaki odalardan birinde uyanınca ilk başta nerede olduğunu sorguladı. Ardından yanına bakınca gözleri çıplak chaeyoung ile buluştu. Gözlerinin buluşmasının ardından gece aklına gelmişti. Sonrasında hızlıca giyinip barı terketmişti...
꧁꧂
Mina geceyi ayrıntısına kadar olmasa da hatırlıyordu. Bir yanını pişmanlık kaplamış olsada diğer yanı içten içe mutluydu. Chae gibi güzel bir kızla tanışmıştı. Tabii bu tanışmanın da ötesine geçmişti ancak Mina bunları unutmaya çalışıyordu. En yakın zamanda Chae ile görüşmeliydi.
Çok uzatmadan eline gelen siyah eşofman ile gri oversize sweatshirti giydi.
*
Otobüsten indiğinde sonunda rahatlamıştı. Otobüs hem çok havasızdı hemde boştu. Yavaş yavaş okula geldi. Kapıyı açtığında biri ona çarpmıştı."Noluyo be?! "
"Çok özür dilerim Mina unnie! "
Chaeyoung'u görünce bi an heyecanlandı.
"Sorun değil Chae şükret ki bana çarptın ya o zorbalardan birine çarpsaydın? Dikkat et. "
"Haklısın unnie şimdi gitmem gerek görüşürüz! "
Mina gülümseyerek sınıfına gitti. Sınıfa girer girmez Jihyo üzerine atladı.
"Chae sana çarptı az önce! Ne konuştunuz? "
"Dikkatli ol falan dedim. "
"Oha tam bi koruyucu Vibe ı aldım şuannn. Shipim de moment verdi! "
"Jihyo kendine gel lütfen kızın sevgilisi var hemde o bana bakmaz sevgilisi olmasa bile! "
"İddiasına var mısın lan? "
"Varım lan! "
"İddiasına girerım ki sevgili olmanız yakın! "
"İddiasına girerim ki o bana bakmaz! "
"Neyine? "
"Kulaklığına! "
"Tamam lan! "
Jihyo ile serçe parmaklarını sıktıktan sonra gülüştüler. Her zaman bir şeyin iddiasına girmeyi severlerdi. Çok uzatmadan sıkıcı edebiyat dersine geçtiler...
ᰔᩚ
Bir bölüm daha bitti woaoaoaoao umarım beğeniyorsunuzdur bu fici biraz uzun tutmayı düşünüyorum. Neyse öptümmm
Oy ve yorum atmayı unutmayın! 💫💫