Öğle teneffüsü zilinin çalması ile rahatlamıştı ikiside.
*Yazardan*
Amina koyduğum watty yazdığım yeri silmiş ne yazdığımı hatırlamıyorum umarım bu bölüm güzel olur🙏Hızlıca kantine çıktılar. Sıraya baktıklarında ikisininde yüzü düşmüştü.
"Jihyo ben sana demiştim daha hızlı çıkalım diye!"
"Ben nereden bileyim bu kadar sıra olduğunu ya?!"
Mina derin bir nefes verip gözlerini devirdi.
"Okulun dans ekibi seçmelerini kaçıracağız Jihy-"
"Hey Mina unnie!"
Mina sesin geldiği tarafa doğru kafasını çevirdi. Kendisine seslenen kişinin Chaeyoung olduğunu görünce afalladı.
"Efendim Chaeyoung, ne istemiştin?"
Chaeyoung cevap vermeden elindeki kumruyu (askim) ve karışık tostu Mina'ya uzattı. Uzatması karşılığında Mina soran gözlerle sarı saçlı olana baktı.
"Şey dans seçmelerini kaciracağınızı duydum isterseniz benim ve Tzuyu'nin tostlarını alabilirsiniz biz biraz daha bekleriz."
Tzuyu demesiyle Jihyo hemen Chaeyoung'un arkasına baktı. Uzun boylu kız kısa saçlıyı görünce gülümsedi. Kısa saçlı da karşılık olarak koca bir tebessüm sundu uzun olana.
"Çok teşekkür ederiz!"
Tostlarını alıp önlerinde eğildiler. Tzuyu ise
"Problem değil."
Diyerek elini salladı. Ardından Mina ve Jihyo ikilisi koşar adımlarla kantinden çıktılar.
"Sen Tzuyu'ye baya tutuldun bakıyorum da ha?!"
Mina'nın dediği ile Jihyo hemen Mina'nın sırtına hokkalı bir tokatı yapıştırdı.
"Sus be sanki senin Chaeyoung'tan azda olsa etkinlendiğini anlamadık."
Mina yanaklarının sıcakladığını hissetti.
"Ne alakası var be?! Chaeyoung benim sadece arkadaşım."
"Aynen gel de dedemin külahına anlat bunları."
Mina konuyu dağıtmak amacı ile
"Koş koş kaçıracağız!"
Kısa saçlı olan sırıttı.
"Ne güzelde konuyu dağıtıyorsun kurban olduğum."
Mina gözlerini devirip konferans salonunun kapısını açtı. İçerde gördükleri Momo'yu selamlayıp sandalyelere geçtiler.
Momo da yanlarına oturdu.
"Duydunuz mu? Jeongyeon ile Nayeon sevgiliymiş."
Momo'nun söyledikleri ile Mina ciddi misin bakışı attı.
"Vallaha ben onları çok yakıştırıyordum iyi ki sevgili olmuşlar!"
Jihyo'nun dediğine diğer ikisi de güldü.
"Shipimiz tuttu ha Jihyo?!"
"Evet bir shipim sonunda tuttu. Darısı ikinci ve üçüncü shiplerime."
Momo kaşlarını çattı.
"Diğerleri kim?"
Jihyo Momo'nun kulağına fısıldadı.
"Mina ve Chaeyoung."
______________________________________
Oy ve yorum atmayı unutmayın ayrıca fici arkadaşlarınıza falan önerirseniz çok mutlu olurum çünkü fic tutmuyor(gerginlik)
-mins