05.05.2019
Park Jimin'den
Perdeden sızan ışıkların yüzüme vurmasıyla gözlerimi açtım.Yatağımın başında duran saate baktığımda sabahın ilk ışıkları olduğunu anladım.
Yatağımdan çıktığımda daha dün alsamda duş alma ihtiyacı hissettim.Yavaş adımlarla odamda bulunan ebeveyn banyosuna ilerledim.
Üzerimde bulunan iki parça kıyafeti kirli sepetine attım ve kabine girdim.
...
Duştan çıktığımda üzerime sadece gri eşofmanımı giyerek amerikan mutfağıma ilerledim.Sabahları kahvaltı yapmıyordum bu yüzden kahve makinama filtre kahvemi takıp, kupasını koydum.-acı kahve severdim,hayatın en çok hissettirdiği şey gibi-
Kahvem olana kadar biraz hava alsam iyi olacaktı.
Salonumdan büyük balkonuma doğru ilerledim.Küçük bir salon kadar olan balkonuma hiç perde takmadım.Yere kadar uzanan camları ve önündeki Seoul nedensiz yere beni mutlu ederdi.Çok saçmaydı ama gece o binaların üzerinde parıldayan yıldızları izlemek bir zevkti.
Bir perde taktırmadığımdan dışarıda yağan yağmuru görebiliyordum.Yinede üzerime bir şey almadan balkona adımladım.
Korkuluklarına kadar ilerleyip.Yağmurun buluştuğu demirlere dirseklerimi dayadım.
Küçüklüğümden beri yağmuru çok severdim.Ruhun özgürlüğünü söylerdi bana göre.Belki de kalbimin acıdığı her gün yağmurun yağmasından dolayıydı. -Yağmur daima benim için ağlardı.-
Kafamı birleştirdiğim ellerime düşen yağmur damlalarından kaldırarak gökyüzüne baktım.
"Ah Jimin, o gün bugünde değil." Ardından yavaşça arkamı döndüm ve balkondan ayrıldım.Sürgülü kapısını kapattıktan sonra mutfağa ilerledim.
Kahvem olmuştu.Bu yüzden kupamı aldım ve çalışma odama ilerledim.
Kendi işimin sahibiyimdim, bu yüzden öğlene doğru işe gider akşam sekizde eve gelirdim.
Çalışma masama oturduğumda bu sefer Seoul gözlerimin önünde değil tam arkamdaydı.Evimde iki yerde perde yoktu ve diğer yer burasıydı.
Kahvemi içerken bir yandan da yarım dosyaları hallettim.
Bir müddet sonra telefonumu yanıma almadığımı fark ederek yatak odama gidip telefonumu aldım.Çalışma odama tekrar girdiğimde yağmur dinmişti. -Bu bir masumun ağlamaya başlamasıydı.Yine dünyanın bir kıyısında temiz bir fani ağlıyordu.-
Telefonumun sesini açtıktan sonra sandalyeme otrudum.Gruptan mesajlar ve bir kaç sosyal medya bildirimi dışında herhangi bir şey yoktu.
Grup:3 Bekar ve 1 Anne
Namu:
Anlamıyorum ki?
Bu grupun adı niye
3 BEKAR VE 1 ANNEJinJin(deli):
Sanada günaydın çocuğum
İyi aldın mı uykunu?J-keyy:
Tanrı aşkına sabah sabah ne yaşıyorsun hyung
Bu arada günaydın anne
💋💋💋JinJin(deli):
Günaydın en hayırlı
En merhametli
En güzel
En zengin
Ve nice özellikli çocuğum
💖💖🤭
ŞİMDİ OKUDUĞUN
𝐷𝑢𝑦𝑔𝑢 𝑑𝑒𝑓𝑡𝑒𝑟𝑖/𝒀𝒐𝒐𝒏𝒎𝒊𝒏
Fanfiction-Seni bekliyor olacağım sevgilim. Genç adam bilmiyordu.Beklemek bazen hiçbir işe yaramazdı.Özellikle gökyüzü onun için ağlamış birini... (Bir adet yoonmin kurgusudur.Küçük buseler ve küfür dışında +18 bulunmamaktadır) (İlk kurgum,hatam olursa lütfen...