DOĞRU CEVABI MI BULDUM?

10 4 4
                                    

                     7.Bölüm

03/06/2024

Sabah kalktığımda pazartesi olmuş ve lise giriş sınavından dün çıkmıştım en azından hayatımdaki bir yükü atmış oldum ardından ,şimdi ise yetenek sınavı vardı ve koca senenin emeğinin boşa olmadığını herkese göstermek istiyorum, en büyük tesellim ve heyecanımı bastıran düşünce buydu ve emeklerimin de boşa çıkmasını istemem bu yüzden son bir buçuk ayımı iyi değerlendirmem gerek böylece tam hazır olmuş olacağım ve istediğim liseyi kazanma şansım artar diye düşünüyorum düşüncelerimi bir kenara atıp Efdal'den gelen mesajlara cevap vermek için Instagram'ı açtım.

(Instagram konuşmaları)

Efdal:Günaydın birtanem sınavın nasıl geçti

Yağmur:Güzeldi ama yetenek sınavı şuan  benim için daha önemli

Efdal:Anlıyorum sen yaparsın birtanem ben sana inanıyorum

Yağmur: Teşekkürler bebeğim ama hala gerginim çünkü emeklerimin boşa gitmesini kaldıramam

Efdal:Sen kendine güven birtanem ben sana inanıyorum

Yağmur:Peki şimdi ben kahvaltı yapacağım sonra konuşalım olur mu?

Efdal:Peki afiyet bal şeker olsun birtanem

Yağmur:Sağ ol bebeğim

Efdal:Bay bay

Yağmur:Bay bay

Efdal:💗

(Çıkar)

Efdal'e kısa bir sohbetin ardından annemin hazırlamış olduğu kahvaltıyı yemeye başladım karnım doyunca hazırlanıp en yakın hastaneye gittim doktordan beş günlük rapor aldıktan sonra raporu okula bıraktım ve eve döndüm, eve döner dönmez hemen üstümü değiştirdim ve yatağa uzanıp diksiyon hocamın yollamış olduğu tekerlemeleri çalışmaya başladım iki saat diksiyon dersine çalıştıktan sonra kendime atıştırmalık birşeyler hazırlamaya koyuldum ki Efdal'dan mesaj geldi hemen mesajı okumaya başladım.

(Instagram konuşmaları)

Efdal:Birtanem müsait misin?

Yağmur:Evettt

Efdal:biraz konuşalım mı?

Yağmur:olurrr

Efdal:Arıyorum o zaman ?

Yağmur:Ara bebeğim.

(Çıkar)

Efdal'in aramasını açıp konuşurken saatin gece bir olduğunu bile fark etmemiştim hemen aramayı kapatıp etrafı topladım toplamam biter bitmez annem geldi annemin gelmesiyle birlikte anneme sevgilim olduğunu söyledim annem ilk başta tepki vermediği için korksamda annem adını sorduğunda hemen anlatmaya başladım çünkü biliyordum ki annem tanıştığım birinin adını soruyorsa o kişiyle ilişkimi sakıncalı bulmuyordur demekti ve eski sevgilimi de anneme söylediğimde ilk söylediği şey seni üzerse bende onu üzerim olmuştu anneme açıklamamı bitirince annem yine aynı şeyi söyledi, anneme haber verme rahatlamasıyla odama doğru yol aldım hemen pijamaları mı giyip yatağa yaptığımda aklıma şu soru takıldı acaba ben babamın bende açtığı yaraları kapatacak doğru cevabı bula bildi mi ?

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jun 15 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

YAĞMUR KOKUSUHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin