Merhaba yeni bir hikayeyle karşınızdayım normalde bu hikayeyi 2 aydır en yakın arkadaşımla tasarladık beğeneceğinizi düşünüyorum iyi okumalar☆ not: ( sürpriz elifim♡ )
_______________________Uzun zamandan sonra tekrardan Aoto ile karşılaşmıştım. Onu uzun zaman sonra görmek beni garip hissettirsede kazanan ben olmuştum. Aoto'nun maç sonu yaptığı hamle ayağımı daha da mahvetmişti. El sıkışma zamanı geldiğinde Aoto başını eğmişti yüzünü görmesemde üzgün olduğunu çok net bir şekilde biliyordum. Elimi uzattım şaşırmış bir şekilde bana baktı ona samimi bir gülümseme attım ve elimi sıktı biraz bile olsa kendine gelmiş gibi bana gülümsedi.
"Tebrikler güzel maçtı"
" Evet "
Soğuk sesiyle kurduğu cümle son konuşmamız olacaktı tabiki tek karşılaşacağımız yer bu maçtı ve artık oda yoktu.Son kez birbirimize selam verdikten sonra kendimi acı içinde yerde buldum.
Aoto'nun ağzından;
Son selamlaşma yapıldıktan sonra kendimi çok kötü ve gergin hissediyordum. Karşımda benim yüzümden yere yılmış Kota yanımda benim hırsım yüzümden kaybeden takım uzaklarda ise asla göremeyeceğim babam vardı. Servisime binerken Kota'nın nasıl olduğuna bakmaya çalıştım. Erika'nın yanıma gelmesiyle gözlerim ona çevrildi.
" Aoto merhaba "
" Merhaba? "
" Numaranın alabilir miyim? Sakin yanlış anlama tabi "
Bir anda garip davranmaya başlamıştı. Gözlerimle Kota'yı ararken dikkatim dağınık olduğu için hemen kabul ettim ve numaramı verdiği kağıda yazdım. Teşekkür edip yanımdan ayrılırken onu durdurdum.
" Erika bir şey sorabilir miyim? "
" tabi ki sorabilirsin "
" Kota'nın ayağı iyi mi? "
" Bilmiyorum hala bize bir sey demediler ama büyük maçı oynayamayacak diye duydum. "
" Anladım teşekkürler "
Erika yanımdan ayrılırken üzerime çöken pişmanlıkla servisime bindim ve eve varır varmaz duşumu alıp bilgisayarımın başına geçtim.
Maçın sonucu ve Kota'nın nasıl olduğu beni çok merakta bırakmıştı. Bilgisayardan tam bakacakken telefonum çaldı. Elime alır almaz ekrana baktım evet Akira'ydı neden Akira'nın numarası bende var derseniz hiçbir fikrim yok. İsteksizce telefonu açtım vu kulağıma dayadım bir yandan onu dinliyor bir yandan ise bilgisayardan sonuçlara bakıyordum. O sırada Akira güldü ve dikkatimi çeken o konuyu açtı.
" Mac sonucunu merak ediyorsundur şimdi. "
Maç sonucuna baktığımda gözlerim büyüdü
" 2-1 biz kazandık "
" içimden ( 2-1 Amarillo kazandı ) " aynı anda kurulan cümle beynimin içinde yankılanmıştı. Maç sonucunun altındaki habere tıkladım. Tüm dikkatimi habere verdim Akira'yı resmen duymuyordum bile. Haberi okumaya başladım.
_______Büyük final sonuçları açıklandı
2-1 galibiyet alan Amarillo turnuvada 1 olarak diğer turnuvaya hak kazandı. Diğer taraftan 2-1 yenilgi alan momoyama predators kaybetmenin üstüne 1 oyuncularının ağır şekilde sakatlandığını belirtti. Daha çok bilgi için aşağıya kaydırın
__________