Kral Amarisin öldüğünü düşünüyordu. Onun katilini arıyordu Amarisin bu anlık kayboluşu tüm dünyaya duyurulmuştu.
Kral prenses Ava'nın sakinliğinden şüpheleniyordu. Ayrıca Amaris'in elbisesini giymesi çok garipti. Ava odasına çekilip bu zaferini kutluyordu odasına çeşitli yemekler getirtmişti. Ama bilmiyorduki öldürdüğü askere verdiği görevi tek bilen o değildi.
Askerin kardeşi Luke komutandı. Ava'nın saray hakkında çok az bilgisi olduğu için bunları bilmiyordu Luke abisinin öldürüldüğünü ögrenince Ava'yı öldürmek istedi. Prensesi krallığın en ücra mahallesine getirmişti. Prenses orda halkı teftiş edeceğini sanıyordu. Arkası dönükken başka bir asker onu ok ile vuracaktı. Böylece komutanın olanlardan haberi yok gibi görünücekti ama Ava zeki bir prenses olduğundan olanları anladı ve komutana saldırıp kaçmaya başladı. İlerde pusuda duran askerler onu yakalamıştı.Onu ormana götürüp öldüreceklerdi.Tam kılıcı havaya kaldırmıştı. Komutan bir anda kafasına gelen bir taş ile yere yığıldı askerler etrafa bakıyorlardı hepsi şaşırmıştı kim vardı orda bir anda Ava dayan geliyorum diye bir ses yankılandı ilerde Amaris vardı.
Ava sessiz bir şekilde
- inanamıyorum ölmemiş yaşıyor.Amaris Ava'yı kurtarıp saraya götürmüştü.
Kral prenseslerini görünce çok sevindi yüzünde bıyık altından bir gülümseme vardı. Amaris Avaya sıkı sıkı sarıldı.
Ama Ava hala içinden Amaris'in yaşıyor olmasına üzülüyordu. Kral Amarisin bu cesur tavrını ödüllendirmek için yarın kraliçeyi açıklayacağını söyledi.Gün doğumunda herkes kraliçeyi öğrenmek için saray bahçesine toplandı .
Ava istemese bile kraliçenin Amaris olmasını istiyorlardı.
Kral geldi . Yine uzun bir konuşmadan sonra kraliçeyi açıkladı.
Kral
- Bir kraliçede olması gereken bütün özellikleri bulunduran , iyi kalpli , cesur halkı için canını feda edebilecek kadar fedakâr olan prenses Amaris'i taç giyimi için buraya davet ediyorumArtık kraliçeydi o...
Amaris çok mutluydu ama bilmiyor ki artık onu çok büyük bir bela bekliyor.
Macera yeni başlıyor.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
~ AMARİS ~
FantasyBir krallık ve 2 prenses aslında çok sakin bir yaşamı vardır prenseslerin kraliyet işlerini kraliçe ve kral halleder. Bir prensesten krallığı yönetmesini isteyen yok ,ilerde genç bir kız olduğunda elbette ki yönetir .Halkı için elinden geleni yapac...