10. Body.

103 14 6
                                    

[!!erőszak és szexuális tartalom!!]

Másnap Jisung fájó fejjel ébredt. Nem csoda, hisz egy nyílt seb pompázott a homlokán!

Jisung lassan kinytitotta a szemét, pont akkor mikor a nővérke belépett.

- Szia! - mosolygott rá a nővérke kedvesen.
- J-jó reggelt... - szólt rekedten Jisung. Idáig még nem látta ezt a lányt, és valahogy a mosolya sem volt neki szimpatikus.

- Hozom a gyógyszereket meg a reggelidet! - fontoskodott a nővérke, majd kisietett. Jisung nehezeket pislogva lassacskán felébredt, majd nagy nehezen ülésbe tornázkodta magát.

Ahogy a nővérke vissza ért, kezében egy tálcával becsukta az ajtót - amit Jisung nem tudott mire vélni - majd odasétált a fiúhoz és letette a tálcát az éjjeli szekrényre.

- Köszönöm - nézett rá Jisung mire a nővérke elpirult.
- Ugyan, semmiség - legyintett kuncogva - Ez a munkám. De most gyerünk, inkább egyél.

Jisung bólintott, majd a tálcáért nyúlt, magában furcsálva, hogy a nővérke még mindig nem ment ki, de ekkor a lány megragadta a kezét és elhúzta onnan.

Jisung értetlenül nézett fel rá.
A nővérke arcán ijesztően mézes-mázas mosoly volt.
- Mi lenne, ha inkább engem ennél meg...?

Jisung elkerekedett szemekkel hátra hőkölt. - Hogy t-tessék??

- Azt kérdeztem... - A növérke lehajolt, Jisung kezét kerek melleire helyezve - mi lenne, ha inkább engem ennél meg...? Vagy inkább én téged...

Jisung remegve nézett a lányra, ahogy az lassan ráül az ágyára, szembe Jisunggal, bele a fiú ölébe. A nővérke mosolyogva végigsimított Jisung mellkasán.

- Milyen kis vékony vagy... - sóhajtotta az ajkába harapva. - Ez tetszik.

Jisung megmozdulni sem tudott a félelemtől, így nézte ahogy a nővérke lejjebb mászik az ágyon, majd lassan lehúzza a takarót a fiúról.

- N-ne... - nyöszörögte Jisung ahogy a nővérke lassan végignyalt gatyába burkolt tagján.

- Mi az, talán nem élvezed? - mosolygott a nővérke miközben Jisung egyre merevedő tagját masszírozta.

Jisung nagyon is élvezte, bár ezt nem akarta bevallani. Nem akarta, hogy egy nő fogdossa, nem akarta elismerni, hogy egyre jobban felizgul, de ez az egész egy szűz fiúnak nagyon stimuláló volt.

- F-fejezd be...! - nyögte Jisung ahogy a nővérke elkezdte lehúzni a gatyáját, ezzel felfedve Jisung merev tagját.

- Tényleg ezt akarod? - kérdezte gúnyosan a lány.

Jisung szemei bekönnyesedtek.
Igen. Tényleg ezt akarta. Mert a testének akármennyire is tetszett ez az egész, a szíve utálta.

Jisung összeszorította a szemeit ahogyan érezte a nővérkét végignyalni erekcióján.

Basszameg, ne...!!

Jisung hátra hajtott fejjel felnyögött, ami felbátorította a nővérkét, így a fiú teljes méretét a szájába vette.
Jisung a lány feje felé nyúlt mintha bele akarna túrni a hajába, de ehelyett messzire lökte a nővérkét, el a tagjától, le az ágyról.

- Takarodj! - szólt dühösen.
A nővérke döbbenten felállt, majd gúnyosan elmosolyodott.

- Ugyan már, nézz magadra, szenvedsz az érintésemért.

Jisung remegő alsóajakkal lenézett magán, szemügyre véve a csak nem nyugvó erekcióját. Jisung nyelt egyet.
- A te érintésedre semmi képpen sem vágyok.

A nővérke erre hűvösen felnevetett, majd Jisung kezeit az ágyhoz szegezve vissza mászott az ölébe.
- Na ne nevettess! Ki ne vágyra az érintésemre? Csak nézz a testemre! Hát nem gyönyörű?

- Az igaz, hogy gyönyörű - vallotta be Jisung. - Csak hogy engem egyáltalán nem izgat.

- Pfft - forgatta meg a szemeit a nővérke, majd szoknyáját felemelve felfedte csipkés alsóneműjét. - Majd a puncim fog izgatni, ne aggódj.

Na azt erősen kétlem - gondolta Jisung, majd kirántotta kezeit a nővérke szorításából, készen állva, hogy lelökje magáról a lányt, amikor is ajkakat érzett meg a sajátján.

Jisung lefagyott, de egy idő után magához tért, s próbált kiszabadulni a nővérke erőszakos csókolásából, de valahogyan sehogy sem sikerült.

Szenvedve tűrte, ahogy a nővérke simogatja és fogdossa miközben az ajkait kínozza az ajkaival.
Jisung arcát könnyek áztatták, minden amire gondolni tudott az Minho, és hogy hol lehet most...

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Jun 30 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

K.Where stories live. Discover now