Hint dizi sahnelerinin en sevmediğim kısmı o saçma ölüm sahneleri veya kadının boynuna dolanan çarşaftan dolayı erkek olanın üzerine düşmesi falan değil, şuan günümüzdeki Türk dizilerinde de fazla olarak karşılaştığımız anlamsız bakışmalardı.
Ama hiç bir zaman, karakterim dolayısı ile bu şekilde aptal bir bakışmanın içerisine düşeceğime ihtimal dahi vermezdim.
"Girmeyecek misin?"
Dün geceye kıyasla aşırı kibar hareketlerde bulunan adam kapının kenarından bana bakmayı bırakmış ve hafifçe yana kaymıştı. Parasını aldığım bir şeye nasıl sinirli kalabilirim bilmiyorum ama, kalçam zaten bu kadar ağrırken bir de bu ağrıya sebep olan adamı karşımda görmek sinir fonksiyonlarımı resmen arşa çıkarıyordu.
"Tabii."
Ayakkabılarımı çıkarıp evinin içerisine girdiğimde kapının kapanma sesini duydum. Dün geldiğimde azgınlıktan dolayı direk yatak odasına geçtiğimizden, bu kısımları inceleme fırsatı bulanamıştım.
Kibarca tabir etmek gerekirse 'Lee Minho' sağ elini yavaşça belime koyarak içeri doğru ilerletmiş, oturma odası olarak tahmin ettiğim yere geldiğimizde ise koltuğa oturmam için bir işaret vermişti.
"Uzatmak istemiyorum Jisung." Diyerek elindeki dosyaları önümdeki küçük masanın üzerine adeta fırlattı. Biraz olsun üzerine kibarlık serpildiğini düşünerek hata etmiştim anlaşılan.
Gözlerim fırlatılmaş dosyaya seyridiğinde yavaşça elime aldım, sorgulamayı fazla seven bir insan olarak maddeler kısmını görmek kaşlarımı çatmamı sağlamıştı.
"Bunlar nedir Bay Lee?"
"Yatak arkadaşlığı teklifim için hazırlanan dosya ve maddeler."
Gözlerim kocaman açıldığında bir de üzerine bunu bu kadar rahat söylemesinin şaşkınlığı vardı üzerimde.
"Reddetmek istiyorsam?"
Bakışlarını yavaşça benim gözlerim ile buluşturdu ve baştan aşağı bedenimi süzdü. Beni bu şekilde aşağılamaya çalışıyorsa başarılı olamazdı, vücuduma hayran biri olarak üzerime atılan bakışlar pek de sikimde değildi çünkü.
"Dün geceki inlemelerin öyle demiyordu Han."
"Ah, sizin de benden bir farkınız yoktu. Aramızda cinsel bir olay oldu çünkü, kim olsa aynı tepkileri gösterirdim." Bakışları sertleştiğinde onunla inatlaştığımın farkına varmıştı sanırım.
Ben karşımda rütbe fark etmeksizin kısasa kısas olarak oynarım.
Ayağa kalktı önce, evinde olmasına rağmen üzerinde siyah bir takım elbise vardı ve bu onu aşırı derecede etkileyici gösteriyordu, bu adama kaçıncı kez alıcı gözü ile bakıyorum pek sayamadım ama onunla bir ilişkiye girmek günümüz 'oruspuları' için gurur kaynağıydı.
"Karşında ben olmasam da aynı tepkileri verirdin yani?"
Başımı salladım ufak sırıtışımla, geriliyor mu bilmiyorum ama yüzündeki ifade beni fazla memnun ediyor.
Ve o an tüm bu sırıtışımı bozacak şekilde yüzüme eğildi, ellerini iki yanıma doğru koyduğunda kapana kısılmış gibi hissettim, arsız herif!
Sağ elini siper etmeyi bırakmış ve işaret parmağı ile çenemi kaldırmıştı. Üzerime hafif hafif eğildiğinde tüm nefeslerini tutmuş yapacağı şeyi beklerken istemsiz bir şekilde gözlerimi kapattım.
Gerçekten istemsiz, pekâlâ biraz da etkilendiğimden olabilir ama yine de istemsiz!
Yüzüme doğru çarpan nefesleri daha da gerilmemi sağlarken hafifçe güldü ve geri çekildi.
"Han-ah insanlar yanına yaklaşan her insandan etkilenmez."
Dilim tutulmuş bir şekilde rezilliğimi izlerken dosyayı önüme tekrar itmişti.
"Patronunun verdiğinin 4 katını vereceğim. Haftada 3 kez rahatsız edeceğim seni sadece. Ayrıca benimle bu işi yaptığın sürece duygusal veya cinsel bir ilişkiye girmen tamamen yasak. Diğer maddeler orada yazıyor zaten."
4 kat...
Zaten o kadar iyi bir maaş alıyordum ki bu işi sonsuza kadar sürdürmeyi planlamıştı kariyer geleceğim.
'Erkeklerin altında yatan bir avukat.' lakabını da almamış olacaktım öyleyse değil mi?"Haftada sadece 3 kez mi?"
"Az mı buldun? Arttırabilirim ama okula gidiyorsun, kalçanın ağrısından ders çalışmaya vakit bulamazsın diye demiştim oysa ki."
Bir anda yanlış anlaşıldığımdan, elim ayağıma girmiş bir şekilde karşımda yarım ağız sırıtan adama bakıyordum.
Kesinlikle bilerek yapmıştı.
"Sadece sizin gibi azgın bir adamın her gece yaptığını düşünmüştüm, ilgincime kaçtı."
Oyun oynamak isterse oyun oynardık değil mi?
"Bu vücuda karşı her saniye azgın olabilirim haklısın. Sadece seni düşünüyorum güzelim." Çapkın sözler ve ardından gelen göz kırpma.
Sadece bana değil de herkese böyle olduğunu bilinç altıma iyice yerleştiremezsem bu sefer altından çıktığımda duygularıma karşı koyamazdım, tanıyorum kendimi.
"Nerede yapacağız şeyi?"
"Duruma göre değişir. Şey yapmaya bu kadar hevesli olduğunu tahmin etmemiştim."
"Siktir etsene, bunu imzalayıp gideceğim."
-
Yazim yetenegim bok gibi amina koyim aglicam🥺
Ben gidiyorum smutlu günler 😜
Okunmanin ilerisini gorur muyuz🥺😔
Yorum yapar misiniz hoşuma kaciyor da