4

27 3 14
                                    

Uyarıdan sonraki kısmı red lights dinleyerek okumanızı öneriyorum

Yazim yanlisi varsa sorry, gördüğünüzde belirtin de düzelteyim lütfen

-

"Buradan lütfen." Beni içeri doğru geçiren kadın üzerimdeki stresi hissetmiş olacak ki elini omzuma koyarak hafifçe sıktı. Normalde ev hizmetlerinin böyle bir şey yapamayacağını bildiğimden burada uzun zamandır çalıştığını anlamam kısa sürmüştü.

Bende ona ayak uydurarak ufak bir tebessüm gösterip beni yönlendirdiği odaya ufak bir bakış attım. Birazdan burada sevişeceğimi bilmek resmen beynimi yitirmeme sebep oluyordu.

Fazla heyecan yapmıştım.

"Bay Lee birazdan burada olacaktır."

Kilitli kapıyı açıp eli ile içeri girmemi işaret ettikten sonra gülümseyerek kapıyı yüzüme kapadı.

Yabancı kalmamak için gözlerimi odada gezdirdiğim de şok olmuş bir şekilde elimi ağzıma koydum.

Burası aynı bir fantazi odası gibiydi. Kırmızı ışık, siyah örtülü ancak çarşafının beyaz olduğunu anladığım yatak, rafların üzerinde bulunan çeşit çeşit oyuncaklar. Tanrım... Ne yaşıyorum ben?

"Beğendin sanırım?" Arkamdan belime doğru sarılan kollar şaşkınlığıma şaşkınlık katmış olsa da umursamamaya çalışarak ellerini ittirdim ve ona doğru döndüm.

"Bana böyle bir ortamda şey yapacağımızı söylememiştiniz!"

"Kendini ona göre mi hazırlayacaktın bebeğim? Ah sevişeceğimizi kabullen artık."

"Hızlı olalım Bay Lee, sabah dersim erken saatlerde."

Bu sefer ben biraz flörtöz davranma kararı almıştım, madem o benimle oynuyordu, karşılıksız bırakmak olmazdı benim karakterimde.

Vereceği tepkiden çok gözleri ürkütüyordu beni. İnsanı baktıkça kendi karanlığına sokmak isteyen gözler... Ah fazla çekici ancak aynı zamanda aşırı korkutucu.

"Her şekilde hızlı davranmak zorundayım o zaman hmm?"

Başımı onaylar derecede salladığımda beklemediğim bir şekilde ellerini belime koydu ve kendine çekti vücudumu.
Ardından sağ eli çenemi bulduğunda, hafifçe dokunarak kaldırdı ve tekrar o kahvenin en güzel tonu olan gözlerine bakmamı sağladı.

⚠️(Smut uyarısı)

Bende karşılıksız bırakıp korkak görünmemek için ellerimi boynuna sarıp kendime çektikten sonra dudaklarına yapıştım.

Önce birbiri üzerinde duran ve sadece onun yavaş yavaş, masum öpücükler bıraktığı öpüşme üst dudağım ile ilgilenmeye başlamasıyla benim de ona yardımcı olmak amaçlı alt dudağını emme'm ile son bulmuş ve alev alan toprak gibi körüklenmişti.

Bununla da yetinmeyip işin içine dilini kattığında sanki ağzımın içini keşfe çıkarmışcasına dolaştı, benim dilimi de sokarak körüklü ateşi kızdırmıştı.

Ben boynuna daha da asılırken o beni kaldırarak kucağına almış, bacaklarımı belinde birleştirmeme sebep olmuştu.

Daha sonrasında yatağa doğru resmen kendini atmış ve benimde resmi olarak kucağına tamamen oturmamı sağlamıştı, ayık olsaydım keskinle karşı çıkan bir jisung olurdu karşısında, ama dudakları alkol gibi sarhoş etmişti beni. Kendimde değildim.

Oyunun başladığını anladığım da ise rakibimin beni zorlamasına izin verecek değildim, bende onu zorlamak için tam penisinin üzerine denk gelecek şekilde kaydırdım kalçamı, ardından sert bir şekilde sürtündüm ona.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jun 29 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

My Live -Minsung-Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin