Birinci Bölüm

29 3 29
                                    

(Minho)

Sabah gözlerimi açtığımda gördüğüm ilk şey gri tavan olmuştu. Biraz uzanmış şekilde yatakta durup tavanı seyrettim. Sonra kalktım. Banyoya girip elimi yüzümü yıkadım. Odamdan çıkacakken telefonuma bildirim geldi. Telefonuma uzanıp telefonumu aldım. Mesaj gelmişti. Mesajı atan kişiyi  görünce soluğum kesildi.

Mesajı atan kişi, takıntılım ve sevgilim -ki ben ayrılmak istiyordum- Jisung'du.

Ondan ayrılmayı normalde istemezdim. Ta ki kirli işlerde olduğunu öğrenene kadar.

Bunları düşünmeyi bırakıp mesaja odaklandım.

Jisung: Günaydın, okula gidiyor musun?

Siz: Bundan sanane?

Tersleyip telefonu kapattım. Odamdan çıkıp mutfağa girdim. Annem ve babam yemek yapıyorlardı. Beni fark etmemiş olacaklar ki babam bir anda annemi kendisiyle tezgâh arasına sıkıştırdı. Annem burnundan güldü. Ya da diğer babam mı demeliyim?

Annemin ismi Felix, babamın ismi de Hyunjin'di.

Onları seviyorum.

"Günaydın!" Yırtık dondan çıkar gibi çıktığım için hemen ayrılmışlardı.

"Sana da günaydın Minhocuğum." Bunu diyen babamdı.

"Günaydın Minho'm." Annem üstüme bir de bana sarılınca babamın kıskanç bakışları beni buldu.

"Bugün Bang Chan gelecek ve onunla birlikte okula gideceğiz."

"Tamam annem. Yemeğini ye, hazırlan, gidersiniz." Sadece başımı salladım.

~~~

Kahvaltıdan sonra odama çıkıp üstümü değiştirdim. Çantamı alıp kapıya fırladım. Evin kapısına gidince eğilip ayakkabılarımı giydim. Evden çıkarken annemle babama seslendim.

"Ben çıkıyorum!" Kapıyı tam kapatmadan önce bir ses duydum. Babamın sesiydi.

"Nerede kalmıştık?" Annemin gülme sesinden sonra kapıyı tam kapattım. Önümde Bang Chan vardı.

"N'aber Bang?" Ona Bang dememi seviyordu ve hoşuna gidiyordu. Ben de evden çıktığım için yürümeye başladık.

"İyidir." Sonra sessizce yürümeye devam ettik.

~~~

Okulun önüne gelince görüş açıma Jisung girdi. Bang'ın kolunu dürttüm. Bang 'ne oldu?' der gibi baktı. Jisung'u görünce anladı. Bana daha çok yaklaştı. Jisung gözlerinden neredeyse alev çıkaracaktı. Bang ile okulun içine girdik.

"Onun seninle derdi ne?"

"Ben ayrılmak istiyorum fakat o istemiyor." Anlamış gibi başını salladı.

~~~

Okul bitince Bang ile çıkışta buluşacağımız için çıkışta bekliyordum. Okuldaki birçok kişi gitmiş tek tük kişi kalmıştı. Birden Jisung yanıma geldi.

"Konuşmak istiyorum." Bana daha çok yaklaşınca onu ittirdim.

"Ben de konuşmak istemiyorum." Bana daha çok yaklaşınca onu ittirmeye çalıştım. Gidecekken kolumu tuttu. Beni duvara yasladı ve ellerini iki yanıma koydu.

"Madem öyle, zorla güzellik." dedi ve dudaklarımızı birleştirdi. Onu ittirmeye çalışırken kımıldamadı bile. Karşılık vermeyince daha sert öpmeye başladı.

Bir anda Jisung arkasından çekilince sendeledi. Çeken ve gelen kişi Bang'dı. Öyle sert çekmişti ki yere düştü.

Sinirle, "Bu iş burada bitmedi Minho'm." Sonra çıkıştan çıkıp gitti. Bang'ın bana sarılmasını da görmüştü.

"İyi misin?" Başımı evet anlamında sallayıp boynuna sarıldım. Eve doğru yol aldık. O sırada babam aradı.

"Minho, Jisung isimli bir arkadaşın seni soruyor."

HEPİNİZE SALAM!

Bir arkadaş için (başharfi Gökçe) Minsung fici yazmaya çalışacağım. Daha önce hiç fic yazmadım yani diğerlerine benzemeyebilir. Diğer bölümlerde smut olabilir bu bölüm başlangıçtı.

TAKINTI(Minsung)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin