Canlarım neden okuyup oy vermiyorsunuz lütfen emeğimi karşılıksız bırakmayın sizleri seviyorum🎀💗🤗
TUANA'DAN
Eve geldim çok yorulmuştum hemen kendimi yatağa attım ve kendimi uykunun kollarına bıraktım...
ÇAĞAN'DAN
Adalet Sarayından çıktıktan sonra depoya uğradım Yağız depoda borcunu ödemeyen birinin olduğunu söyledi.
Çağan(Ç)
Ç-niye vermiyorsun lan borcunu kaç aydır
X-Abi nolur biraz süre daha ver söz ödeyeceğim.
Ç-YETER ARTIK SÜREKLİ BENDEN ZAMAN İSTİYORSUN AMA BORCUNU ÖDEMİYORSUN
(Eline silah alır ve adamın kafasına ateş eder)
Ç-Temizleyin burayı
...
Depodan sonra eve gelmiştim çok yorgundum odama çıkıp yattım ve kendimi uykunun kollarına bıraktım...(SABAH)
TUANA'DAN
Sabah erken kalkıp rutin işlerimi hallettim bugün hafta sonuydu izinliydim Leya Hanım'ı aradım.Tuana(T)
Leya(L)T-Alo Leya Hanım ben Savcı TUANA NAZ TİRYAKİ nasılsınız?
L-Merhaba Tuana Hanım iyiyim sizi sormalı?
T-İyi bende ben şey diyecektim bugün "" CAFEDE
buluşalım mı şu olayı daha detaylı bir şekilde öğrenmek istiyorum.L-Olur Tabi ki ne zaman geleyim Cafeye?
T-Öğlen saat 1 gibi olur mu?
L-Olur tabiki
T-Tamam o zaman öğleden sonra görüşürüz bay bay.
L-Bay bay
ÇAĞAN'DAN
Sabah biraz geç kalktım rutin işlerimi hallettikten sonra telefonum çaldı.Baktığımda Savcı Tuana'nın peşine taktığım korumaydı...
Ç-Alo
X-Alo efendim Savcı Hanım Leya Hanımla bir Cafede buluştular şimdi ne yapayım?
Ç-Sen onların yakınında bir masaya oturdun demi?
X:Evet Evet onların yakınındayım.
Ç-Gizlice dinle bakalım ne konuşuyorlar.
X-Tamam efendim.
...
Telefonu kapattım.
Ç-DEMEK OLAYI DAHA DETAYLI ÖĞRENMEK İSTIYORSUN HA SAVCI YANLIŞ KİŞİYE BULAŞTIN!
...
Canlarım buraya kadar okuduğunuz için teşekkür ederim 💞💞🤭🤭 Ha bu arada yağız nerden geldi diye merak edebilirsiniz Yağız tanıtımda yoktu ama onu Çağan'ın arkadaşı olarak ekledim ve Evet o da Mafya.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
TEHLIKELI MAFYA VE SAVCI
ChickLitMesleğine bağlı bir Savcı Vatanı için canını verecek olan bir Savcı, Her gün yeni bir cinayet işleyen ve tehlikeli ayrıca en büyük birinci bir mafyayla karşılaşırsa ne olur?