TUANA NAZ TİRYAKİ
Tuana'nın annesi ve babası tuana küçük yaşta iken trafik kazası geçirerek vefat etmişti.Tuana yurtta yaşamış,büyümüş bi kızdı.
Küçükken sürekli annesiyle babasıyla gezen çocuklar görüp çok üzülüyordu ve kendine bir söz vermişti kendi başının çaresine bakacaktı ve okuyup kendini kurtaracaktı ve başardı. Çok iyi bir SAVCI oldu.Onu SAVCI olmaya sürükleyen insanların kötü olmasını düşünmesi ve kötü insanları iyi insanlardan ayırmak,adaleti sağlamak ve için SAVCI olmaya karar vermişti...
TUANA'DAN
Her zamanki gibi sabah erkenden kalkıp adliyeye gitmem gerekiyordu.Yeni davalar yeni dosyalar beni bekliyordu.Hemen kalkıp rutin işlerimi halledip,üstümü giyinip çıktım.Arabama binip adliyeye geldim.Daha içeri girer girmez hemen bi davayı araştırmam söylendi.Ben de hemen araştırmak istiyordum çünkü merak ediyordum.Sakin bir odaya geçtim ve bana verilen dosyaları teker teker inceledim.Dosya bir c!nayet dosyasıydı anladığıma göre bir MAFYA bir adamı borcu yüzünden öldürmüştü ve adamın karısı bu adamdan şikayetçi olmuş ve bugün duruşmaları vardı.ÇAĞAN EFE AK mafya olan adamın ismi buydu.Elim ayağım titremeye başlamıştı çünkü ilk defa bi mafyayı araştıracaktım.ÇAĞAN sadece bu adamı !ldürmekle kalmamış on binden fazla c!nayet işlemişti.Gözlerim bir anda yerinden fırladı o rakamı görünce çünkü aşırı korkmuştum. Bu adamın bu güne kadar tutuklanması gerekiyordu neden tutuklanmamıştı çok merak ediyorum.
Altta adamın yaşının 26 olduğunu ve aşırı derecede sinir hastası olduğu yazıyordu.Adamın nası bir yüzü olduğunu merak etmiştim.Adamın adını sosyal medyada aratınca çok yakışıklı bir adam çıktı adamın kıvırcık kumral saçları 1,80 boyu vardı ve aşırı karizmatikti.Off ne diyorum ya ben adamı araştırıyorum ya yakışıklılığını değil.Ama bir şeyi çok merak ediyordum neden bu adam tutuklanmıyor neden hala elini kolunu sallayarak geziyor adalet bu mu?
Benim bu olaya el atmam gerektiğini düşünüyordum.Saate baktığımda duruşmaya 30 dk kaldığını anladım ve daha çok panikledim.Ya Bu Mafya tutuklayamazsam ya davacının isteğini yerine getiremezsem işte o zaman çok üzülürdüm.Kararlıydım bu davayı biz almalıydık.Mafya bozuntusu ÇAĞAN'IN Adamı ormanda öldürdüğü söyleniyordu ama kanıt yoktu polisler hiç bir kanıt bulamamıştı.Bu da demek oluyorki Bu Mafya bozuntusunu tutuklamamız zordu yüksek bi ihtimalle gene serbest kalacaktı.
Bunları düşünürken duruşmaya son 10 dk kalmış olduğunu farkettim ve hemen dosyaları alıp duruşma salonuna geçtim.Davacı kadın salonun kapısında bekleme yerinde ümitsiz ve mutsuz bir şekilde bekliyordu.Onun bu hâline çok üzülmüştüm...
X-SAVCI TUANA NAZ TİRYAKİ
-GeliyorumHemen duruşma salonuna yerime geçtim ve bekledim daha sonra o kadını çağırdılar.
X-LEYA KIRŞAN
Kadının isminin Leya olduğunu öğrenmiştim Leya da beklemeden içeri girdi ve o da yerine geçti.Sıra o mafya bozuntusuna gelmişti.
X-ÇAĞAN EFE AK
Biraz Bekledik ve ses seda gelmedi...X:ÇAĞAN EFE AK
Gene bekledik ve gene ses gelmedi...X-ÇAĞAN EFE AK
Bu sefer ufaktan ufaktan sesler geliyordu ve içeri uzun boylarda karizmatik bir yakışıklı bey geldi boyu çoook uzundu.Kumral saçları ortalığı kasıp kavuruyordu...-----------------------------------------------------------------------------------
Evet sevgili okurlarım başta biraz kısa özet geçtim umarım beğenmişsinizdir.Hepinizi çokkkkk seviyorum ve hepinizi öptümmmmm💋🤩🎀
ŞİMDİ OKUDUĞUN
TEHLIKELI MAFYA VE SAVCI
ChickLitMesleğine bağlı bir Savcı Vatanı için canını verecek olan bir Savcı, Her gün yeni bir cinayet işleyen ve tehlikeli ayrıca en büyük birinci bir mafyayla karşılaşırsa ne olur?