"Anne içkileri masaya koydum. "
Kahve saçları ve güzel kırmızı gözlü genç oğlan elinde ki iki şişeyi mutfakta ki yemek masasının üzerine koyduktan sonra mutfağın tezgahında pasta ile uğraşmaya devam eden annesine baktı.
"Anne sana fazla endişelendiğini söylemiştim... "
Kouki annesinin bu denli stres yapmasına alışmış olsa da bunu desteklediğini söylemezdi. Kendisinden biraz daha kısa üzerinde mavi tavşanlı önlüğü ile hala pasta için endişelenen siyah saçlı annesine baktı ve iç çekti.
"Bundan hoşlanmadım bu... Çok sıradan. Onun için daha özel bir şeyler yapmak istiyordum. "
"Çilekli ve kurabiyeli bir pasta? Annemin buna bayılacağından eminim lütfen daha fazla endişelenme. Aslına bakarsan hala bunu nasıl başardığını merak ediyorum"
Kouki'nin gözleri hala yanında söylediklerine kıkırdayan annesinin üzerindeydi birkaç saniye için dahi olsa annesini endişesinden uzaklaştırıp güldürebildiği için sevindi.
"Kendi tarifini uydurduktan sonra zor değil. Yinede buna tam olarak pasta diyebilir miyiz emin değilim-"
Şimdi anne ve oğul ikisi birlikte gülüyorlar. Bu tatlıya tam olarak pasta denir mi onu bilemeyiz. Ama ikisinin de değer verdiği sarışının hoşuna gideceğinden hiç şüpheleri yoktu.
"Peki kimler geliyor bu akşam?. "
"Klasik. Ajansın üyeleri ve ek olarak Keiko-chan ve Nakahara-san geliyor. "
"Anne... O ikisinin aynı ortamda olması?... "
"Farkındayım. Ama endişelenicek bir şey yok, bunun için bu akşam özellikle Kunikida-san'dan yardım istedim. "
"Öyleyse gerçekten endişelenmeye gerek yok. "
Kapı çaldığında Kouki annesinin yanından ayrılarak kapıya doğru giderek onu açıyor. Değerli misafirler şimdiden geliyor gibi görünüyor.
"Hoşgeldiniz Ranpo-san, Yosano-san! "
Yosano kapıyı Kouki'nin açmasıyla gülümseyerek onun başını okşuyor.
"Hoşbulduk, amanın Kouki sen ne kadar büyümüşsün öyle! "
"Daha dün annen ile dava üzerinde tartıştığım için bacağıma yapışıp yumruk atmaya çalışan velet sen misin gerçekten? "
Ranpo ve Yosano gülerken Kouki küçüklük hatıraları karşısında yüzünde mahçup bir gülümseme ile onları içeri davet etti.
Üçü birlikte salona geçip oturduklarında Ranpo hiç vakit kaybetmeden mutfaktaki iş arkaşı olan siyah saçlı kadına seslenmişti.
"Hey Chiyo! Pasta neyli? "
"Biraz değişik... Ama çoğunluğun çilekli olduğunu söyleyebilirim Ranpo-san. "
"Anladım. Güzel! "
Kouki karşısında ki çifti izlerken Yosano Ranpo'nun dizine vurdu.
"Buraya Jun-chan'ın doğum gününü kutlamak için geliyoruz sen pastanın neyli olduğunu sorguluyorsun Ranpo! "
"Pastanın neyli olduğunu herkes merak eder bu evrensel bir soru. "
ŞİMDİ OKUDUĞUN
𝙔𝙤𝙪 𝙖𝙧𝙚 𝙢𝙮 𝙨𝙩𝙖𝙧 𝙙𝙖𝙧𝙡𝙞𝙣𝙜┆𝘉𝘶𝘯𝘨𝘰𝘶 𝘚𝘵𝘳𝘢𝘺 𝘋𝘰𝘨𝘴~
Fanfiction𝘊𝘢𝘯𝘪𝘮𝘪𝘯 𝘥𝘰𝘨̆𝘶𝘮 𝘨𝘶̈𝘯𝘶̈ 𝘪𝘤̧𝘪𝘯 𝘵𝘦𝘬 𝘣𝘰̈𝘭𝘶̈𝘮𝘭𝘶̈𝘬 𝘬𝘶̈𝘤̧𝘶̈𝘬 𝘣𝘪𝘳 𝘩𝘦𝘥𝘪𝘺𝘦. 𝘐𝘺𝘪𝘬𝘪 𝘥𝘰𝘨̆𝘥𝘶𝘯 𝘩𝘢𝘺𝘢𝘵𝘪𝘮, 𝘴𝘦𝘯𝘪 𝘴𝘦𝘷𝘪𝘺𝘰𝘳𝘶𝘮 <3