°~° Gökten Düşmüş Melek Oluyorsun °~°

40 5 2
                                    

"sen gökten düşmüş melek oluyorsun . Ama merak etme öncedende böyle vakalar olmuştu . Sadece bir yıl gökten düşmüş melek olarak yaşayacaksın sonra sana bir melek göndereceğiz ve kitap alacaksın onu aldıktan bir hafta içerisinde melek olacaksın ne yapman gerektiğini sana yardımcı melek anlatacak . Ama dikkat et bir evin bile olamayacak senin yapman gereken iki şey ölmemeye çalışıp AŞIK OLMAMAK eğer aşık olursan sen geri melek olamazsın olmak istemezsin" caddede yürürken baş meleğin dedikleri hala aklımdaydı . Ben yani şimdi insanmı oluyordum . Beni hayal dünyasından uzaklaştıran şey birden başımın dönmesiydi. Yere yığıldım ve her yer karardı  .
Ben sokakta yürüyordum ve karşıma bir insan çıktı nasıl ya benle konuşmaya başladı . Beni görebiliyormuydu ki . Off şişileyeceğim (melekler şişileyeceğimi çıldıracağım anlamında diyor). Bu çocukta kimdi ya . ne bana aşkımmı dedi . O nedemek ya . Ben anlamıyorum bu çocuğu . Ve beni güldürecek bir şey söyledi . Sen beni seviyorsun bende seni evlenebiliriz dedi . Evlenebilirizin anlamını bilmesemde diyer dedikledi komikti ben onumu seviyordum yani . Birden uyandım . Gördüğüm düş çok değişikti . Elimde bir boşluk hissettim . Kitabım ... Kitabım yoktuu . Olamaz . Birden başkayerde olduğumu anladım . Burası neresiydi . Güzel bir odaydı . Beğenmiştim yani. Birden kapı açıldı . Karşıma rüyamda götdüğüm erkek çıltı beni görebiliyormuydu yani . "merhaba" dedi korktum . İlk defa bir insanla konuşacaktım . "merhaba"  dedim. Gülümsedi . Birden içimde değişik bir şeyler tepiniyordu . Galiba karnım açtı . "adın ne senin " dedi . "bilmiyorum" dedim . Güldü "şaka yapma . Merak etme eğer tanımadıklarına vermemeni söylediyse annen bana söuleyebilirsin sadece evine götürcektim " çocuğun bana inanmayacağını biliyordum . "ben gerçekten adımı bilmiyorum inan bana "
°~°YAZARDAN DEVAM °~°
erkek endişelendi ve sordu "hangi yıldayız" melek "o ne demek "dedi erkek gerçekten endişelenmekten çok terlemişti . Kızın hafıza kaybı geçirme olasılığı vardı erkek kızın birden üstüne atladı ve kagasına bakmaya başladı . Kız üstüne atlayan erkek yüzünden çok korkmuştu ve birden başın bakmasıyla kız dahada korktu acaba başına kuş pisliğimi geldi diye merak etti . Erkek kızın başında yara bulamayınca geri çekildi . Kıza "adını öğrenene kadar sana toprak diyelim tamammı ?" toprak kafasını salladı ve "peki sen neden toprak adını istedin " diye merakla sordu erkek güldü . "çünkü benım adım çınar ve adımız venzer oisun,diye bu adı koydum " toprak çınara gülümsedi . Çınar toprağın gülümsemesinin meleklerin bile kıskanabileceüini düşündü . Toprak gülümseyince aklına baş meleğin dedikleri geldi gülüşünü tüm melekler kıskanıyomuş . Melekler konuşurken duydum demişti . Toprak daha çok güldü . sonra çınardan,evi gexmek istediğini ve izin istediğini söyledi . Çınar tabiki diyerek kalkı ve evi gezdiröeye başladı . Toprak şaşırtıcı sesler çıkarıyordu . Çınar onun bu haline güldü .
Toprağın,ağzından
Çınarın evi 3 katlıydı ve ailesi ile yaşıyordu . Zengin gibi duruyordu . Birden karşılarına siyah saçlı ama uçları mavi olan mavi gözlü bir kız çıktı . Giydiği ise çok kısa olan siyah deri şort ve üstünde ise siyah  üstün de beyaz yazılı GOTİK yazılı kısa bir tişört vardı . Ayağında ise siyah deri kalın topuk bağcıklı ayakkabısı vardı . Ve konuşmaya başladı " merhaba benim adım Özge Çınarın kardeşiyim . Sen ise ... Pardon senin adın neydi" . Çınara baktım ve gülümseyerek "Toprak" dedim . Çınarın gülümsediğini hissedince ona baktım . Ve bir şey farkettim . Bu benim çatıda gördüğüm dayak yiyen çocuk değilmiydi. Şimdi anladım . ama yüzünde yara izi yoktu . "senin yüzündeki yara izleri nerde . Çabuk iyileşmissin " dedim çok şaşırdı "sen nereden biliyorsun yara izlerini " bunu çınar değilde Özge sormuştu . Taö cevap verecektimki Çınarın telefonu çaldı . Alo – hıhı –tamam geliyoruz  dedi ve kapattı . Hadi yemeğe . Asansore bindik ve 2kat aşşağı indik . Asansor dıttt dedikten sonra kapı açıldı ve asansorden indik . Bir kaç kapı geçtikten sonra kocaman bir yere geldik . Masanın ortasında bir sürü yemek vardı . Bir siyah saçlı kadın yanıma geldi ve bana sarıldı . "senin için çok endişelendik tam tamına 1 ay komada kaldın ama doktorlar nedenini çözemedi " dedi şaşırdım 1ay komadamı kaldım gökten düşmek ne kadar zorlu bir işmiş gerçektende . "hadi gel oturun sofraya " hep beraber sofraya oturduk . Annesi sormaya başladı . "adın ne senin " ben cevap vermeden çınar cevabı verdi . "anne kız adını yaşını ailesini evini ve tarihi bilmiyor bende adını öğrenene kadar adını toprak koydum " annesi babası özge çok şaşkın gözüküyordu . toprak "hani sanan yaralarını sordumya işte ben senin yaralanmanı biliyordum şimdi baştan anlatayım . ben 1 ay önvesine kadar melektim . Ama çınar o gün çatıda dayak yerken be kurtarmaya gittim . Çünkü,meleklerin görevi insan kurtarmak . Birden çınar çatıdan atlamaya kalktı ve ben onun yerine çatıdan atladım ve hemen yere yatmıştım . Çınarı geç tutunca dibime düşmüştü ve göz göze gelmiştik . Sonra onu ayağı kaldırıp hemen gitmiştim caddede yürürken birden içimden insan geçmişti ve benim kitabım düşmüştü . İçimde meleklerin bilmediği türdeki acı hissini yaşadım ve korktum hemen baş meleğin yanına gittim . Ben olayları anlatınca ise gökten düşen bir melek olacağımı,fakat 1 yıl sonra geri melek olabileceğimi ama olmam,için aşık olmamam gerektiğini söyledi . Yoksa geri dönmek istemeyeceğimi söyledi . Ben aslında hafıza kaybı geçirmedim ben aslımda meleğim ve meleklerin ailesi olmaz isimleri olmaz ve yaşları olmaz . Tarih nedir bilmeyiz . Aslında gerçek bu . " dedim nefes nefese kalmıştım  ve susamıştım . Hemen su içtim ama ban s. çok değişik bakıyordular . Çınar kendine gelip "senin içinden geçen insan tam olarak nerede geçti . ****** caddekindeki parkın orada " dedim "anne sana geçen demiştim binadan düşerken yere gelmemii ve 5sn yukarda kalmıştım sonra yere deymeden ayağı kalktım dedimiştimya ve sen bain an mamıştın bak,gerçekmiş işte karşımda melek duruyor . Vr hani parkın orda durduk yer e yavaşlayıp sanki bir şeyin içinden geçtiğimi söylediğimdede inanmamıştın . Bak içinden geçtiğim kişi karşında" birden babası konuştu "defol bu evden sen nasıl benim oğlumum kurtaramazsın . Brnim oğlumu,kurtarsaydın yaşardı " dedi . Oğlumu . Nasıl ya . "oğlunuzun fotoğrafını gösterirmisiniz " dedim ve bana bir erkeğin fotografını gösterdi. "hayır bu çocuk ölmedi yaşıyor siz karıştırıyor olmayasınız . " dedim . Babası şaşırdı ve yumruğunu masaya vurarak " dalga geçme ve çek git bu evden "dedi "oğlunuz araba kazasında ölmedi  şu an ********* yerde tekbaşına yaşıyor . Hafızasınıda kaybetti isterseniz oğlunuzun yanıma gidelim ." Kadın bana ağlayarak baktı ve "oğlumun yanına gidelim" dedi "ama bir dakika peki o ölen kimdi "  dedi çınar . "şoförünüz adnan dı " dedim " şoför adnan kaybolmamışmıydı " hayır dedim ve masafan kalktım . "nereye" dediklerinde " eee oğlunuzu görmek istemiyormusunuz? "
Okıyucularım inşallah bu bölümle telafi edebilmişimdir . Bu bölümü inşallah votelersiniz sizi seven yacarcığınız  :-*

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jul 06, 2015 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Gökten Düşmüş Melek «ASKIDA»Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin