Анхны үнсэлт 2

5 0 0
                                    

Аав ээж хоёр нь нууцаар хувилгаан зохиож байгаа мэдэхгүй хоёр шинэхэн хос унтахаар хэвтэнэ. Хэд хоногоос нөгөө талын гэрлүү гээ явахаар бэлдэн. Аав ээж хоёр нь их л нууцлагаар үйлдэж харагдана аа тэр хоёр  ч юм бодолгүй. Хадмых  буюу Микогийн аавын гэрлүү явна. Аав нь тэднийг ирэхэд баяртайгаар угтаж аваад тэр хоёры г байрлах өрөөлүү нь хүргэж өгье гэж хэлээд дагуулж явах зуураа гэрээ танилцуулж явна. Гэхдээ хоёр өрөөг л харуулсангүй цааш явахад.
Сатару: Нөгөө  а аав аа тэр юун өрөө юм гэж асуухад чимээгүй явав Сатару за за гэж бодов. Орой болж Сатару Микогоос саяны хоёр өрөө ямар учиртай өрөө юм гэхэд
Мико гунигтайгаар: Би сайн мэдэхгүй ээ гэж хэлээд унтав. Сатаругын сонирхлыг нь татаад унтаж чадахгүй байхаар нь нууцаар гарч харах гэж байсан чинь нэг хүн орилож байхыг сонсоод айсандаа буцаад хэвтэв. Би сая гадаа хүн байна гэж харсан эсвэл хий юм харсан юм байх даа бас юун хүн орилсон юм бол энд нэгэн эвгүй байх юм гэж бодон хэвтэхэд гадаа нь хүн дуугарах шиг болов. Сатару ихэд айн Миког тэврэн хэвтэж байгаад унтахаар нь Мико босож  ирээд: Та нар жаахан чимээгүй байж болох уу? Энд хүн унтаж байгаа гэж бодохгүй байна уу. Одооноос хаана байгаагаа сайн анхаар!! Гэхэд нь БИДНИЙ УУЧЛААРАЙ ХАДАГТАЙ гэж хэлээд дээш хархад аймар хүйтэн нүдээр тэднийг Мико харж байв.

Анхны Үнсэлт Where stories live. Discover now