Başladığınız tarihleri alalım bu satıra:
(10 yıl önce)
Açelya okuldan dönmüştü eve girmeden önce ayakkabılarını temizledi, yakasını ve eteğini düzeltti ailesi ona bunu öğretmişti. Açelya'nın hiç arkadaşı olmamıştı, abisi istemezdi arkadaşının olmasını. Açelya kapıyı çaldı. Evin büyük kapısını abisi açtı ama abisinin kafası yerinde değildi. "Annemler nerde abi" "çarşıdaki terziye gittiler" Açelya anladığını belirten ses çıkardı ve odasına ilerledi. Masasına geçip ödevlerini yaptı. Çok yorulduğu için uyıyakaldı. Uyandığında annesi ve babasının sesleri geliyordu " hep sen alıştırdın bu çocuğa uyuşturucuyu al işte kafası bir seksen dolaşıyor" diye sinirle babasına bağırdı annesi. Ama bağırmasıyla tokat yemesi bir oldu, Açelya sessizce kapının arkasından izliyordu onları. "Kes sesini be kadın Açelya'yı getir bana ihtiyaçlarım var" annesi onaylayarak kapıya doğru yürümeye başladı Açelya hemen koşarak odasında uyuma taklidi yapmaya başladı. Annesi odasına bir hışımla girdi "Açelya kalk çabuk baban tavan arasında seni bekliyor" başıyla onaylamıştı Açelya. Tavan arasına çıktı. Leş gibi alkol ve sigara kokuyordu, Açelya'nın midesi bulanmaya başlamıştı. Babası "gel güzel kızım canın acımayacak çok hafif davranacağım" anlamamıştı Açelya. Sonra annesi çığlıklarını duydu kızının. Zorla evlendirilmişti üç çocuk doğurmuştu ama birisi yediği dayaklar yüzünden ölü doğmuştu. Açelyanın çığlıkları yukseldi. Ve bir süre sonra kesildi. Babası aşağıya indi. "Ne oldu?" diye sordu Açelya'nın annesi "birşey olmadı biliyorsun gerçi anlatmaya gerek yok. Kızı göndermiz lazım ama." Annesi her ne kadar Açelya'dan nefret etsede atamazdı kızını sokağa "Ne saçmalıyorsun Fikri atamam kızımı sokağa felan!" "Asıl sen ne saçmalıyorsun kadın gidecek dediysem gidecek hamile kalırsa ne halt yiyeceğiz el aleme ne deriz?!" Haklıydı babası el aleme ne derlerdi annesi el mecbur kabul etti ve o gece Açelya'yı sokağa bıraktılar. O soüuk kış gününde sokağa attılar. Açelya bayıldığı için hiçbirşeyden haberi yoktu...Evetttt ilk bölüm bitti Açelya'nın geçmişini tanımış olduk acaba Açelya o soğukta neler yaptı yaşamını yitirdi mi yoksa devam mı etti?
Sonraki bölümde hepsinin cevabı gelecek diğer bölümde görüşmek üzere🎀💓💖❤️🩹💝
ŞİMDİ OKUDUĞUN
YILDIZLARIN ALTINDA
Romance"yanında kalacağım Açelya tüm yıldızlar sönene kadar" bağlanmamalıydım ,ama bir o kadar da bağlanmıştım Kapkaranlık dünyamda ışığa gerek varmıydı? (İlk defa kitap yazıyorum yazım yanlışları olabilir!)