4. bölüm bedenim yaşasa ne var ruhum öldükten sonra

6 3 1
                                    

Selam ballı lokmalarım bu bölüm uzun olacak diğer bölümler gibi kısa değil  VEEEE yeni karakterler ekleniyor hadi bismillah

Kafamı sallayıp odadan çıktım. Bir el kolumu sıkarak yan tarafa çekti. Hasandı bu. "Lan sen ne yaptığını zannediyorsun!" Derken yeret fırlattı. Kestiğim bacağımın üstüne düşünce acıyla inledim. "Aptal kadın ATLAS HOCAYLA SENİ GÖRMÜŞLER ODADA" ne! Neyden bahsediyordu bu adam. "Ne saçmalıyorsun sen Hasan?" "SENİ DİYORUM! ATLAS HOCAYLA BURUN BURUNA GÖRMÜŞLER!'' HASİKTİR! Hasan'ı es geçip topuklularımı giyerek hızlı adımlarla danışmanın oraya gittim. Asel bilgisayarla ilgileniyordu. Hastanenin dedikodu kaynağıydı Asel. Ellerimi masanın üzerine hızlı bir şekilde vurdum. Asel yerinde titredi. "ASEL SEN NE YAPTIĞINI ZANNEDİYORSUN NE DEMEK HAKKIMIZDA DEDİKODU ÇIKARMAK LAN!" Asel başını yere eğdi "Ama ordan bakılınca yanlış anlaşılıy-" "HALA KONUŞUYOR YA NE ZANNEDİYORSUN KENDİNİ HA! SÖYLESENE"sesini çıkarmadı. Telefonum çalmaya başladı. Baktığımda Hasan'ın aradığını gördüm. "Efendim Hasan?" "Senin yüzünden adımı aldatılmış çıkartamam şimdilik ayrılacağız!" Ne kurtulmuşmuydum yani bundan. Ben cevap vermeden telefonu yüzüme kapattı. Aman çokta sikimde. Ben kurtulmuştum, Aseli umutsamayarak ameliyat kısmına ilerledim. İlk ameliyatımdı.

(2 saat sonra(

Ameliyat güzel geçmişti. Atlas'ın bana her hareketinde bakmasını saymazsak... Üstümdeki ameliyat kıyafetlerini çıkartıp odama ilerledim. Çantamı alıp odadan çıktım. Hasan'ın benden ayrılması şerefine bir cluba gidecektim. Hızlıca eve gittim. Üstüme kırmızı mini bir elbise giydim. Göz makyajımı yapıp kırmızı ruj sürdüm. Saçlarımı ellerimle dağıttıktan sonra parfüm sıkıp çantama gerekli eşyaları koydum. Ve bomba olaya geldik... Kadife kırmızı topuklu ayakkabılarımı giydikten sonra hazırdım. Hızlıca arabama bindim radyodan bir şarkı açtım. Teni tenime şarkısı çalmaya başlamıştı.

Elleri gider ellerimi hep
Canımı yakar beni severek
Öyle bir bakar gözlerime
Aklımı yıkan hislerimi...
Sen korkma benden sadece
Dinle derdimi anla ben
Karanlıktayım...
Ben korkmam senden sadece
Herşey çok uzak gelir ben
Hep yanlızdım...
Ama bu sefer teni tenime
Teni tenime ah...
Ten dokunur ruh denene...

Bu şarkı çalarken aklımda tek kişi vardı. Atlas... Clubın önünde durdum ve içeriye girdim. Yüksek müzik kulağımı acıtıyordu. Bir süre sonra müziğe alışmıştım. Bara gidip kırmızı şarap istedim. Maalesef ki alkolden kolay etkilenen birisiydim. Şarap ağır gelmemişti. "Ağır birşeyler getir bana" dedim barmene. "Tamamdır güzellik" diyip göz kırptı. Arka tarafta birşeyler katıp karışım yapmaya başladı. Bir süre sonra bir bardak getirdi. Bardağı kafama diktim. Kafam güzel olmaya başlamıştı. Dünya dönüyordu. Herkes dans ediyordu bir süre sonra bende ortaya geçip dans etmeye başladım. Belimi kıvırmaya başlayıp ortama uyum sağladım. Deli gibi dans ediyordum ama belimde bir el hissettim. Hızlıca arkama döndüğümde bal rengi gözlerle bakıştım. Dünya hala dönüyordu. Gülümsedim. Dans etmeye devam ettim. Eli hala belimdeydi, beni kendine çekti. Vücudum hala ona yaslıydı dans etmeye devam ederken belimdeki eli sıkılaştı. Ve mekandan çıkarmaya başladı. "Ya Atlas hocam napıyorsunuz bıraksanıza!" Hızlıca yürütmeye devam etti. Siyah bir arabanın önünde durduk. Elinden kurtulduktan sonra ona doğru döndüm. Yine burun burunaydık. Hadi ama hep böyle mi olacaktı! "Neden beni çıkardınız ordan ben eğleniyordum ne güzel ya" "Belli oluyor Açelya" kahkaha attım. Gülüşüme bakıyordu... "Hadi bin arabaya" "Hayır ya ben mekana geri dönmek istiyorum bırakın beni" mekana ilerlerken belimden kavrayıp duvarın arasına sıkıştırdı "Beni zorlama Açelya" ellerimi boynuna attım. Biraz yaklaşarak "Ne olurkş Atlas hocam?" dedim cilveli çıkarmaya çalıştığım sesimle. Konuşacakken kolları arasından sıyrılarak eve gitmek için yürüdüm. Geride sadece bir club ve kolları havada bir adam vardı...
                            

YILDIZLARIN ALTINDAHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin