11.Bölüm

342 33 61
                                    

Mandy(pov)

Tam rüyamın en güzel yerindeyken uyandığım için sinirle kalktım. Uyanmak istemiyorum ama okula gidip Chesterı görmeliyim. Ve de dersleri. Hazırlanıp okula gittim. Artık gruba bakmakla uğraşamazdım. Dün şarja takmayı unutmuştum telefonu ama şarjı %47 idi. Bana yeterdi zaten şarjım çok bitmiyor. Okula gittiğimde herkes sınıftaydı. Draco sıramda Melodie ile fotoğraf çekiyordı.Ay bunlarda hemen aşık olmus. Öksürdüm ve sonra Draco anlayıp Melodie ile başka bır yere gitti. Bende yerime oturdum. Chester sınıfta değildi. Bir gruba bakmaya karar verdim. (Not:Saat 7.30)

Embesil sınıf grubu

Chester:Ben okula yarın gelmeyeceğim hastalandım.
22.29

Fang:Geçmiş olsun kanka
22.35

Chester:Sağol sağol
22.59

***

Keşke gruba baksaymışım. Bende gelmezdim okula yanına giderdim Chesterın. Neyse zaten 3 ders beklerim sonra öğle arası. Öğleden sonra da Chesterın yanına giderim. Dersler boşmuş öğleden sonra. Şuan da 1 ders boş. Gray Hoca ile 2 ders boş o da öğleden sonra. Gray Hoca öğretmenliği bırakma kararı almıs. Konusmayı çok sevmiyordu da zaten. Filmde oynayacakmış. Sessiz sinema filminde. Lola da okula gelmiyor neden kayıt yapmıs o zaman aq. Zaten o da oyuncu yanı pek vakti yok gelmeye. Gray Hoca ile yasları yakın Lola 19-yaşa pek takılmayın- Gray Hoca 21 yasında ve Gençti baya.

Boş derste Draco ile oturuyordum. Janet başkandı ve kimseyi konuşturmazdı ama bugün salmış herkesi o da Fangla konuşuyor. Bibi ile Crow kağıt savaşı yapıyordu. Melodie Colette ile konuşuyordu çünkü Colette deftere yine Notlar alıyordu. Edgar uyuyordu. Diğerleri de kendi halinde.Bende uyuma kararı almıştım ama sonra Draco bana seslendi.

"Konserde sizi Chester ile gördüm.El eleydiniz."

Hay gıcık oldum "E ne oldu ne istiyorsun? Neresi seni ilgilendirir?"dedim

"Sakin ol geldiğiniz için teşekkür etmek istedim. Amma da sinirlisin be. Neyse Chesterla yakın duruyorsunuz"

"Sevgili olduğumuzdan haberin mi yok?Belli ki. "

Draco şaşırmıştı. "Yok yeni öğrendim hayırlı olsun. Bizde Melodie ile olduk"

"Sizede hayırlı olsun. "

Draco kolyemi görmüştü."Kolyede tam senlik olmus"

Ya buda herşeyi sorguluyor. "Evet Chester aldı. Çiçek ve kolye aldı" dedim. Çatlasın azcık.

Yine şaşırmıştı. "vay baya bir seviyorsunuz birbirinizi demek. "

"Evet beraber geziyoruz içecek içiyoruz ve de birbirimize hediye alıyoruz ben ona kurabiye yaptım.Da elmaya alerjisi varmış. "

"Neye alerjisi olduğuna kadar biliyorsun. "Dedi

Melodie yi çok tanımıyor galiba. Herşeye de şaşırıuor bu. Bir dakıka ya. Ben buna ne anlatıyorum ya?!

"Sende beni sorguya çekmeye mi geldin ya? Chesterı napcan sen hem? "

"Melodie Colette ile konuştuğu için tek kaldım. Sınıftakiler çok mal o yuzden biraz senle konusuaım dedim hemen kızıyon mk uyu git konuşma"

Buda kime atar yapıyosa "Kes bir sende sesini" dedim ve uyudum.Uyandığımda okul bitmişti mk. Öğlen olmuştu. Neyse bende eşyalarımı topladım. Sınıftaki çoğu kişi öğleden sonra gidiyordu. Gruptaki herkes gidiyordı. Bide melodie ve Draco. Sınıfta 6 kişi kalmıştı. Boş derse gelen enayi zaten.Öğlen eve gidip hazırlandım. Ve bizim kız grubuna da haber verdim. Ve gidiyordum. Ona gelirken bari bir iki çiçek alayım dedim ve çiçekçiye gittim. Çiçekçiden çıktıktan sonra Chestera gittim. Zili çaldım kapıyı açmamıştı. Zaten tek yaşıyordu. Evde değildi sanırım. Bende kendi evime giderken Yolda Chesterı bir kızla öpüşürken bulmuştum. Çiçekler elimden yere düşmüştü ve kala kalmıştım. Beni fark etmemişlerdi. Ama kalbim kırılıvermişti. Bunu bana nasıl yapardı? Beni hani seviyordu? Beni mi aldatıyordu? Okula hastayım ye gitmeyip bir kızla mı bulusmustu? Yalan mı söylemişti? BUTUN BUNLAR YALAN MIYDI?Ellerim titriyordu ama fotoğraf çekmiştim kanıt olması için.Çiçek yerdeydi ve üstündeki nota son kez bakıp ağlayarak gitmiştim.

"Seni bir gün bile görememek beni üzüyor ve hemen iyileş istiyorum benim küçük soytarım♡"

Anı kalsın diye not yazmıştım ama artık herşey yalandı. Yerde çiçekleri bırakıp ağlayarak eve koştum. Onun için okula gitmemiştim ama o bunu mu bana yapmıştı?İçim parçalandı. Eve gidince kızlar grubuna yazdım.

Best girlss💗🌷🍬🎀

Bir fotoğraf gönderildi.
Kızlar...

Janet:OHAAA AMA PİÇ KURUSU CHESTER!!!!

Colette:CHESTERDAN BEKLEMEZDİM VAY KAŞŞŞAAARRR YALANCI PİS PALYAÇO!!!

Emz:İnanamıyorum bunu yapmasına hiç de böyle olacağını düşünmemiştim aptal orroossbuu çocuğu

Bibi:Erkekler şaşırtmıyor yine. Yelloz Chester malı. İstersen Mandy bende sopa var yani dövebilirim

Boşver Bibi dövme o böyle mutluysa böyle olsun beni kimse sevmezdi zaten...


Kızlar grupta konuşurken Mandy e başka birinden bildirim gelmişti. Gelen bildirim Chesterdandı

Artık hiçkimse...

Mandyy şekerimm seni çok özlemişim napıyorsun nasıldı okulll❤💝💖
13.34

Mandy okula mı gittin?Fang bana dersler boş dedi ve okula gitmeyeceğini söylemişti ama gittiysen önemli değill💜
14.26

Okuldan geldinmi şekerimm❣️Hiç yazmıyorsun da💚
16.49

6 cevapsız arama

Hey oralarda mısın telefonu da açmıyorsun?
17.23

***

Beni ssevmemesine rağmen ne içindi tüm bu sözleri?BENİ NASIL DA PARMAĞINDA OYNATMIŞ BU TATLI SÖZLERİYLE! Artık ona eskisi gibi bakamazdım. Yarın okula gitmeyeceğim.Bu tüm olaylar beni üzmeye yetmişti.Onun mesajlarını görmek istemiyordum. Arşive atmıştım. Akşama kadar ağlayıp tüm bunları sorguladım ve kızlarla konuştum. Kızlara beni sormuş. Ama kızlar ona yazmamış bişey. İyi de olmuş artık o kızla konuşur. Sınıf grubuna da yazmadım ama onun olduğu bir yerde konuşmam!Beni ayrıca hiç ölmemişti artık nedenini anlıyordum.Ağlayarak uyudum ve telefonun sesini kıstım...

***

Olaylar ile ilgili mükko bir fikrim var. Yani sayılır:> Biraz hastalandım bölüm atar miyim 3 günde falan sanmıyorum atacağımı.Oy vermeyi unutmayın. Neyse babayy💙
















Soytarı Ve Şekeri🍬🍭🍫(Mandy x chester)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin