{1}

8 2 0
                                    

Hej jestem Yun-hee, piszę to wam by pokazać moje problemy z którymi się borykam, jestem zwykłą nastolatką która ma 16 lat,  chodząca do szkoły w Seulu. Mam ciemne włosy I chudą sylwetkę, nie noszę drogich ubrań, noszę najczęściej  trampki i mundurek do szkoły, moi rodzice nawet dużo zarabiają, jednakże nigdy mnie nie  akceptują taka jaka jestem, codziennie slysze przynajmiej jedna krytykę w moją stronę np: "ubierz się normalnie" "weź bardziej schudnij" "czemu mamy taką córkę jak ty" "lepiej żebyś wogóle nie przyszła na ten świat" "Ubierz się normalnie a nie jak jakiś chłopak" "Czemu nie możemy mieć lepszej i ładniejszej córki?"

Ich komentarze mnie dobijają, nigdy mnie nie wspierają, a jeśli chodzi o moje występy w szkole? Nigdy nie przyszli, nawet nie pamiętam kiedy mi powiedzieli "Kochamy cie" "Jesteś wspaniała" moi rodzice zwracają tylko uwagę na moje oceny i ubiór.
Mam siostrę o imieniu Hwa-young, jest ona bardzo popularna w szkole, moi rodzice zawsze ją wspierają, jest odemnie o rok młodsza, zawsze robi ze mnie pośmiewisko przez co mam slaba opinie w szkole, nie raz była taka sytuacja że Hwa-young zbiła np: szklankę, to zwaliła na mnie winę i rodzice mnie orczyeli, w tedy sdostalam bardzo surowa karę, jest ona rozpieszczonym bachorem co wszystko na pstryknięcie ma, a na wakacje moi rodzice sami jeżdżą z Hwa-young, a ja zostaję w domu i mam sprzątać cały dom, rodzice po prostu mnie nie kochają, tylko mnie wykrozystuja na służąca dla Hwa-young, dużo osób w szkole się ze mnie śmieje, nie mam żadnych przyjaciół.

Pamiętam gdy miałam kolegę o imieniu Ye-joon, bardzo on mi się podobał, przyjaźniłam się z nim po cichu, moi rodzice nie pozwalali mi mieć rówieśników.
Gdy Hwa-young się dowiedziała o tym że się z nim przyjaźnie, też jej się spodobał, byłam już bardzo blisko niego, chodziliśmy już nawet na radnki gdy nagle... Hwa-young mi go odebrała, zaczęła do niego przychodzić, skarżyć na mnie, nawet zrobiła sobie rany i powiedziała mu ze ja to jej zoebilam, po tym Ye-joon bardzo mnie znienawidził i przestał do mnie się odzywać, nawet na mnie nakrzyczal że co ja do cholery robię, aktualnie Hwa-young chodzi z Ye-joonem.

Jestem wykorzystywana przez wszystkich, jestem ich zabawką, mam tego dosyć, była też taka sytuacja gdzie powiedziałam rodzicą co o tym wszystkim myślę a oni mnie opieprzyli ze mam się cieszyć że przynajmiej mam dom, najgorzej jest z jedzeniem, moi rodzice mają kucharkę, i ona gotuje im różne dania, a ja... dostaje słuchy chleb, przez co mam problemy i jestem bardzo chuda.

Mój pokój jest gorszy od Hwa-young, mój telefon to już nie wspomnę, sama musialam sobie na niego zarobić a później ona mi go specjalnie zbiła, dlatego nawet ciężko się z niego korzysta, rodzice nawet jeśli zarobię swoje pieniądze to idrazu mi je biorą, raz nawet uciekłam z domu ale oni nawet tego nie zauważyli, czuje się śmieciem, tak samo w szkole, ciężko mi komuś powiedzieć o moich problemach w domu, dlatego nikomu tego jeszcze nie powiedziałam, pozatym nawet nie mam prawa do głosu bo odrazu mi go zbaierze Hwa-young, interesuje sie bardzo śpiewem, rysowaniem i tańczeniem. Chciałabym być popularną i uzyskać coś w życiu np: zostać malarka, kpop idolką lub osiągnąć inny sukces.
Moi rodzice nawet nie wiedzą czym się interesuje, jak się czuje.

Czy uda mi się kiedykolwiek coś osiągnąć?

Tego się dowiemy kiedy indziej :)

If I disappeared for a while Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz