Uyku

94 6 0
                                    

Multimedya : Asya

Yatağımdan kalkmak istemiyordum.Uyku istiyordum.Evet,evet tam olarak bunu istiyordum.sadece biraz uykuuu!

"Hadi Asya kalkman gerekiyor okula gideceksin"

Aman Allahım yaa annem, canım annem, bitanecik annem, az daha uyusaydım ya seslenmeseydin ya ne olurdu sanki ha ne olurdu sankiiiiii!

Gözlerimi tam olarak açmadan konuşmaya çalıştım"tamamm"

Hemen kalkmayacağımı biliyordum.sadece oyalamak için söylemiştim.yaşasın uykuuuu!

"Asyaaaaaa! sana diyorum çabuk uyan kahvaltın hazır."

Annemin gayet sinirli sesini işittikten hemen sonra yatağımdan fırladım."Aman Allaaah!"

Kalkmaya çalışırken yere kapaklanmıştım işte.kendi kendime sinirlenirken bir anda kahkaha attım ne kadar salaktım ve de sakar!!

Aşağı inip kahvaltımı da annemin binbir türlü uğraşlarıyla zar zor yedikten sonra servise bindim.

Servisci ali abi nam-ı diğer 'kıro'muz.beni görünce hemen gözleri ışıldadı."Ooo Asya Günaydın"

Ne diye benimle bu kadar ilgili olduğunu anlamaz bir suratla ona doğru döndüm ve zoraki gülümseyerek"Sanada günaydın Ali abicim"dedim.

Canım kankam Feride'nin sercise binmesine az kalmıştı.Bu arada Feride benim sırdaşım,yoldaşım,gan gardaşım...daha aklınıza gelebilecek ne varsa ondan işte sksjdjj

"Asyaaam"diyerek servise bindi bizimki.

"Ferideeem"dedim bende halinden çok memnun bi şekilde.

Okulun son günleri olduğu için pek fazla kişi yoktu serviste.

Okula geldiğimizde isa koşarak yanımıza geldi.

nefes nefese kaldığı için
"A-as-asya" diyebildi.

'ne var be'bakışımı atıp gözümü devirdim.

Sıkıntılı bi şekilde oflayarak"Asya o bizim sınıfta "diye bişeyler mırıldandı.

Az çok kimden bahsettiğini anlayarak girişteki merdivenleri koşarak çıktım.
Evet o'ydu.gelmişti.Aklımın beni terk ettiğini düşünmeye başlamıştım ki.Tabiki iç sesim bana akıl vermeye başladı 'Aman Asya muhattap olma,aman Asya karışma sakın.sonra senin başına patlar amaan dikkat ett.' Ahh şu iç sesim benden çok konuşuyor yahuu!!

"Sonunda gelebildin Asyaa."
dedi. sinirli bir ses.adımı uzatarak.

'ne istiyorsun' dercesine bir bakış attım. onun karşısında konuşamıyordum.Kalbim yerinden çıkacak gibi hızlı hızlı çarpıyordu.

"Asya Öztunaaa neden konuşmuyorsun!!"dedi aynı sinirli ses.

Ne istiyordu ki bu şimdi neden gelmişti bizim sınıfa herkese rezil ediyordu beni Pislik.
Evet bahsettiğim bu adam tam bir pislik.Ardınç Serez'den bahsediyorum.Kendisiyle sürekli kavga ederiz.

"Ne istiyorsun Ardınç" dedim.öfkeli bir ses tonuna yakın çıkan tınıyla.

"Hemen benimle geliyorsun Asya"dedi itiraz istemeyen kararlı ses tonu.

"Öyle mi ?" dedim gülerek."Bunu sen mi söylüyorsun yoksa o ego yığını beynin mi ?"diye ekledim.

Oha resmen gözleri kırmızılaşmıştı laan.

ARDINÇHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin