Chapter 25: Kidnapped

820 10 1
                                    

Zero Reina:

[WARNING: R18]

N A G I S I N G  ako dahil sa kiliting nararamdaman. Tumirik ang aking mata kasabay ng paglabas ng kung ano mula sa akin. Hinihingal na binuksan ko ang aking mga mata. Then I saw him downthere, His hands are holding my legs and spreading it as he lick my womanhood. I thought he's done but i felt him slid his finger on my slippery hole.

“What the fuck are you doing—Ohh. . .” i moan. He move his fingers fast while licking my womanhood. It was fast and deep. I bite my own lips. Namamawis na ako dahil sa kanyang ginagawa.

“S-Shit! Fuck! I'm near!” he spread my legs even wider and lick my womanhood. He thrust his finger deeply.

“Ahh! Ahh! Shit! Tangina mo, Chase!” napahawak ako sa kanyang buhok at sinabunutan sya. I pull his hair while he was eating me. I curse, “Fuck!” i come yet he didn't stop licking me.

“Do you want me to add another finger, baby?” malambing na tanong nya sa akin. I unconsciously nodded. I gulp when he slid another finger and thrust within me.

My grip on his hair tightened, “der'mo! Ne ostanavlivaysya, chert voz'mi! Ty milyy mudak!” (Fuck! Don't fucking stop! You pretty asshole!) my russian language really come because of what I’m feeling. I actually hated this language because it reminds me that I’m my grandfather's granddaughter that's why I don't use it often.

“Hmm! Cyka blyat!” (Fucking shit!) i unconsciously shove his head on my center. He didn't complain though eventhough, I'm now hurting him. I just can't stop gripping his soft hair.

“Fuck! I’m near! Shit!”

“Come for me, Love.” he says, hindi nawawala ang lambing sa kanyang boses.

“T-Teka lang! It feels different than before!” saad ko ng may napansin. “Wait! Ugh! Damn, get the fuck off, Kiev!” i tried to push him away but he holds my hand and continue doing what he was doing.

“Ahh! Ugh! Fuck!” I squirt. Hinihingal na tumingin ako sa kanya na naghuhubad na ngayon ng kanyang pantalon. His cóck is standing proudly and pre-cums are gushing out of it.

“Spread that sexy legs of yours wider, Love.” Without any warning, He slid his cóck inside of me, shoving it deeply. I let out a moan when he slowly thrust inside me. I bit my lips. His hands reach for my neck and gently choke me.

Shít, Love! You're fucking tight!” he said while thrusting. Napahawak ako sa kanyang braso habang sya ay napapapikit dahil sa sarap na nararamdaman. Umawang ang labi ko. Inabot nya ang mga labi ko at marahang hinalikan. I respond on his kisses with the same intensity. Aksidente nyang nakagat ang aking labi dahil sa panggigigil.

“Ugh! Ah! Shit! Shit!” he curse.

“Hmm-mhm! Fuck!” hindi ko namalayan na sinasalubong ko na pala ang kaniyang bawat bayo. We continue to kiss each other while he was fúcking me. Napatirik ang aking mga mata because he was hitting my g-spot. Can't believe he can.

“Fuck! Fuck! Love!” he stop kissing my lips to kiss my neck. Siniksik nya ang kanyang ulo at sinipsip ang aking leeg. My nails dug on his skin but he didn't complain.

“Ahh! Ahh! Shít! Malapit na ako!” bulong ko sa kanyang tenga. Naramdaman ko na may namumuo sa aking puson. Medyo nawawalan na rin ako ng boses dahil sa aking pagsigaw.

“Kiev! Ugh! Harder, Kiev!” i moan his name. Mas lalo naman syang ginanahan habang nilalantakan ang leeg ko.

Omygod!” he pull out his cóck, and I squirt. Napapikit ako at napayakap sa kanya. Hinihingal na nagkatinginan kaming dalawa. Akmang aabutin nya ang labi ko pero umiwas ako. Mukang nainis sya dahil sa ginawa ko so he pull my jack and harshly kiss my lips.

We are both panting. I can smell his cool and minty breath because he's just inch apart me. He suddenly smile, and tightly hug me. “I love you, love!” now, He's acting like a damn child when he's acting like a demon earlier. Inis na tinulak ko sya at tumayo kahit na masakit ang aking gitna. I walk naked not minding if he's watching me, Pinilit kong maglakad sa bintana kahit nanginginig ang paa ko at nakita na umaga na pala.

The sun is yet to rise. Meaning It's It's 5:30 in the morning. I felt someone hugging me from behind. When I turn, He kiss me deeply. Ako ang bumitaw para tingnan ang labas.

Unti-unting nanlaki ang aking mga mata ng makita ko ang dagat sa labas. Umawang ang bibig ko saka ko tinulak si Chase Kievan na ngayon ay nakanguso.

“Chase, You fucktard! Why are we here?! Bakit mo ko dinala rito sa Isla?!” tanong ko sa kanya. Hindi ako makapaniwalang nakatingin sa kanya. Oh God! This insane man kidnapped me?! Now, All I did is useless, My grandfather will surely target him.

Napagkuwan ay tumalim ang titig ko sa kanya. Gone the pouty lips, He has a winning smirk plastered on his pretty face.

“I told you, I won't let you leave me. Not anymore.” he walk towards me. I sigh once again. Hindi ko alam kung anong gagawin ko sa kanya. Surely because of this, His life will change because my grandfather will use him.

Argh. Napahilot ako sa aking sintido, “Damn, Alam mo ba kung anong ginawa mo?! My grandfather will come for you! You krasivyy zasranets!” nakita ko ang pagtaas ng kilay nito.

“Did you just call me a handsome asshole in Russian?” pagak syang natawa ng itanong iyon sa akin.

I look at him with irritation, “So what? You're handsome and fucking pretty yet you're an asshole. That's why you are krasivyy zasranets!” i scream on his face. Kinuha ko ang tuwalya at nagmartsa sa banyo. Alam kong banyo iyon dahil halata naman. Amoy sabon.

Damn, I can't believe that guy. I turn on the shower. Nabasa ang aking buong katawan. Malamig pero wala akong paki. Mainit ang ulo ko dahil sa kanya. Tsk. Shit, What can I do to make my grandfather pay less attention to him?

Because if my grandfather take a liking on him, My perfect plan can be ruin.

***
Hazeljxn: Hello, Good Afternoon! For those who are confuse about the name, here:

Chase Kievan: Ito yung tawag ni Zero Reina Serenity nung bago palang silang kita.
Chase: tawag ni Zero Reina kapag galit o nagseselos.
Kiev: Zero Reina's nickname for him.
Kievan: tawag parin ni Reina kay Chase Kievan.

Zero Reina: The Main Character's name, The second oldest of Serenity Siblings.
Zero: Ang mama nya, Si Mitsuri ang tumatawag sa kanya nito.
Zero Reina: The people from the village.
Rein: Zero Reina's Secretary's nickname for her.
Reina: I think Chase Kievan and her siblings
Eira: Chase Kievan's nickname for Zero Reina. (Ang totoo po talaga ay nagkamali ako, HAHAHA)

Sige, haha. Ty for reading! Matutulog na ako!

H A Z E L J X N
All Rights Reserved 2024.

Roses With Sharp Thorns (COMPLETED)Where stories live. Discover now