0.4

236 27 7
                                    

Danielle's pov

"Görüşürüz Haerinnnnn" Danielle Haerin evinden çıkıyordu çünkü saat geç olmuştu va babasının yanında olmalıydı.

"Görüşürüz bebisss"

Danielle evin yoluna tutmuştu zaten nerdeyse 10 dklık mesafeydı.
Kulaklığını takarak esintili hava da yürümeye başlamıştı.Ta ki kendisine seslenen birisine duyana kadar

"Danielle" Bu Niki'nin sesiydi. Kendisinden 1 yaş büyük,uzun boylu birisiydi ve Danielleden hoşlanıyor du.Ona çıkma teklifi etmişti ama Danielle kabul etmemişti ve galiba bu Nikinin hoşuna hiç gitmemişti

"Ne istiyorsun Niki?" Daniele tereddütlü bir şekilde sormuştu

"Seni istiyorum danielle,çok güzelsin tanrıça gibi"

"Saçmalamayı kes Niki"

"Hayır danielle benim olacaksın"

Niki danielle'i kolundan tuttu kendine çekmişti.Danielle ne yapacağını şaşırmıştı ve aklına ilk gelen şeyi yapmıştı.Küçük Nikiye tekme atıp koşturmaya başlamıştı.

"Siktir,Sen bittin Park Danielle"

Danielle hayatında hiç olmadığı kadar hızlı koşturuyordu.Bilmediği sokaklardan geçiyor,arada sırada arkasında Niki olup olmadığına bakıyordu.Uzun süre koşturduktan sonra tenha bir yere geçip babasını aracıkdı ta ki telefonunu düşürmesine kadar

"Şansıma sıçayım ya cidden her zaman yanımda olur şimdi böyle bir durumda olmayacağı tuttu."

Danielle kara kara düşünmeye başlamıştı ne yapabilirdi bilmiyordu.
Bu sokakları hiç bilmiyordu tek ümidi açık olan bir market bulmasaydı.

Jay's pov

"Evet Efendim bu kız." Jay polise kızının fotoğraflarını gösteriyordu.
Olay yerine gelmesinin üstünden 2 saat geçmişti ama Danielleden iz bile yoktu.Sunghoon ve Heeseung'da onların yanlarına gelmişti.

"Efendim burda bir telefon var" Jake ve Jay duydukları sözle hemen ayağa kalktılar

"Bu Danielle'nin telefonu." demişti Jake "Buralarda bir yerlerde midir acaba?"

"Jake bey burda olsaydı şu ana kadar bulurduk etrafta ki kameralarda çalışmıyor zaten."

Jake'in gözleri yine dolmuştu.Kızı saatlerdir ortada yoktu.Jay hemem Jake'in yanına gitmişti.
"Ağlama Jaeyun bulucaz Danielle'i"

"Nasıl bulucaz Jay.Hiç bir şey yok elimizde."

Jay,Jake'in bu dediğiyle sadece Ona sarılmıştı.Destek olması lazımdı

Danielle's pov

Danielle saatlerdir yürüyordu ama sokaklarda ne bir kimse ne de bir market vardı.Sadece yürüyordu ve yürümeye devam edicekti.Bacağına baktığında kan içindeydi koşarken düşüp durmuştu bu durum çok rahatsız ediciydi.

Uzaklardan bir ışık görüyordu Danielle,bir market gibiydi.Bacağının ağrısını bir kenara bırakıp koşturamaya başlamıştı.

"Merhaba telefonunuzu kullanabilir miyim? Kayboldum da babamı aramam lazım."

Kasiyer kız telefonunu hemen uzattı.

Danielle numaraları tuşluyor ama hiç biri açmıyordu hem Jake babası hemde Jay babası.Son çare olarak Haerin'i aradı

"Aç lütfen Haerin,lütfen."dediği an haerin telefonu açmıştı

"HAERİN BEN DANİELLE"

"bu saatte niye arıyorsun beni"

"UZUN HİKAYE BEN KAYBOLDUM SANA KONUM ATİCAM HEMEN ALİN BENİ BABAMA SÖYLE HİZLİ OL"

"NASİL KAYBOLDUN?"

"HAERİN HİZLİ OL"

Danielle konumu atıp hemen telefonunu sahibine vermişti
Markette yara bandın tarzı şeyler alıp hemen takmıştı kendisinine.

Haerin's pov

"BABA,BABALARİMMMM,HEESEUNG BABİSSS,SUNGHOON BABİS NERDESİNİZZ"

Haerin bir hışımla kalkıp evdekilere seslenmeye başlamıştı ama yok gibiydiler hemen Jake amcasının evine koşmaya başlamıştı.

"BABALARİMMM"

"kızım napıyorsun sen uyumuyor muydun?"

"BABA DANİELLE BENİ ARADI KONUM ATTI ORAYA GİTMEMİZ LAZIM,SİZ ONU ACMAMİSSİNİZ"

Jake ve Jay bu duyduğu sözle hemen ayağa kalkıp konuma bakmaya gitmişti 20 dklık yol vardı.Hemem polise haber verip birlikte yola çıkmışlardı.

20 dk sonra

"Danielle kızım" Jake hemem Danielle koşturmaya başlamıştı.Onun için ne kadar endişilendiğini sadece kendisi bilebilirdi.

"Baba özür dilerim bilerek olmadı,çok korktum baba". Danielle babasına sarılırken hiç ağlamadı kadar ağlıyordu"

"Babacım iyi misin?" Danielle hemen Jayin yanına gidip ona da sarılmıştı.

"Şuan iyi oldum baba,hadi evimize gidelim,çok yoruldum"

____________________________

BİRİSİ BANA NASIL DÜZ YAZI YAZILIR ÖĞRETEBİLİR.Bu ficdeki son düz yazı bölümüydü bir daha düz yazı yok❌.Hemen bi kaos yazdım sonra ki bölümler daha sakin gececek.Oy vermeyi ve yorum yapmayı unutmayın.Şimdilik görüşürüz💕💕💗.

Panacea | JaykeHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin