Special Episode¹

119 14 14
                                    

Jake's pov

"Jay ben çok stres oldum yaa." Sabahtan beri Jay'e aynı şeyleri söylüyordum oda zaten artık beni dinlememeye başlamıştı.

"Ya Sevgilim tamam bu kadar stres yapma çok güzel geçicek." dedikten sonra dudaklarıma buse kondurmuştu.Elimde olmadan stres yapıyordum.Bugün akşam tüm ekiple buluşcaktık.Tüm eski lise ekibiyle buluşcaktık yani içinde Jungwon'da vardı.Niki'nin polis olması sayesinde bir şekilde onu bulup iletişime geçmiştik.Onunla tekrardan hep birlikte buluşmaya davet etmiştik.İlk başlarda benim yüzümden çok gelmek istemesede bir şekilde hal olmuştu.Birazdan da buluşcağımız yere gidicektik.Nerdeyse 20 yıl sonra onunla tekrardan görüşcektik.Mekana vardığımızda daha doğru düzgün yürüyemiyordum,çok korkuyordum.
Nasıl onunla konuşucam,nasıl tepkiler vermeliyim bilmiyordum.

"Bak Sunghoon ve Heeseung orda oraya gidelim." Jay'in elinden tutmuş hemen onların yanına ilerlemiştim.
Bu arada Sunghoon sonradan öğrendiğimiz ikizlerini 5 ay önce doğurmuştu.Yani bi aralar garip davranmasının sebebi ikizlerinin olacağından korkmasıymış ama sonradan bu duruma alışmıştı.
Birisi kız diğeride erkek oldu.
İsimlerinide Eunyoo ve Hyunsoo koydular.

"Sunghoon,Jungwon gelmiş mi? İçeride mi? Napasam ki?..." bildiğim tüm soruları sorarken Jay elini ağzıma koyarak beni susturmuştu.

"Jake ilk başta sakin ol.Jungwon içeride gelmiş bizi bekliyorlar onları çok bekletmeden girelim." Sunghoon'a başımı tamam anlamında sallayıp Jay'le beraber yürümeye başlamıştık.Ellerim şuan fazlasıyla terlemişti galiba oda stresten.
İçeri girdiğimizde küçüklüğünden çokta farklı olmayan bir Jungwon karşılamıştı bizi.İçinde biraz hüzün vardı gibi.Oda benim gibi yaptığı şeyler için üzülüyordu.Aslında ikimizde doğru değildik.Oda,bende.

"Merhaba Jungwon." Cılız çıkan sesimle konuşmuştum.Açıkcası başım eğikti,onun gölgesinden onunda yere baktığını anlamıştım.

"Merhaba Jake." Onunda sesi benimkisi gibi güçlü çıkmamıştı yavaşca kafamı kaldırdığımda göz göze gelmiştik.Küçük bir gülümseme bırakmıştım.Oda karşılık vermişti
sonra diğerleri ile selamlaşmaya gitmişti.

Masada herkes eğlenir soru sorarken ben sessizce oturuyordum.Nedenini bilmiyorum ama içimden bir şey yapasım gelmiyordu.İstesemde yapamazdım zaten.

"Jay ben lavaboya gidip geliyorum."

"Tamam sevgilim dikkatli ol."

Kendimi lavaboya attığımda elimi yüzümü yıkamaya başlamıştım.
Zaten son zamanlarda çok iyi olmayan sağlığım şuan daha da çok ağrı yapmıştı.Arkamdan gelen ses ile ilkilmiştim.

"Jake iyi misin?" Bu Jungwon'du. Hemen arkamı dönüp iyi olduğumu söylemiştim.Yalan söylediğimi her ne kadar anlasa da bir şey dememişti.

"Aslında seninle özel olarak konuşmak istiyordum.Lavaboya geldiğini görünce arkandan geldim ama istersen gidebilirim." dediği şey ile kafamı hayır anlamında sallamıştım.
Konuşması için elimle bir şeyler yapmıştım.

"Jake ben öncelikle çok özür dilerim.
Yaptığım şeyler hiç etik değildi ne desen haklısın.Aslında ben Jay'le siz sevgili olmadan önce hoşlanmıştım.
Ama siz sevgili olduktan sonra duygularımın hepsini bitirmeye çalıştım.Çünkü yanlış anlaşılma olsun istemiyordum.Size değer veriyordum sizin adınıza mutluydum.Ama noldu bilmiyorum o anki ergenlikle duygularım bir türlü gidemedi.
O gün Sunoo ile konuşmam telefonuna düşünce ne yapacağımı şaşırmıştım.Keşke böyle bir şey yaşanmasaydı diyorum bunun için çok ama çok özür dilerim.Olanları unutamayız ama yeni güzel anılar yaratabiliriz diye düşünüyorum.
Beni affedebilir misin Park Jake?"

Jungwon'un konuşması bittiğinde kendimi tutamamış hemen ona sarılmıştım.Oda bu anı bekliyormuş gibi hemen karşılık vermişti.
Gözümden bir kaç tane göz yaşı düşmüştü.Mutluydum ve duyguluydum.Tüm duyguları bir anda yaşıyordum.Olanları bir anda unutmak zordur.Silemezsin onları kalırlar ama bir süre sonra yavaş yavaş silinir hafızandan.Onun yerine yeni güzel anılar gelir.Jungwon'un dediği gibi yapmıştık.Birlikte bir sürü yeni güzel anılar edinmek için birbirimize söz vermiştik.
Zaten dünyaya güzel anılar biriktirmek için gelmiyor muyduk?

____________________________

Panacea ile ben geldimmm 🥺
Çok özlemişim canım kitabımı hem yazmayı hemde karakterlerimii.
Jungwon'un geri dönüşü için böyle özel bir bölüm yazmak istedim umarım beğenirsinizzz :)
Oy vermeyi ve yorum yapmayı unutmayın diğer özel bölümlerde görüşmek üzeree♥!!

Panacea | JaykeHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin