13.

252 5 0
                                    

Miután beszéltünk az autóba kicsit megnyugodtam.Ugyanis most elindultunk a buli helyszínre ahol már nem lesznek olyan sokan mint a szertartáson.

Az autóban ülve csak Patrikot néztem nagyon helyes volt, de semmit nem tudtam leolvasni az arcáról.Amikor rám nézet  nagyon fura volt , de egész nap az volt .Igazándiból semmit nem csinált csak normális volt és nem bunkózott folyamatosan.De gondolom ezt kiadták neki feladatba ugyanis a nász éjszakán meg kéne fektetni , de ez nem lesz ám olyan egyszerű mint amilyennek ő elképzelte.

Amikor oda értünk a helyszínre már ment a buli.De ezt is már a szülők eltervezték sőt mindennel kapcsolatban ők döntöttek és az egész napot ők szervezték. Én konkrétan azt sem tudom mi van oda megyek ahova irányítanak.De nem sokáig....

Miután mindenki külön-külön gratulált nekünk, jött a férj és feleség első tánca.
Patrik oda vezetett a táncparkettre és elindult a zene. Lassúztunk és ő úgy gondolta, hogy túl távol vagyok ezért magához húzott. Én pedig nagyon meglepődtem. És ezt ő is észrevette .
-Nyugi van kislány!-itt vagyunk egy csomó ember elött nem fogok hozzád érni MÉG.
Mi az hogy még úr isten egy pillanatra bele gondoltam hogy mi történhet ma este,sőt minek is kell megtölteni.

Kissé rosszul lettem a tánc végére.Ezért a tánc után kimentem a mostdóba.Zoé utánam jött.
-Héj Csenge mi a baj???-kérdezte megilyedve.
-Tudod én nagyon meg ilyedtem amikor az anyám azt mondta hogy el kell hálni a nászt , de Patriknak ezt ki adták feladatba. Én azt hittem hogy ő semmit nem akar tőlem és gondolom nem is , de muszáj neki.És én nagyon félek mert az előbb azt mondta hogy itt még nem fog hozzám érni majd később.
-Nyugodj meg Csenge nem kell félned, azért mégis csak ismeritek egymást már régóta és hát már ezer pasit az őrületbe kergettél.Mutasd meg neki hogy ki az intimitás királynője.
-Igazad van meg kell mutatnom ,hogy én nem az a kislány vagyok akire ő emlékszik és meg kell neki mutatnom ,hogy velem nem szórakozhat.
-Erről van itt szó.-ölelt meg Zoé.
Miután vége lett a bulinak haza indultunk.
Ezt még kimondani is rossz HAZA.......

UI.OMG nász éjszaka.
❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️

Az árnyékok mögött Où les histoires vivent. Découvrez maintenant