Bir kaç minik kavga sonrasinda hazır pasta almış doğum gününü kutlayacağımız mekana doğru ileliyorduk.
Changbin'in pastayı düşürdüm mesajını gördükten sonra kısa süreliğine bir bayılma geçirmiş ve birden cin çarpmış gibi geri kalkalar Chanbin'in yanına ışınlanmıştım.
Şimdide Jeongin Changbin'in dudağını patlatıp , gözünü morartıp ve yüzünde bir kaç kesiğe yol açtığım için beni azarlıyordu.
"Ya çocuk bi pastayı düşürdüğü için dayak yedi oğlum! Hayır sinirlendin anladım ama çocuğu dövmek nedir!?"
"Bu kadar sakar olmasaydı o zaman" umursamaz bir tavırla söylediğim şey Jeongin'i dahada kızdırmıştı. Ve bunu bana gönderdiği sinirli bakışlarından anlayabiliyordum.
Mekana geldiğimizde pastayı Changbin'in elinden almış hızla içeriye girmiştim.
Görüş alanıma giren Seungmin'i gördüğümde elimi sallayarak bağırmaya başlamış ve Bangchan'ın 'sessiz ol' kelimelerini duyma gereği duymuştum."Seungmin al bu pastayı düzgünce süsle bişeyler yap düzgün dursun!"
"Tamam. Ne bağırıyosun oğlum sessiz ol!"
"Bağırıyo muyum?"
"Evet mal"
Seungmin uzaklaşmaya başladığında içeriye geçmiştim. Herşeyin hazır olduğuna emin olmam gerekiyordu bugün benim için fazla önemliydi.
Ben düşüncelerimle boğulurken Hyunjin'in aniden bağırma sesleri ile birlikte gerçek hayata geri dönmüştüm.
"MINHO GELDI!"
"Ne geldi mi? Herşey hazır mı? bakın bu çok önemli birgün sakın yanlış bir şey yapmayın şimdi herkes saklansın Hyunjin sende Minho'yu karşıla"
"Ben yapamam aga olmaz"
"Ne demek olmaz?! GIT VE MINHO'YU KARŞILA HYUNJIN!"
"BAĞIRMA LAN GIDIYORUM!"
"SEN BAĞIRMA!"
"Jisung hadi gelicek şimdi"
Felix'in beni uyarmasıyla birlikte Hyunjin ile olan saçma kavgamız son vermiş saklanmak için harekete geçmiştim.
Hepimiz bir gün önce plan yapmıştık ve herkes ne yapacağını biliyordu.
Bangchan ışığı kontrol edicek Changbin, Seungmin ve Jeongin konfetileri patlatıcak ben ve Felix pastayı getirecektik.Duyduğum ayak sesleri ve kalbimi tekte eritmeyi başaran sesle Minho'nun içeri girdiğini anlamıştım.
"Hyun diğerleri nerde?"
"Onlar mı? Geliyo onlar ya biz geçelim"
Bangchan bana el hareketleri ile yerimi almamı ve birazdan ışığı açacağını söylemeye çalışıyordu. Ve bende bunu haliyle anlamış masanın arkasındaki duvarda yerimi almıştım.
1
2
3
Açılan ışıklar, patlatılan konfetiler, her yedi kişinin ağzından çıkan Doğum günü şarkısı ve Ne olduğunu algılamaya çalışan Minho.
"İYİKİ DOĞDUN MINHO İYİKİ DOĞDUN İYİKİ MINHO İYİKİ DOĞDUN İYİKİ DOĞDUN MUTLU YILLAR SANA!"7×
"Unutmamışsınız..."
"Unutmak mı aa ayıp ama" sahte bir hüzünle konuşan Hyunjin Minho'ya küsermişcesine yanından uzaklaşıp Felix'in yanına gelirken ben ise hâlâ Minho'nun gözlerindeki mutluluğa bakıyodum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Koruma • Minsung
Short StoryZengin ailenin serseri çocuğu Han Jisung, ve onun koruması Lee Minho☆ İlerledikçe konunun korumalıktan çıktığını fark ediceksizindir:( Konu benim fikrim değil! Fikir sahibi: minsungsll bu tiktok hesabı! Buda wattbad hesabı: minsungsll💙 çiftler :Mi...