HAIIISS👋🏻👋🏻IKINCI BOLUMLE YINE BENN
ILK BOLUM NASILDII?
BEGENDINIZ MI BILMIYORUM FAKAT BENI ILK GUNDEN SARDII
karakola geldigimizde yine korkak cocuk agliyordu.. Siddetlenmisti Ama aglamasi Bu sefer.. Su igrenc gicik polislige tahminen 2 gun once baslamis olan sozde memurda sonunda yanimizdan defolup gitmisti fakat iste korkak cocuk sakinlesmek yerine daha da kotu oluyordu..
Ne kadar sakinlestirmeye calissam islememis sadece aglamasini siddetlendirmeye yaramisti dediklerim Ama ben yine de pes etmeyecegim.
O sakinlesene kadar aklimda ki tum sakinlestirme,sakinlestirmeye yakin cumleleri kurucam, O sakinlesip rahatlayana kadar Ama maalesef ve maalesef bunu sonraya birakmalayim.. Ifadem icin tam vaktinde cagirildim cunku..
Yine korkak cocugu yalniz birakmamak istesemde birakmak zorundaydim off aglicam
Istemeye istemeye sorgu odasina girdim..hayir ya!su igrenc gicik polislige tahminen 2 gun once baslamis olan sozde memur giriyordu sorguma
Taehyung;YA pardon komiserim! Ben bu memuru begenmedim de siz girseniz benim sorguma?
Camin Arkasindaki kadin komisere donup soyledim bunu ancak daha kamerayi acmamis olmalilarki beni anlamamisti of bu salak giriyordu net sorguma
Sehun;BI DE POLIS MI SECIYORSUN SEN! ASIL BEN SENI BEGENMEDIM BE! COK MU MERAKLIYIM SORGUNA GIRMEYE! OTUR SURAYA!
Sandelyeye onume gelicek kadar ittirdi diger sandelyeye kendi otururken TANRIM! ne saygisiz bi komiserdi bu!
Taehyung;al oturdum
Igrenc gicik polislige tahminen 2 gun once baslamis olan sozde memur sinirle bana bakmaya basladi amk buna da bisey demeye gelmiyordu
Sehun;O aglak aglakla nasil yaptiniz
Ne? Bunu neden ben sapikca anlamistim ki?...
Neyse amk bizim bisey yaptigimiz yoktu ki?bu mal neden iki de bir bizi suclayip duruyordu?
Taehyung;neyi?haaa savas ortasinda bayiltilmamizi mi? Uzgunum ama sanirim burda suc karsi tarafin.
Yine sinirli suratini bana cevirdi amk bu bi kez olsun sakin kalmayi deneyemez miydi?
Yine sacma sapan sorular sormaya devam etmis bende hepsine laf sokarak yanit vermistim, bu boyle bi kac dakika surmus sonrasinda sehun mali kuduruklugundan sorguyu bitirme karari alip beni nezarethaneye yollamisti.
Ben nezarethaneye giderken sorgu odasina korkak cocugu aliyorlardi, amk cocugun aglamaktan gozleri morarmis, burnu kizarmis ve de sorguda konusabilecegini zannetmiyordum.. Kendini pek savunamaz gibi duruyor suanki haliyle...
Yanimdaki polisler beni ordan ceke ceke goturdugu icin bi bes dk ona bakabilmistim... Keske daha fazla bakabilseydim..
O cidden.. Cok guzeldi.. Ve Ben nedenini bilmemeksizin gozumu ondan ayiramiyordum..
Ki ayirmamda imkansiz gibi gorunuyor fakat rahatsiz degilim bundan daha cok hosuma gidiyor.Uzerime kapanan demirlerden sonra ellerimi cozduler bende sert adimlarimla oturacak yerlerin yanina gidip oturdum, tanrim orda bayilmisiz aq nasil suclu biz olabilirdik ki?
Bi 10 dk oyle kendi kendime dusundum,sıkıldığım için ayağa kalkığ volta atmalara basladım,bi 5 dkda oyle volta attim ki sonrasinda hucreme korkak cocugu getirdiler, aglamasi biraz olsun durmustu
Ne yani? Benim yapamadigim seyi su igrenc gicik polislige tahminen 2 gun once baslamis olan sozde sehun mu yapmisti aq
O da benim yaptigim gibi en ilk yavas adimlarla oturacak yerlerin yanina oturmustu
Jungkook;sence kac gun burda dururuz?
TANRIM! SONUNDA! KONUSMUSTU BENLE SUKUR KII, SESI COK GUZELDI HEMDE COK GUZEL DUNYADA GORDUGUM EN IYI SES BUYDUU
Taehyung;su igrenc gicik polislige tahminen 2 gun once baslamis olan sozde sehun olmasa mahkemeye kadar kaliriz derdimde su igrenc gicik polislige tahminen 2 gun once baslamis olan sozde sehunun ne zaman cani sıkılınca salar bizi.
Koskocaman bi off cekip kafasi bi asagiya cekti ve kendi kendine konusmaya basladi
Jungkook;ben.. Ben olmasam ona kim bakicak..
Kim oldugunu anlamasam bile dedigi sey ile ona bi bes dk bakip kendi dusuncelerime daldim
Annem olucak O kadin..yillardir kus oldugum O kadin.. Simdi O bensiz napardi ki? Ne kadar yuzume bakmasa,benimle konusmasa da bensiz yapamazdi ki O..
Karsimdakine dondum, yuz hatlari hosuma gidiyordu bu da her saniye ona bakma arzumu arttiriyordu..
HAAIIIIISSSSS 👋🏻👋🏻👋🏻👋🏻nasilsinizz Ben mukkeeemmmeeell ✊🏻✊🏻✊🏻✊🏻✊🏻
Bolum nasildiiii?? Taehyung hafiften hoslanmaya basladi ama Jungkook... Icin aynisini soyleyemeyecegim maalesef ☹️☹️☹️
Bu arada tam karakterlerini anlatmam gerekirse
Taehyung genel olarak agzina ne geldiyse utanmadan soyleyebilen, insanlarla (annesi ve sehun haric) iyi anlasabilen biri.
Jungkook ise icine donuk, dedigi en ufak bi kelimeyi bile 10 kere dusunup "acaba bunu desem daha mi dogru olur" kafasinda ve genel olarak insanlardan, sokaga cikmaktan korkuyor..
ŞİMDİ OKUDUĞUN
𝐉𝐔𝐒𝐓 𝐒𝐄𝐂𝐎𝐍𝐃'
Fanfictionsadece 1 dkyla butun hayati kararan kim taehyung ve jeon jungkook birbirlerini ayni hapishanede bulur