HAAAIIISS yıllar sonra 4.bölüm evt😣
Sehunun dedikleriyle hem ben hemde müdür şaşıp kalakaldık tanrı aşkına ne zirvaliyordu bu?
Yalan soyleyeceksende düzgün söyle ben iki saattir müdürün olasındaydım müdürde burda olduğumu biliyordu yani yapacak süreyi yakalamam imkansızdı.
Müdüre dönüp baktığımda öylece bana ve sehuna baktığını gördüm ne yani susacak mıydı?
Kai;sehun oğlum at şunu bi böyle tek kişilik hücre gibi bi yere.
nE CİDDEN ONA MI INANMISTI? HEMDE IKI SAATTİR GOZUNUN ÖNÜNDE OLMAMA RAĞMEN??
taehyung;ama..ama olmaz!jungkooku yalnız bırakamam ben.
Sehun son dediğimden sonra kikirdayip bana alaycı şekilde bakmıştı
Sehun;o sensiz daha da güvende olur.
Sasirmama bile fırsat vermeden kolumdan tuttugu gibi beni sürüklemeye başladı
Hücreye kapattıktan sonra bana öpücük yollayarak hapishane bölümüne adımladı neden oraya gidiyordu bu manyak?
Sinirim geçsin diye volta atarken aklıma sehunun yaptıkları gelince sinirim yine bozuldu...
.
Jungkook
Chanyeol hyung ile yapboz oynarken o benim eglendigimi sanıyordu ama Taehyung hala gelmediğinden merakım ve korkumdan odaklanamiyordum yapboza
Buraya gelmeden önce ağlamamin sebebi oyuncaklarımın elimden alınması ve köpegim tan'ın evde şuanda yalnız kalması ve ona bakacak kimsenin olmamasıydı.. normalde kız kardeşlerim haerin ve lalisa vardı ama lalisa gonjiam akıl hastanesinde tedavi görüyor haerin ise busan'daydi.
Bi zamanlar beni de yatırmışlardı gonjiam akıl hastanesine ve buradan igrendigimi söyleyebilirim
Jungkook;şey Taehyung nerede?ne zaman gelicek..
Cidden ona git dediğim için pişman olmuştum sadece 2 gündür beraber burda kalmamıza rağmen ben fazla alışmışım ona..
Benim ağlamam dursun diye sebeklik yapip beni susturmaya çalışması fark ettiğimi bilmesede bazen sırf güleyim diye kendi içinden rollere girmesi çok tatlı oluyor.. yüzünden zaten bahsetmek bile istemiyorum o öyle güzelki.. onu anlatmaya kelimelerim yetmez
Chanyeol;bilmiyorum ki herhalde müdür sehunu fazla azarliyor
Diye hafiften sırıttı bende dediğine gülecek gibi olsamda sonrasında kapıya yalnız gelen bi adet sehunla vazgeçtim bu eric neden yalnız gelmişti?
Jungkook;Taehyung nerde!?
Ilk defa sinirli çıkan sesimle oda şoka girmiş sonrasında umursamadan chanyeol hyung'a dönmüştü
Sehun;bizi yalnız bırak chan.
Chanyeol hyung anlam veremesede özel konusucagimizi tahmin ettiği için gitmişti.
Sehunu çocukluğumdan beri tanırdım bana platonik aşıktı yıllardir hatta lalisa gonjiam' a sehun yüzünden gönderildi..
Tanrım şuanda herşeyi daha iyi anlıyorumO BIZI SUCLU OLDUGUMUZ ICIN DEGIL BEN ONA DAHA YAKIN OLAYIM DIYE BURAYA GETIRMISTI
Jungkook;sehun bak bunları neden yaptığını şimdi anladım ama Taehyung'u bu iğrenç oyunlarına alet etme.O senin oyuncağın değil,ki bende senden nefret etmiyorum tamam mı?sadece aşık değilim.
Yine lalisayi gonjiama yollarken yüzünde oluşan iğrenç bi sırıtış koydu yüzüne
Sehun;o zaman soyle ona girmesin aramıza. O gün seni ben kurtaricaktim o bozuntu nerden çıktıysa!herkese lalisaya davrandığım gibi davranmak istemiyorum!
Kız kardeşimin adını ağzına alması yetmiyormuş gibi dediği sözde sinirlendirmisti beni neden sadece lalisama olan oldu!?
Jungkook;KARDESIMIN ADINI AĞZINA ALMA VE TAEHYUNG'TAN UZAK DUR!
ILK GÜN BAK TAN'A BAKACAGIM DEDIGIN ICIN SUSTUM AMA BURDAYKEN BÜTÜN YAPTIKLARINI-KI OZELLIKLE LALISAYA- EMNIYET MUDURUNE ANLATIRIM!AA NEDEN DURUYORUM KI CHANYEOL HYUNG ACAR MISIN SU KAPIYI!Cigirmamla beraber kapıya koştum ve chanyeol hyunga bağırmaya başladım harbiden neden lalisama yapılanları tekrar anlatmayi denemiyordum ki? Ama haerin..o hala çok küçüktü böyle biseyi bilmemesi gerekiyordu ki onu bu yuzden busanda bi yatili okula yollamıştım. Neyse umarım bu anlatacaklarım haerinime gitmez.
Daha chanyeol hyung gelmeye yeni başlamışken sehun tarafından kapının tersine döndürülüp dudagima onun yapışması bi olmuştu
lalisaya noldu?🤔 ve sehunun asıl amacını öğrenmiş olduk...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
𝐉𝐔𝐒𝐓 𝐒𝐄𝐂𝐎𝐍𝐃'
Fanfictionsadece 1 dkyla butun hayati kararan kim taehyung ve jeon jungkook birbirlerini ayni hapishanede bulur