HAAAAAAAIIIIIISSS 👋🏻👋🏻 YENI FICIMLE GENE BENNN BU FICTE KIM'POSSIBLE GIBI DUZ YAZI OLUCAK AMA KONU OLARAK YAZDIGIM EN DEGISIK KONU BU OLUCAK GIBI 🙂🙂(diger ficlerde de gormedim boyle konuyu..)
Neyse startss
Annem yaptigi makarnayi onume koyup odasina cekildi hemen yuzume bile bakmadan iyi bari gelisme kaydetmistik.normalde benim yanima bile ugramazdi.
Sokaktan gelen tuhaf sesler ne kadar dikkatimi cekse de onemsemeyip onumde acik olan spider-man filmine donerek makarnami yemeye basladim, fakat disarida ki sesler.. Filmin sesinden 2 kat daha da fazlalasmisti..
Bi 20 saniye oyle izlemeye calissam da merakim agir basmis ve disariya bakmistim,LAN! BIR SURU SILAHLI YABANCI OLDUKLARI BELLI OLAN ADAMLAR BIRCOK KISIYI YARALAMIS, OLDURMUS VE HALADA DEVAM EDIYORLARDI INSANLARDA HALIYLE KACMAYA CALISIYORDU!!
taehyung;A-A-ANNE SAKIN DISARIYA BAKMAYIN! VE BI KAC SAATLIK COP ATMAYA BILE GITMEYIN! EVDEN DISARIYA ADIM ATAN OLMAYACAK,ANLASILDI MI?
ilk defa kendi oz ve oz anneme "Anne" demem annemi de sok etmis olucakki odasindan cikip uzgun ama bi yandanda saskin bakislarini gonderiyordu bana ama suan bunun bi onemi yok disaridaki yabanci insanlar cogalmis oluler artmaya basladi..
Taehyung;BEN BI TAM NE OLDUGUNU OGRENMEYE GIDIP GELIYORUM SIZ SAKIN BI YERE CIKMAYIN!
Kosarak ayakkabilarimi giydim ve kapi agzina ciktim.
Durakta korkudan saklanip minicik kalmis siyah cocugu gormemle oraya dogru kostum
Taehyung;ne oluyor tam tamina?neyse Neden Bu kadar korkuyorsun? Bak bisey olmayacak bile bisey yapamazlar tamam mi?
Bana mal misin bakislari atacakti ki sirtimda bisey gormus olmali ki O tarafa dogru korkuyla bakmaya baslamisti ki ikimizinde kafasina darbe yemesi bir oldu
(10 dk sonra)
Ayildigimda korkak cocukla benden baska kimse yoktu ortalikta.. Korkak cocuga yeniden dondugumdeyse hala ayilmamis oldugunu gordum..
Taehyung;lan nefes aliyorsun..nasil 10 dkdan fazla baygin kaldi ki Bu.. Bekle tamam mi, evden kolonya getiricem sana..
Ayagi kalkip arkami istemey istemeye donmustum ki arkamdaki ki polis uniformali adama carpmam bir oldu
Sehun;YAKALADIM! KOMISERIM ISTE IKI SUCLU! BURDA BUNLARDAN BASKA KIMSE YOK! KESINLIKLE BUNLAR YAPTI!
adamin dediklerine gozlerimi fal tasi gibi acip baktim NE ne diyordu Bu mal polis??
Sehun;pist sen velet su arkadasini uyandir bakayim.
Korkak cocuga donup poposuna iki kere tekme attiktan sonra bana yeniden sert sert bakmaya baslamisti tanrim,ne igrenc polisti Bu?
Taehyung;pardonda cocuga tekme atmaniz ne kadar dogru memur bey?
Sanirim sinirlerini iki kat fazla tavana cikarmis olmaliyim ki sinirden cigirmaya basladi
Sehun;BI POLISIN ISINE KARISMA HAKKINI SANA KIM TANIDI ACABA????
off ne gicikti Bu ya.dediklerini siklemeyip ilk dedigi seyi yapip korkak cocugu ayiltmaya calistim ki basardim da.
Basardigim gibi ikimizi de kelepceleyip polis arabasina tikmisti su igrenc gicik polislige tahminen 2 gun once baslamis olan sozde memur.
Yol boyu kimse konusmamisti su gicik polislige tahminen 2 gun once baslamis olan sozde memur bile yanimda ki korkak cocuk ise yol boyunca sadece disariyi izleyerek aglamis, hic birimizin suratina bile bakmamisti..
Nedensizce merak ediyordum neden Bu kadar cok agladigini tamam yasadigimiz sey normal degildi kabul ediyorum Ama bence onun nerdeyse 13 dk boyunca baygin kalmasi ve surekli aglamasi daha tuhafti..
Bi insan baygin bi sekilde en fazla 5 dk kadar kalabilir fakat bazi olaylarda aldigi darbelere gorede degisir, benle ayni darbeyi aldigini gormustum yani ayni anda ayilmamiz gerekirken O daha gec ayilmisti..
FIC NASILLL?? ILK BOLUM OLARAK NASILDII??
TAE ILE ANNESININ OLAYINI TAE 1-2 BOLUME ANLATICAK, JUNGKOOKUN DA NEDEN BU KADAR KORKAK OLDUGUNU BAYAGI BOLUM SONRA ANLATICAK.
FICI FAZLA UZATARAK YAZMAK ISTEMEDIGIM ICIN HER BOLUM 500-600 KELIME ARASI OLUCAK😔😔CUNKU SIKICAK 1B KELIME FLN YAZARSAM AYRICA DIGER BOLUM ICIN KONU BULMASI ZORLASICAK BENIM ADIMA..
ŞİMDİ OKUDUĞUN
𝐉𝐔𝐒𝐓 𝐒𝐄𝐂𝐎𝐍𝐃'
Fanfictionsadece 1 dkyla butun hayati kararan kim taehyung ve jeon jungkook birbirlerini ayni hapishanede bulur