Selam güzellik sana bakmıştım da buralarda mısın?
(Okunmadı*)
Pekala, şimdilik yoksun ama bunları mutlaka bir ara görürsün. O yüzden yazıyorum yani...
Biraz boş yaptım ama neyse uzun lafın kısası benimle çıkar mısın?(Çevrimiçi)
(Okundu)
Lan sen kimsin?!Tanışıyor muyuz birader?
Ayrıca erkeğim lan ben ne saçmalıyon?!Hayır,asla tanışmıyoruz ama bunu şuanda da yapabiliriz yani gereksiz bir detay bence.
Erkek olmanla bir problemim olduğunu sanmam her şekilde güzelsin chuu~♡
Son olarak da tanışalım,ben Dazai ve sen de Chuuya. Konu kapandı bence?Dazai misin nesin, uzak dur benden be! Senin gibilerle uğraşmaktan bıktım. Şimdi konuyu nereye çekeceksin? Dur tahmin edeyim, Chuuya yüzün de ne kadar güzel kim bilir vücudun nasıldır?, filan mı dersin?!
Aslında, evet. Yüzün güzel ama vücudun hakkında yorum yapmayacaktın. Sadece ana sayfamda gezip konuşacak birileri olup olmadığına bakıyordum.
(Sayfadan çıktı ve geri geldi)
Şaka yapıyorsun! 200k takipçin mi var?!Ne yani bundan haberin yokken mi yazdın bana?
(Oysaki Chuuya onun bir sapık olduğunu düşünmüştü.)
Yalan bu değil mi?Eğer yalansa kafam gövdede ayrılsın...
Kahretsin, keşke yalan söyleseydim!(Chuuya ekran başında hafifçe güldü)
Ne çeşit bir manyaksın sen?!Sana manyağım ben!
Evlen benimle.Rüyanda bile göremezsin unut bunu.
Ama insanlar buna karar vermeden önce en azından karşısındakinin fiziksel özelliklerini sorgular.
Mesela sen kızıl saçlısın, gri gözlerin var. Boyun sanırım 1.60'dı.Boyum 1.61 seni aptal!
Ah, öylemi dersin? Yada boşver bu konuyu uzatmayalım.
60 kilosun, kan grubun B ve tabiki şarap içmeye bayılırsın.Bunların hepsini İnternete yazarsan da çıkar!
Ama zaten senin ünlü olduğunu bilmiyordum yani hayır bunların hepsini storylerine bakarak buldum. Ama yine de inanmayacaksan şu eldivensiz elini çekip koyduğun ama 44 sn. içinde tekrar sildiğin story'i de atabilirim.
Hayır, hayır. Bu çok utanç verici-
*fotoğraf*
Lanet olsun, tamam sanırım seni hafife aldım. Öyleyse seni engellememe ne dersin?!
İstersen yap, ben sadece niyetimin kötü olmadığını belirttim. O kadar güzelsin ki belki paylaşım yaparsın diye ekranın başında 18 saat beklediğimi biliyorum.
Yine de sağol o halde.
Seni seviyorum.
(Çevrimdışı)Siktir, böyle utanç verici şeyler söyleyip kaçamazsın!
*okunmadı*
Bari bir cevap ver!
*okunmadı*
Tamam, seni engellemeyeceğim ama eğer bu konuşma farklı yönlere kayarsa yaparım. Duydun değil mi?(Çevrimiçi)
Hemde çok iyi duydum güzellik.
Öyleyse yarın tekrar yazacağım, bir de aklıma gelmişken sanırım müzik grubun var ve bu yüzden ünlüsün, değil mi?Evet.
(Sayfadan ayrıldı)
Aslında seninde baya takipçin var. Sen ne yapıyorsun?Eğer merak ediyorsan profilimde hepsinin cevabı var, görüşürüz♡♡♡
(Çevrimdışı)Uyuz piç, yazsan ölür müydün?!
*gönderilmedi*Chuuya merakla girip Dazai'nin profiline baktı ve onun da müzik grubu olduğunu fark etti. Ama bir süre sonra bunun bir grup olmadığını tek başına çalıp vokal olmadan çalıştığını fark etti. "O yüzden takipçin olması gerekenden az..." Detaylıca baktığında Dazai'nin birçok müzik aletini çalabildiğini fark etti. Kendi sadece biraz bas gitar ve elektro gitar çalabiliyordu. Görevi de şarkı söylemek olduğu için bunu pek umursamıyordu. Bir gönderisine denk geldi, sanırım gizlice çekilmişti. Dazai bateride bir şeyler çalıyorken bir anda hızlanıp şarkıyı söylemeye başladı. Aslında sesi beklediğinden çok daha güzeldi, o halde neden şarkı söylemiyordu ki?
Eveet bu benim yeni kurgum. Sıkıldım öylesine yazayım dedim çok birşey beklemeyin lütfen:')
Neyse ilk bölüm nasıldı fikirlerinizi merak ediyorum şuraya alabilirim onları 👉
Ayrıca önerileriniz varsa da yazın lütfen, kocaman öptüm hepinizi😙😙😙
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Koi no Yokan
Fanficİnternette rastgele gezerken rastgele denk gelen birine yazarsak en fazla ne olabilir? :))