"Lilith sana bir şey demem gerekiyor" Livian dün gelmesine rağmen bugün tekrar kendi krallığına dönecekti ve bu sinirimi bozuyordu ama bunu ailesi istediği için karşı çıkamayacağını da biliyordum o yüzden trip atıp atmamayı düşünürken başımı hafifçe ona çevirdim.
"Aslında nasıl diyeceğimi hiç bilmiyorum, arkadaşlığımızın bozulmasını hiç istemiyorum ama artık kendimi tutamayacağım." Şuan bana çıkma mı teklif ediyordu? Pek anlamamıştım o yüzden konuşmasını bitirmesini bekledim. "Senden 2 yıldır hoşlanıyorum, kendimi ne kadar tutmaya çalışsam da, artık içimde tutamayacağım Lilith. Benimle çıkar mısın?" Sesi çok gergin geliyordu ama elbette ondan 2 yıldır hoşlandığımı ona söylemeyecektim.
"Gerçekten hoşlanıyor musun yoksa bu bir şaka mı?" Bir şaka olmadığından emindim ama yine de cevaplamayı biraz daha geciktirmek istiyordum. Çocukluk arkadaşımın her saniye daha da gerildiğini görmek çok eğlenceliydi ne de olsa. "Şaka değil." Kısa cevabının ardından sorgusu benim ne yapmaya çalıştığımı anlamış gibi gözlerini kısmasıyla devam etti. "Bana böyle bakarsan cevaplamam baştan söyliyim." Trip atmak için arkamı dönerken omzumdan tutup "Özür dilerim." diyerek başını aşağı eğince ona üzülüp gülmek arasında kaldım ama ikisini de yapmak yerine başını kaldırıp elimi öpmesi için uzattım. Sözlü olarak 'evet' demeye utandığım için böyle yapmıştım ve onun bunu anlayacağını biliyordum. Önce elime sonra bana bakarken gözleri tekrar parladı ve önümde eğilerek elime ufak bir öpücük kondurdu ve ardından bana sarıldı.
Livian ve ben çocukluğumuzdan hatta neredeyse bebekliğimizden beri birbirimizi tanıyorduk. Krallıklarımız birbiriyle sürekli iş yapıyordu ve bizi öylece bırakamayacakları ve hizmetçilere de o zamanlar güvenleri olmadığı için bizleri de yanlarında götürmüşlerdi ve böylece Livian'la tanışmıştım. Beraber arkadaş olarak geçirdiğimiz 14 yıl sonrasında ona karşı hislerim olduğunu fark etmiş ve böylece 2 yıl geçirmiştim. Yani kısaca açıklamak gerekirse birbirimizi 16 yıldır tanıyoruz. Livian 19 bense 18 yaşındayım ve 2 yıl sonra tahta çıkacağım. En azından öyle planlanıyordu.. Akşam olunca Livian tekrar kendi krallığına döndü. Bende odamda kardeşimle sohbet ettim ve zaman böylece akıp geçti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Son Seçim
Novela JuvenilLilith ve Livian çocukluklarından beri arkadaş olan 2 krallık mensubudur. Livian'ın Lilith'e açılması sonucu sevgili olurlar fakat hesaba katmadıkları bir şey vardı. Krallıkları birbiri ile savaşa girdi ve bu savaş sonucu görüşemez hale geldiler. Aş...