~Prolog~

Dakota

După multe discuții cu prietena mea, am cumpărat bilete VIP penyru meciul dintre Real Madrid și Manchester City. Alexa nefiind interesată de tot ce însemna fotbal a decis ca pentru o zi să-mi facă pe plac și să vină cu mine. Zborul nostru către madrid urma să fie dimineața la 07:30, iar eu nu mai puteam de răbdare, spre deosebire de prietena mea care dorea să stea in camera de hotel pe tot parcursul meciului, iar după aceea să ieșim să vizităm Madridul. În timpul zborului nu prea multe s-au întâmplat, eu am citit o carte despre corpul uman iar Alexa se uita în reluare la marele premiu de la Monaco, acolo unde șoferul ei preferat câștigase, de aceea a si venit in spania cu mine, pentru că weekendul acesta avea loc marele premiu al Spaniei, si după meciul de mâine, noi mai aveam de stat două zile în Madrid și după aceea plecam spre Barcelona. Deci nu pot să spun că este o prietenă rea, are și ea intențiile ei dar a făcut un efort să vină cu mine. În cele 4 ore pe care le-am petrecut pe avion simțeam cum ne apropiem de destinația dorită, Alexa adormise fixx cu 20 de minute înainte să aterizăm așa că mi-am luat rolul de mama răniților și am trezit-o, din fericire vibe-ul ei de "nu voiam să vin aici" mi-a dat de înțeles că era fericită in somnul ei așa că am coborât din avion, am mers să ne luăm bagajele în timp ce ea a comandat un uber.
Noroc cu anul de erasmus pe care Alexa l-a făcut în Spania, deoarece șoferul nu știa engleză așa că este bine că am luat-o cu mine. Odată ajunse la hotelul unde aveam să stăm pentru următoarele 3 zile, am mers către recepție pentru a ne lua cheia de la cameră și după aceea să ieșim prin oraș.
După ce ne-am pregătit, am luat un taxi și am plecat spre centrul madridului. Odată ajunse în centru, am intrat într-un restaurant pe care l-am găsit pe internet, fiind renumit pentru că mulți fotbaliști și oameni "celebri" mergeau și mâncau acolo. Ne-am așezat la o masă și când mi-am întors capul, la masa de lângă noi, l-am văzut pe faimosul atacant al echipei Real madrid era împreună cu doi alți jucători ai echipei, acesta fixându-mi privirea. Nu pot să neg, îmi plăcea de el, poate el era și unul dintre motivele pentru care am început să mă uit la fotbal, doar că eram și pasionată, deci era vorba de ambele aici. Ne-am comandat de mâncare, am băut și câte un cola iar, după aceea când am ieșit, el a scris ceva repede pe un șervețel și a venit spre mine, Alexa ieșise deja si a închis ușa, el fiind "blocată" în restaurant. Prietenii lui au venit spre ieșire iar acesta a dat mâna cu ei, după aceea aceștia ieșind, deoarece Alexa i-a lăsat să iasă. El s-a apropiat de unde eram eu și mi-a întins șervețelul fără să scoată vreun cuvânt.
Eu l-am luat așa de încet, de parcă era o bomba care stătea să explodeze în mâna mea. Iar după aceea am ieșit din restaurant și pe drum spre hotel am deschis șervețelul și am văzut ce era...
Numărul lui de telefon...