1.Bölüm(Cha Mi-Yeon)
Gürültü çok şiddetliydi.Kafamı gürültüye doğru çevirdim.Tam tahmin ettiğim gibi o yerde yatıyordu.Aslında gidip ona yardım etmeliydim.Ama hala burada dikilmiş onu kanlar içinde yerde yatarken izliyordum.Cep telefonumu çıkardım.İlk işim Yeo-Sang Hastanesini aramak olmalıydı.Daha fazla beklemeden hastaneyi aradım.Ve onun yanına gittim.Hemen elimi şah damarına götürdüm.Yaşıyordu.Ama bilinci kapalıydı.
Kan basıncı çok düşüktü ve kanama olan bölge morarmıştı.Sanırım iç kanaması vardı.Ceketimi çıkarıp üzerine örttüm ve ayaklarını yükseğe koydum.Ona burada yapabileceğim başka bir şey yoktu zaten.Lânet olası ambulansın gelmesini beklemek zorundaydım.Elimi nabzına koydum.İlk baktığımdaki nabzından daha düşüktü.Eğer ambulans 10 dakika içinde gelmezse.Ölebilirdi....Tahminen 4 dakika sonra ambulans geldi.
Sizinle birlikte geliyorum diyip kartımı gösterdim.
+Hangi hastaneye gidiyoruz
hanımefendi?
Mi-Yeon:Yeo-Sang Eğitim ve Araştırma Hastanesi--18 dakika sonra--
Wang:Başhekim Park olanları duydunuz mu?Genel Cerrah Bang Yeon-Bin motor kazası geçirmiş.Buraya geliyormuş.
BP(başhekim park):Neyi varmış?
Wang:İç kanama tehlikesi.
BP:Hemen ameliyathaneyi hazırlayın.Dr.Lee-Soo,Dr.Cha Mi-Yeon ve Profesör Oh Yeon-Tak'ı çağırın.
Wang:Tamam efendim.Çok şükür hastaneye gelmiştik.Ve o yaşıyordu.Hastaneye geldiğim gibi mesaj sesini duydum.
BP:Dr.Cha iç kanaması mı var?
Mi-Yeon:Sanırım Başhekim Park.Belirtiler iç kanaması olduğunu gösteriyor.
BP:Hemen ameliyathaneye gidip hazırlan.
Mi-Yeon:Tamam efendim.Kang:Onu MR'a götürmedim Dr.Cha?
Mi-Yeon:Neden?
Kang:Kendiniz bir bakmak istersiniz diye düşündüm.
Ameliyathaneye geldim.Göğüs boşluğuna metal bişi saplanmıştı ve bu MR'a girmesini engelliyordu.Yapabileceğimiz bir şey yoktu.Ama onu kurtarmalıydık.Mi-Yeon:Tamam MR'a götürmeden yapalım ameliyatı.
Kang:Emin misiniz?
Mi-Yeon:Evet.Anestezi uzmanı Lee-Soo gelmiş.Ve ben hemşire Kang'la konuşurken çoktan anesteziyi vermişti bile.
Mi-Yeon:Dr.Lee-Soo başlayabilir miyiz?
Lee-Soo:Başlayabilirsiniz.
Mi-Yeon:Tamam
Mi-Yeon:Bistüri/Neşter
Mi-Yeon:Bowie
Mi-Yeon:Gazlı bez...
Tam 2 saat 49 dakika sonra ameliyatı bitmişti.Onu kurtarmıştım.Mutluydum.Onu kurtarmam ünümün daha da ünlenmesi demekti.Şimdiyse yapmam gereken onu YBÜ'ye(yoğun bakım ünitesi) götürmek ve yarım saate bir kontrol etmekti.