Bölüm 6

25 4 0
                                    

Burcu bırak beni ben bunun yanında kalamam . Savaş : Bu mu ? Ben ise Savaşa gözlerimi devirerek evet bu sen onu bile hak etmiyorsun ama neyse dedim . Burcu ben gidiyorum senle sonra konuşacaz . Ben tam yürüyordum ki Savaş kolumdan sıkıca tuttu ve bana 'Serenay beni dinlemelisin ' dedi. Ben ise sesim çıktığı kadar 'beni bırak' diye bağırdım . Sonra arkamdan bir ses geldi 'bırak kızı' diye . Arkama baktığımda bu sesin kimden geldiğini fark ettim. Bu Serkandı . Sonra ise Serkanı uzin zamandır görmediğimi fark ettim . Bunun üzerine Savaş kolumu bırakıp başka yöne doğru gitti . Savaştan beklemeyeceğim bir hareketti bu . Sonra yanıma Serkan geldi ve 'iyi misin ?' Diye sordu . Ben ise 'önümden çekil' dedim ve gittim . Odama gidiyordum ve yanımda Burcu yoktu . Odama giderken Ömere rastladım ve ona 'merhaba ' dedim Ömer buna şaşırmış bir şekilde 'merhaba' dedi . Ben: Bak Ömer ben dün olanları unuttum . Ben senle tekrar arkadaş olmak isterim tabii sen de istersen . Zaten çözemediğim bir olay var . Ömer : Ben arkadaş olduğumuzu zannediyordu . Olay ne bu arada ? Ben ise 'kantinde konuşalım ' dedim ve kantine gittik . Ben Ömere olayları kısa ve net bir şekilde anlattım . Ömer : Ben bu konuyla ilgili bir şey biliyorum . Ben 'Ömer bana lütfen söyle yoksa kafayı yiyeceğim' dedim. Ömer : Ben Burcunun bir kaç defa Savaş ile konuşurken gördüm . Bunun üzerine Batuyu onları gizli bir şekilde takip etmesini istedim o da beni kırmadı . Burcu senle Savaş ile ilgili konuşmalarını Savaşa iletiyor.Sonra bunu Duru öğrendi ve Savaş ve Serkanı o kızdan uzak durun diye tehdit etti . Yoksa ona bir şey yaparım diye . Bunun üzerine onlar onayladılar . Bu yüzden Savaş senle sırada oturmak istemedi . Sonra bunlar Burcu ile bir plan yaptılar. Bunu bir şekilde Serkanda öğrenmiş . Bu plana gòre parti gecesi Duru ölecek . Tabii planı Serkan bozdu .Ondan sonra ise aralarında anlaşma yaptılar bunu bende bilmiyorum . Yani o yüzden Savaß senden uzak durabilir . Ben : Ben buna inanamıyorum Ömer . Sana sana çok teşekkür ederim . Benim dinlenmem lazım . Sonra görüşürüz . Bunun üzerine odama gittim . Burcu duş alıyordu. Ben düşünürken Burcu duştan çıktı . Burcu : Ooo nerelerdeydin sen ? Ben Burcunun yaptıklarına inanamıyorum bu ne diyo bana ? Ben : Hiç kantindeydim. Yemek yedim de .Burcu : Hmm . Sen Savaşın yaptıklarına ne diyorsun? Ben : Ya Savaşı unuttum ben uff Savaş bence Duru gibi iyi ve güzel biriyle olmalı . Burcu : Bu dediklerin doğru mu ? Sen iyi misin ? Ben : Hem de çok iyiyim . Savaş benim için bitti . Ben şimdi uyuyacağım . Yarın görüşürüz . Burcu 'tamam' dedi . Ben ise yatağa uzandım ve uyumaya çalıştım . Burcu : Durumlar kötü Savaş seni Duru ile görmek istiyor yani seni unutmak istiyor hatta unutuyor. Savaş : Neeeee ? Neden peki ? Burcu : Bilmiyorum. Benim kapatmam lazım . Savaş : Tamam . Off şu alarm susmadı . Direk Burcunun yatağına baktım o da yeni uyanmış bana bakarak gülümsedi ama ben ona karşılık vermedim . Burcu : Neyin var senin ? Ben : Yok bir şeyim . Ve kapı çaldı acaba kim diye merak ederken Burcu kapıyı açtı . Gelen gıcık Duru . Ben : Duru hoşgeldiin . Duru : Beraber okula gideriz diye düşünmüştüm . Ben : Harika düşündün . Savaş ve Duru planları düşünüyordum bende. Hadi gelin çıkalım . Burcu : Ben sonra yetişirim siz gidin . Biz de peki dedikten sonra yola çıktık. Savaşla ilgili konuşuyorduk. Bizim odanın kapısı çaldı gelen ise Savaş . Benle ilgili konuştuktan sonra onlarda ayrı ayrı okula geldiler . Biz Ömerle birbirimize bakıp gülüyorduk .Ömer bana göz kırptı . Sonra ise hoca geldi. Ben Duru ile oturuyordum. Ders boyu benle dedikodu yapmaya çalıştı. Tabii yapamadı . Ben onun gibi salak değilim . Uff sıktı şu plan işi . Ömer görevlerini yerine getirirse iş tamam. Herhalde beni kırmaz . Zil çaldı . Burcu yanımdan geçti ve koluma sert bir şekilde omuz attı . Eee bunlara da alışacam . Ömer sınıftan çıktı . Nereye gitti bu ? Peşinden gittim . Duruya odaya gideceğimi dedim ve Ömeri takip ettim . Olamaz Savaş ve Burcunun yanında . Benim planım bile bir plan içinde ama şimdi işleri bitti . Zil çaldı . Onlar sınıfa gidiyordu . Tabii ben de . Başım dönüyor . Gözlerimi açtığım da birinin odasındaydım ve sonra Serkan geldi .
FOTOĞRAFTAKİ ÖMER

Cesur AşkHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin