Bölüm 7

19 4 0
                                    

FOTOĞRAFTAKİ SERENAY
Serkan bana ne oldu ? Diye sordum şaşırmış bir şekilde . Serkan : Bayılmıştın . Ben de seni odama getirdim .
Ben : Burcu nerede ? Niye beni kendi odama değil de senin odana getirdin ?
Serkan : Bilmem .
Ben : Herneyse ben gidiyorum .
Ve odadan çıktım . Bizim odaya girdiğim de Burcu yoktu . Her zaman olurdu aslında şimdi nerdeki ? Diye düşünürken Burcunun telefonu çaldı . Ben de nedenini bilmediğim bir şekilde telefonu açtım .
-Burcu , Serenay geldi mi ?
Sesimi biraz Burcu'nun kine benzeterek
-Hayır , Ben onu çok merak ediyorum . Acaba nerededir ? Senin bir fikrin var mı ?
-Yook . Ben kapatıyorum .
-Tamam .
Bu kimdi şimdi . Ama beni merak ediyorlar merak etsinler o zaman.
Direk odadan çıktım ve kaçacak yer bulmaya başladım . Sonra ise okuldan kaçmak geldi aklıma ve bu fikri uyguladım zar zor olsada . Artık okulda değildim . Aslında özgürdüm . Yanımda bir miktar para da vardı . Okuldan yokuş aşağı doğru koştum . Bir cafe buldum ve orada kahve yanında ise bir turta yedim. Geri kalan paramla ise bir otel aramaya başladım . 5 yıldız olmasa da bir otel buldum ve 2 haftalığına kiraladım . Bu iki hafta içinde iş arayacaktım . Odama yerleştim . Garsondan da gazete vermesini rica ettim . Bir kaç dakika sonra ise gazetemi garson verdi . Ben ilk olarak gazetenin iş ilanları olan bölümünü açtım . Kendime uygun 2-3 iş buldum . Garsonluk mesleği yapacaktım tabii kabul edilirsem . İlk iş başvuru yerime geldim . Acil eleman arıyorlarmış . Benden de memnun kalınca işe aldılar beni . Ben garsonluk yaparken okulumda beni güvenlik kamerası ile izliyorlar . Okuldan kaçtığımı fark ettiler . Bunun üzerine Savaş ise okula güvenlik bekçisi gelmeden kaçtı . Savaş : Ben Serenayı nasıl bulacağım ? Dedikten sonra uyuyacak bir yer aramaya başladı . Ve buldu . Ben ise 6 saat çalıştıktan sonra otelime gittim . Cafeden biraz yemek almıştım . Onlardan yedikten sonra uyudum . Ama sadece ben değil Savaş yol kenarındaki bir bankta uyudu . Tabii okuldakiler 2 tane kaçmış öğrenci olmasından dolayı rahat uyuyamadılar . Yine alarm çalışıyor . Kalktım ve üstümü değiştirerek cafeye gittim . Bu sefer bir kaç bulaşık bile yıkadım garson olduğum halde . Savaş karış karış beni ararken okul müdürü ailemi aramış . Hatta yola bile çıkmışlardır . Burcu her gün ağlıyor pişman beni tek bıraktığından . Serkan ve Duru sevgili olmuşlar . Ömer ise normal .

Cesur AşkHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin